۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم

فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم

فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم

شرکت چاپ کارتن در زمینه خرید و فروش دستگاه کارتن سازی دسته دوم و صفر در سراسر ایران فعالیت گسترده دارد و دستگاه کارتن سازی را با قیمت مناسب در تمام نقاط کشور به فروش می رساند.

شرکت چاپ کارتن یکی از شرکت های بسیار نام آور در زمینه فروش دستگاه کارت سازی در اقسار نقاط کشور به ویژه ، اصفهان ، شیراز ، مشهد ، تهران ، یزد ، قم ، تبریز و … می باشد.

به منظور خرید دستگاه کارتن سازی دست دوم و صفر در اصفهان ، قم ، تبریز و … می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید و تجربه خرید آسوده همراه با گارانتی و ضمانت را برای خود رقم بزنید.

.

شماره تماس مدیر فروش چاپ کارتن :    09127912170

.

در این مقاله سعی شده است که اطلاعات مفیدی در مورد دستگاه های کارتن سازی دست دوم و راهنمایی های جامعی در مورد نحوه ای خرید دستگاه کارتن سازی ارائه گردد پس با ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید …

 

دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی

قبل از خرید دستگاه های کارتن سازی دست دوم حتما به نکات زیر توجه کنید :

دستگاه های کارتن سازی دست دوم شامل مراحلی است که باید طی شود و 60درصد قطعات دستگاه های کارتن سازی دست دوم باید تعویض شوند تا دستگاه کارتن سازی دست دوم در کارگاه شما چندین سال بدونه دردسر کارکند.

و شما با خیالی آسوده دستگاه های کارتن سازی دست دوم را خریداری نمایید.خوب طبیعی است .

دستگاه دست دومی که اصلا هیچگونه تعمیراتی روی آن انجام نشده و دستگاه دست دومی که قطعاتش را تعویض کرده اند قیمتشان متفاوت باشد.

 

شرکت چاپ کارتن تمامی قطعات دستگاه های کارتن سازی دست دوم را تعویض می کند و تمامی عیوب های دستگاه را برطرف می نماید و دستگاه های دست دوم را نیز 1 سال گارانتی میکند.

و دستگاه های کارتن سازی را پس از فروش اقدام به نصب وراه اندازی می کند و تا 10 سال در صورت هرگونه مشکل یا خرابی قطعات در این دستگاه ها، خدمات و تعمیرات دستگاه های کارتن سازی را برای شما عزیزان انجام می دهد.

 

خرید دستگاه کارتن سازی

خرید دستگاه کارتن سازی

خرید دستگاه کارتن سازی

به هنگام خرید هر محصولی باید اطلاعات جامع و دقیقی در زمینه خرید داشته باشیم در این مقاله سعی شده از که اطلاعات جامعی در زمینه خرید دستگاه کارتن سازی به شما عزیزان ارائه گردد.

اطلاعات قبل از خرید دستگاه خط کش برش دست دوم

خرید دستگاه کارتن سازی

خرید دستگاه کارتن سازی

دستگاه خط کش برش دست دوم دارای 5 الی 6 عدد تیغ و 10 الی 12 عدد خط میباشد لازم نیست تیغ های دستگاه برش دست دوم تیز یا نو باشد.

اما تیغ دستگاه برش باید تمیز و بدونه شکستگی باشد و روی سیلندرها خوب حرکت کنند که برای برش زدن کارتن و اندازه بستن راحت جابجا شود قیمت دستگاه خط کش برش کارتن دست دوم مشخص است.

 

اما گاهی نیز ممکن است  قطعات دستگاه خط کش برش را کلا تعویض کنیم که از نظر قیمت و کیفیت دستگاه در حد صفر می رسد و ما این دستگاه را به عنوان دستگاه دست دوم می فروشیم.

هنگام خرید دستگاه خط کش برش دست دوم توجه داشته باشید که دستگاه را از کجا و از چه کسی خریداری میکنید!

