۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

فروش دستگاه کارتن سازی در عراق

شرکت چاپ کارتن در زمینه فروش دستگاه کارتن سازی در عراق و به  خصوص کردستان عراق فعالیت دارد و انواع دستگاه کارتن سازی خود را به کشور عراق صادر می نماید.

چاپ کارتن و نماینده فعالش برش کارتن در زمینه صادرات به عراق به فعالیت می پردازند و ماشین آلات کارتن سازی را به کشور عراق صادر می نمایند.

اگر در کشور عراق زندگی می کنید و تمایل به خرید از ایران را دارید می توانید در زمنه صادرات دستگاه کارتن سازی به ما اعتماد نماید.

جهت استعلام قیمت انواع دستگاه کارتن سازی در عراق و شرایط فروش ماشین آلات کارتن سازی در عراق با مدیر فروش ما در ارتباط باشید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

شرکت چاپ کارتن با داشتن مهندس خبره و مشاوره متخصص در این زمینه شما را در راه اندازی کارگاه کارتن سازی در کشور عراق به ویژه کردستان عراق راهنمایی می نماید.

همچنین انواع دستگاه کارتن سازی در شرکت چاپ کارتن تولید و به فروش می رسد ، که می توانید شما عزیزان صفر تا صد کارگاره کارتن سازی خود را در کشور عراق با همکاری ما راه اندازی نماید.

 

صادرات دستگاه کارتن سازی به عراق 

صادرات دستگاه کارتن سازی به عراق 

صادرات دستگاه کارتن سازی به عراق

در شرکت چاپ کارتن ماشین آلات و دستگاه کارتن سازی در عراق ( صادرات دستگاه کارتن سازی به عراق ) به فروش می رسد.

بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دستگاه کارتن سازی در عراق را با خرید از ما برای خود رقم بزنید.

یکی از تولیدات شرکت چاپ کارتن دستگاه کارتن سازی می باشد ، که شرکت چاپ کارتن در زمینه خرید و فروش دستگاه کارتن سازی در عراق و  در همه شهرستان ها و مناطق کشور عراق یک مرجع می باشد.

شایان ذکر است که ماشین آلات کارتن سازی به عراق بعد از فروش دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش می باشد.

همچنین اگر کارگاه کارتن سازی راه اندازی نموده باشید ، کارشناسان ما آموزش های لازم را در این خصوص به شما به صورت رایگان خواهند داد تا بیشترین بهره را از دستگاه ببرید.

به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت در بازار های داخلی و نوسان بسیار زیاد ارز در کشور از ارائه قیمت و لیست قیمت ماشین آلات کارتن سازی در سایت خودداری شده است.

به منظور خرید ماشین آلات کارتن سازی در عراق و نحوه صادرات دستگاه کارتن سازی به عراق  و مشاوره رایگان در این زمینه با شماره کارشناس ما در ارتباط باشید.

 

.

دستگاه کارتن سازی در عراق

دستگاه کارتن سازی در عراق

دستگاه کارتن سازی در عراق

چاپ کارتن از نام آوران تولید و فروش ماشین آلات کارتن سازی عراق و دستگاه کارتن سازی در عراق است برای آشنایی کاربران روش محاسبه قیمت کارتن را به طور کامل توضیح داده است.

شایان ذکر است که فروش ماشین آلات کارتن سازی علاوه بر عراق ، جمهوری آذربایجان ( باکو ) ، پاکستان ، ارمنستان و … هم انجام می شود.

همچنین شرکت ما به عنوان مرجع فروش و تولید دستگاه های کارتن سازی در زمینه صادرات دستگاه کارتن سازی به کشور های همسایه از جمله : عراق و آذربایجان ( باکو ) و … هم فعالیت بسیاری دارد.

.

در شرکت چاپ کارتن انواع دستگاه های مربوط به کارتن سازی و راه اندازی خط تولید کارگاه کارتن سازی و راه اندازی خط تولید شانه تخم مرغ به فروش می رسد و به سراسر نقاط عراق ارسال می شود.