 

چون بعضی ازخریداران دستگاه های کارتن سازی به دنبال دستگاه های دست دوم ارزان قیمت میباشند و دستگاه را از دلال خریداری میکنند.

و هنگام خرابی دستگاه از ما( شرکت چاپ کارتن ) انتظار خدمات و قطعات دستگاه کارتن سازی را دارند و تنها جواب ما این است دستگاه را از هر کجا خریداری کرده اید با همان جا تماس بگیرید.

 

 

فروش دستگاه کارتن سازی

فروش دستگاه کارتن سازی

فروش دستگاه کارتن سازی

شرکت چاپ کارتن در حیطه فروش دستگاه کارتن سازی دسته دوم و یا صفر فعالیت می نماید و قیمت دستگاه های کارتن سازی بسیار مناسب و عالی می باشد.

فروش دستگاه های کارتن سازی دست دوم و صفر در سراسر نقاط کشور انجام می شود.

حال به منظور تهسیل در امر خرید اطلاعات را به هنگام خرید دستگاه و کاشین آلات کارتن سازی به شما ارائه می نمایم ، باشد که این اطلاعات شما در زمینه خرید عالی هدایت نماید.

 

اطلاعات قبل از خرید دستگاه چاپ دست دوم

فروش دستگاه کارتن سازی

فروش دستگاه کارتن سازی

هنگام خرید دستگاه چاپ کارتن دست دوم دقت کنید، دستگاه چاپ 2عدد سیلندر دارد ، که معروف به سیلندر رنگ می باشد که این 2 سیلندر روی دستگاه چاپ دست دوم باید سالم باشند.

و هر بار پس از کارکردن با دستگاه چاپ باید با  آب تمیز شسته شود دستگاه چاپ کارتن چندین مدل می باشد ، که هر کدام از دستگاه ها قیمت خودش را دارد.

مثلا بعضی از دستگاه های چاپ،فقط توان چاپ زدن کارتن 3لایه و کارتن 5لایه را دارند ، که قیمت این دستگاه ها مشخص است و بعضی از دستگاه های چاپ فقط توان چاپ زدن ورق e فلوت مثل جعبه پیتزا را دارند.

 

و یک سری از دستگاه های چاپ کارتن که توان چاپ زدن همه نوع کارتن و جعبه را دارند،  این نوع دستگاه چاپ قیمت بیشتری دارد.

و اگر سیلندر های دستگاه چاپ کارتن را سنگ بزنیم و قطعات دستگاه را تعویض کنیم  ، قیمت این دستگاه چاپ بالا می رود اما همچون دستگاهی صفر حداقل 8 سال بدونه عیب و ایراد در یک کارگاه کارتن سازی کار می کند.

 

قیمت دستگاه کارتن سازی

قیمت دستگاه کارتن سازی دسته دوم و نو باهم متفاوت است ، قیمت دستگاه و ماشین آلات کارتن سازی دسته دوم اصول پایین تر و مقرون به صرفه تر است.

به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت ها در بازار داخلی از ارائه لیست قیمت دستگاه کارتن سازی و درج قیمت در سایت خوداری شده است.

جهت بدست آوردن لیست قیمت ماسین آلات کارتن سازی می توانید به کارشناس فروش شرکت چاپ کارتن تماس حاصل فرمایید.

 

اطلاعات هنگام خرید دستگاه چاک زن دست دوم

فروش دستگاه کارتن سازی

فروش دستگاه کارتن سازی

دستگاه چاک زن دست دوم کارتن یکی از دستگاه های حساس کارتن سازی می باشد ، که قبل از خرید دستگاه چاک زن کارتن به 4 نکته ی زیر باید توجه داشته باشید :

1- دستگاه چاک زن کارتن دارای 3عدد تیغ نازک و یک عدد تیغ 4سانتی میباشد که این تیغ ها باید روی دستگاه دست دوم سالم باشند

2- هنگام کارکردن با دستگاه چاک زن دست دوم نباید تیغ دستگاه پلیسه روی کارتن برود

3- تیغ های دستگاه چاک زن دست دوم باید بدون شکستگی باشند ، اگر تیغ دستگاه چاک زن دست دوم ترک داشته باشد حتما پس از مدتی شکسته می شود.