اگر در صنعت کارتن سازی و راه اندازی کارگاه خط تولید کارتن سازی می خواهید فعالیت کنید در نتیجه به اطلاعاتی در مورد روش محاسبه قیمت کارتن احتیاج دارید.

.

بدین سبب تیم مهندسی چاپ کارتن اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان و کاربران گرامی ارائه می دهد.

 

.

ماشین آلات کارتن سازی عراق

ماشین آلات کارتن سازی عراق

ماشین آلات کارتن سازی عراق

در شرکت چاپ کارتن ماشین آلات کارتن سازی عراق به فروش می رسد بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ماشین آلات کارتن سازی عراق را با خرید از ما برای خود رقم بزنید.

یکی از تولیدات شرکت چاپ کارتن دستگاه کارتن سازی می باشد ، که شرکت چاپ کارتن در زمینه خرید و فروش دستگاه و ماشین آلات کارتن سازی در عراق به ویژه کردستان عراق یک مرجع می باشد.

شایان ذکر است که ماشین آلات کارتن سازی عراق بعد از فروش دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش می باشد.

.

همچنین اگر کارگاه کارتن سازی راه اندازی نموده باشید ، کارشناسان ما آموزش های لازم را در این خصوص به شما به صورت رایگان خواهند داد تا بیشترین بهره را از دستگاه ببرید.

به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت در بازار های داخلی و نوسان بسیار زیاد ارز در کشور از ارائه قیمت و لیست قیمت ماشین آلات کارتن سازی خودداری شده است.

به منظور خرید ماشین آلات کارتن سازی در عراق  و مشاوره رایگان در این زمینه با شماره کارشناس ما در ارتباط باشید.

.

دستگاه کارتن سازی در عراق

دستگاه کارتن سازی در عراق

دستگاه کارتن سازی در عراق

شرکت چاپ کارتن در زمینه خرید و فروش دستگاه کارتن سازی در عراق در سراسر این کشور فعالیت گسترده داشته و قیمت خرید دستگاه های کارتن سازی شرکت چاپ کارتن بسیار مناسب می باشد.

تمامی دستگاه های خریداری شده از شرکت ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش و خدمات تعمیر و اموزش رایگان می باشد.

 

صنایع چاپ و بسته بندی شرکت چاپ کارتن بیش از 2دهه تجربه در صنعت دستگاه های کارتن سازی در عراق  و دستگاه های ورق سازی و دستگاه های کاغذسازی ، فروش و نصب و راه اندازی خط تولید کاغذ و کارتن در عرصه های مختلف دارد.

 

در ادامه به منظور آشنایی بیشتر و بهتر توضیحاتی در مورد روش محاسبه قیمت کارتن ارائه میدهیم ، تا شما با این صنعت بیشتر آشنا شوید.

پس ما را تا ادامه مقاله همراهی نماید …

.

فرمول محاسبه قیمت کارتن

صادرات دستگاه کارتن سازی به عراق

صادرات دستگاه کارتن سازی به عراق

روش های متفاوتی برای محاسبه قیمت کارتن است لطفا با دقت مطالعه نمایید تا کاملا متوجه شوید.

این اطلاعات کاملا محرمانه است که شرکت چاپ کارتن در این سایت به اشتراک گذاشته و در دید عموم است و تبلیغات برای گوگل نیست بلکه فقط جهت اطلاع رسانی به شما عزیزان است.

مثلا شما کارتن ساز هستید وقتی به صورت تلفنی از مشتری ابعاد کارتن را بخواهید به شما میگوید طول40 عرض20 ارتفاع30 در صنعت کارتن سازی برای محاسبه قیمت ورق خام کارتن طول×عرض×قیمت ورق سازی = قیمت یک متر مربع،موضوع اینجاست این ابعادی که مشتری به ما داده همین را × قیمت ورق سازی کنیم؟؟؟ خیر

.