4- هنگام خرید دستگاه چاک زن دست دوم سعی کنید ، دستگاه را با گارانتی خریداری نمایید.

 

 

 دستگاه کارتن سازی دست دوم

 دستگاه کارتن سازی دست دوم

دستگاه کارتن سازی دست دوم

خرید دستگاه دایکات پینگ پنگی دست دوم یا دستگاه صفر بسیار ساده است ، چون دستگاه دایکات پینگ پنگی را هر کسی که جوشکاری بلد بود ساخته و خودش را ماشین ساز می داند.

درصورتی که حتی طول و عرض ورق کارتن را نمیداند یا مثلا تنظیم کردن دستگاه برش یا دستگاه چاپ را بلد نیستند!

و برای راه اندازی کارگاه شما حتما از شخص کارتن ساز کمک می گیرند ، چون روی دیگر دستگاه ها هیچ گونه تجربه و اطلاعاتی ندارند.

 

و فقط دلالی و رنگ کردن دستگاه را بلد هستن ، اما بنده اعتراف میکنم فقط قطعه ساز هستم و قطعات دستگاه های کارتن سازی را می سازم .

و فقط به مشتری های خودم قطعات دستگاه های کارتن سازی را می دهم ، و توان طراحی و ساخت تمامی دستگاه های کارتن سازی را دارم .

و با تک تک دستگاه های کارتن سازی به خوبی کار میکنم و روش کار کردن با این دستگاه ها را  آموزش می دهم.

 

نمایندگی فروش دستگاه کارتن سازی

نمایندگی فروش دستگاه کارتن سازی

شرکت چاپ کارتن یک نمایندگی فروش دستگاه کارتن سازی می باشد ، که در همه شهر های مهم ایران از جمله : اصفهان ، تبریز ، قم و … دفتر نمایندگی فروش ایجاد نموده است.

چرا که هدف شرکت چاپ کارتن تهسیل در زمینه خرید ماشین آلات کارتن سازی است ، که در سریع ترین سطح دستگاه های خریداری شده بدست صنعتگران و خردیدارن برسد.

 

اطلاعات قبل از خرید دستگاه لمینت دست دوم

دستگاه لمینت کارتن

دستگاه لمینت کارتن

قبل از خرید دستگاه لمینت دست دوم حتما دستگاه را چک کنید ، به خصوص اگر دستگاه لمینت دست دوم چینی باشد، دستگاه لمینت چینی خرابی های زیادی دارد .

چون اکثرا روی دستگاه لمینیت چینی قطعات ریز و فانتزی  به کار برده شده ، ولی دستگاه لمینت ایرانی قطعات محکم وخوبی دارد اما هر دو دستگاه از نظر کارکرد یکی می باشند.

 

اطلاعات درباره دستگاه تسمه کش دست دوم

قیمت دستگاه تسمه کش

هنگام خرید دستگاه تسمه کش دست دوم خیلی دقت نمایید ، چون دستگاه تسمه کش اصلا ایرانی ندارد.

و اگر این دستگاه خرابی داشته باشد ساخت قطعاتش بسیار دشوار و گیر آوردن آن ها نیز سخت می شود و 99 درصد هنگام خرید دستگاه تسمه کش سعی کنید،  دستگاه صفر بگیرید ، حالا اگر می پرسید که دستگاه صفرهم خرابی دارد !

بله دستگاه نو هم خرابی دارد اما اگر دستگاه را از من خریده باشید ، حتما قطعات و تعمیرات دستگاه را انجام می دهم.

آن زمان که دلار 4000 تومان بود دستگاه تسمه کش تایوانی هم در بازار بود ، اما الان فقط پلاک تایوانی باقی مانده که روی دستگاه چینی چسبانده می شود.

 

اطلاعات قبل از خرید دستگاه لبچسب دست دوم

موقع خرید دستگاه لبچسب دست دوم اولا سعی کنید از شخصی این دستگاه را خریداری کنید ، که حداقل بلد باشد تسمه های دستگاه دست دوم را تعویض کند و قطعات دستگاه لبچسب را نیز بتواند درست کند.

و سر رشته درباره دستگاه لبچسب داشته باشد و گرنه اسیر خواهید شد و هر روز دنبال تعمیرکار دستگاه لبچسب هستید.

 

اما هنگام خرید دستگاه لبچسب دست دوم حتما قرقره های دستگاه لبچسب و تسمه ها و تابلو برق دستگاه و تمام لوازم و قطعات دستگاه را چک کنید .

که نو باشند البته اگر دستگاه را با گارانتی خریداری کنید دیگر جای نگرانی باقی نمی ماند.

 

 

اطلاعات هنگام خرید دستگاه چاپ فلکسو دست دوم

فروش دستگاه کارتن سازی در کرج

قبل از خرید دستگاه چاپ فلکسو دست دوم حتما به این نکات توجه کنید :

1- قیمت دستگاه چاپ فلکسو کارتن بسیار متفاوت است اما هر دستگاهی قیمت خودش را دارد.

2-  فقط شما هنگام خرید دستگاه فلکسو دست دوم روی قطعات و لوازم دستگاه توجه کنید ، که حتما قطعات دستگاه نو باشند مثلا تیغ دستگاه چاپ فلکسو اگر نیاز به تعویض داشته باشد. حدودا 20 میلیون تومان قیمت دارد و اگر سیلندر های رنگ لاستیکی و فلز اگر نیاز به تعویض داشته باشد.

حداقل هر کدام 4میلیون تومان میباشد 4 عدد سیلندر حدودا 16 میلیون تومان میشود و دستگاه فلکسو هزینه های بسیاری در بر دارد که اگر انجام شود.

اکثر قطعات دستگاه تعویض شود حداقل 70 الی 80 میلیون تومان با دستگاهی که اصلا سرویس و تعمیر نشده اختلاف قیمت دارد.

فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم

فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم

سئو شده توسط دیچینو

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دلجونیا
دلجونیا
3 سال قبل

باسلام وخسته نباشید ، بنده از خوزستان مزاحمتان میشم و قصد دارم خط تولید بازیافت کارتن با ظرفیت روزانه ۸ الی ۱۰ تن راه اندازی کنم . لطفا قیمت خط تولیدبازیافت و تولید کارتن ۳لا و ۵لا و نوع ماشین آلات و مدت زمان اجرا و ابزار جنبی مورد نیاز را درصورت امکان اعلام نمائید. با تشکر دلجونیا

modir
modir
3 سال قبل
پاسخ به  دلجونیا

سلام.
صنف کاری ما فقط دستگاه های کارتن سازی و دستگاه های جعبه سازی میباشد و فقط دستگاه های کارتن سازی را میسازیم و فروش دستگاه کارتن سازی و جعبه سازی داریم و راه اندازی خط تولید کارتن و جعبه را انجام میدهیم. روی خط تولید بازیافت هیچ فعالیتی نداریم.

محمد نعیمی
3 سال قبل

با سلام و احترام
ضمن عرض خدا قوت خدمت شما ، لطفا در مورد راه اندازی کارگاه کارتن سازی و هزینه دستگاه های مورد نیاز راهنمایی بفرمایید
با تشکر
نعیمی

کارتن سازی
کارتن سازی
3 سال قبل

مطلب خوبی بود