روش محاسبه قیمت کارتن شرکت چاپ کارتن

خرید دستگاه کارتن سازی در عراق

خرید دستگاه کارتن سازی در عراق

زمانی که کارتن به شکل مکعب است مشتری به ما اندازه داده و قیمت محاسبه شده ورق خام و کاملا باز است.

به راستای فلوت کارتن عرض گفته میشود و جهت دیگر طول کارتن، (روش محاسبه ابعاد کلی کارتن) در این ابعادی که مشتری به ما داده است طول 40 سانت میباشد.

در این کارتن ما 2تا 40 سانت داریم، عرض 20 سانت میباشد و 2تا 20 سانت داریم و4سانت داخل کارتن چسب خورده که کارتن را به هم متصل میکند، البته در بعضی کارتن ها و به خصوص جعبه ها 4 سانت کمتر و یا بیشتر میشود.

فرمول محاسبه طول کارتن: (طول × 2 + عرض +عرض + 4 = طول کل کارتن )             40×2+20+20+4=124

فرمول محاسبه عرض کارتن: (ارتفاع + عرض = عرض کارتن )         30+20=50

با این فرمول بالا ابعاد اصلی کارتن یعنی طول کارتن و عرض کارتن بدست آمد اما برای محاسبه قیمت کارتن باید طول ×عرض×قیمت ورق خام کارتن شود.

که برای محاسبه قیمت ورق خام راه های بسیار زیادی وجود دارد که ساده ترین فرمول محاسبه قیمت کارتن را نوشته ایم.

محاسبه قیمت کارتن لمینتی

قیمت دستگاه کارتن سازی در عراق

قیمت دستگاه کارتن سازی در عراق

حساب کردن قیمت کارتن لمینتی کمی سختتر از محاسبه قیمت کارتن چاپی ۳لایه و ۵لایه میباشد، چون کارتن یا جعبه لمینتی تشکیل شده از خود کارتن و یک لایه پوستر.

برای محاسبه قیمت کارتن لمینتی ابتدا قیمت خود کارتن را طبق روش بالا محاسبه میکنیم و قیمت پوستر را باید از چاپخانه گرفت چون پوستر را از چاپخانه خریداری میکنیم.

و معمولا خرید پوستر کیلویی میباشد که باید محاسبه شود هر یک کیلو پوستر چند عدد پوستر است که تقسیم بر تعداد میشود و قیمت هر عدد پوستر به دست می آید.

.

اطلاعات درباره تولید کارتن

فروش دستگاه کارتن سازی به عراق

فروش دستگاه کارتن سازی به عراق

در ورق سازی یعنی همان تولید کننده ورق خام کارتن قیمت ورق خام کارتن بسیار متفاوت است .

چون مثلا کارتن 3لایه تشکیل شده از 3نوع کاغذ و هر کاغذ قیمت خودش را دارد و البته در گفتار و یا نوشتاری سخت است و برای راحت کردن کار کارتن سازها هر ورق سازی لیست قیمتی دارد.

که تمام ورق خام را با ابعاد و قیمت نوشته است که کارتن ساز تصویری از آن لیست داخل گوشی دارد و طبق همان لیست قیمت میدهد…(دوستان عزیز اگر نوشته و فرمول را متوجه نشدید حتما پیام بگذارید یا تماس بگیرید، با تشکر)

برای دریافت لیست قیمت دستگاه ورق سازی و قیمت خط کاغذ تماس حاصل فرمایید.

.

.

فروش دستگاه فلکسو اتومات کارتن به عراق

در شرکت چاپ کارتن دستگاه فلکسو اتومات کارتن را در عراق هم به فروش می رسد و به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت دستگاه فلکسو اتومات کارتن از درج قیمت در سایت خودداری شده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ای خرید دستگاه فلکسو اتوماتیک در عراق با مدیر فروش ما در ارتباط باشید.

.

شماره تماس مدیر فروش چاپ کارتن :    09127912170

.

اطلاعات دستگاه چاپ فلکسو تک رنگ تا 4 رنگ تمام اتومات

دستگاه چاپ فلکسو سیستم پیچیده ای دارد و برای کار کردن با دستگاه چاپ فلکسو حتما به اپراتور حرفه ای نیاز می باشد  تنظیمات دستگاه چاپ فلکسو خیلی سختر از چاپ های زنجیری می باشد.

دستگاه چاپ فلکسو و چاپ های زنجیری  از نظر دقت با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند اما سرعت دستگاه چاپ فلکسو واقعا بالا است همچنین قیمت دستگاه چاپ فلکسو چندین برابر قیمت دستگاه چاپ زنجیری می باشد.

وقتی گفته میشود دستگاه فلکسو یعنی روی دستگاه چاپ، چاک زن نیز وجود دارد و همزمان توان چاپ و چاک کارتن را به راحتی دارد.

 

ولی زمانی که روی دستگاه چاپ فلکسو چه تک رنگ و چه 4رنگ چاک زن نباشد آن دستگاه فلکسو نیست و دستگاه چاپ زنجیری گفته می شود.

و تنظیمات بسیار ساده ای دارد و برای شروع کارتن سازی شرکت چاپ کارتن دستگاه چاپ زنجیری را پیشنهاد می کند.

اول اینکه هزینه اضافی ممنوع، دوما اپراتور وارد به کار و سوم توان تولید دستگاه فلکسو بسیار بالاست و مثلا اگر شما روزی 5000 تا کارتن چاپی سفارش داشته باشید.

روزی یک ساعت نهایت 2ساعت با دستگاه کار میکنید! و الباقی وقت را بیکار هستید البته تولید روزانه 5000 کارتن بسیار عالی است و سود خوبی دارد اما به این هزینه که انجام داده اید ارزش ندارد. و نیروها بیکار میشوند.

دستگاه کارتن سازی در عراق

دستگاه کارتن سازی در عراق

تنظیمات و سایز بستن روی دستگاه چاپ فلکسو مثلا کارتن تک رنگ حدودا 1ساعت زمان میبرد ولی روی دستگاه چاپ زنجیری نهایت 10 دقیقه زمان میبرد قطعات و لوازم دستگاه فلکسو بعضی ها به قیمت یک دستگاه چاپ زنجیری است.

شرکت چاپ کارتن بیش از 2دهه فعالیت تجربه خود را انتقال میدهد و این نوشته ها اصلا برای تبلیغ در گوگل نیست و تصمیم گیرنده خود شخص خریدار می باشد.

 

برای راه اندازی کارتن سازی در قسمت سود ودرآمد کارتن سازی بهتر توضیح داده ایم و پیشنهاد میکنیم قسمت های دیگر روش تولید کارتن و خدمات شرکت چاپ کارتن را مطالعه کنید .

فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم خرید و فروش دستگاه های کارتن سازی فروش ماشین آلات کارتن سازی دست دوم

 

اطلاعات دستگاه های چاپ فلکسو کارتن

اگر دستگاه چاپ فلکسو مثلا 2رنگ باشد میتوان با دستگاه2رنگ، کارتن 4رنگ چاپ زد یا نه؟ بله در صورتی که 2رنگ یونیت چاپ اول باشد.

و چاک زن و چهارخط دستگاه آخر باشد به راحتی میتوان 4رنگ چاپ زد البته در صورتی که ترکیبی نباشد و تفکیک باشد.

و اگر چاک زن دستگاه اول باشد خیلی سخت میتوان 4رنگ یا 3رنگ چاپ گرفت. فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم راه اندازی خطوط تولید کارتن سازی.

قیمت دستگاه چاپ فلکسو کارتن در عراق

قیمت دستگاه چاپ فلکسو کارتن در عراق 

قیمت دستگاه چاپ فلکسو کارتن در عراق

قیمت دستگاه چاپ فلکسو اتومات بسیار پیچیده است و دستگاه های چاپ فلکسو ازنظر کارایی هم بایکدیگر بسیار تفاوت دارند.

چون قطعات و لوازمی که روی دستگاه ها بکار میبرند بسیار متفاوت است و هر دستگاهی که بهترین قطعات را داشته باشد حتما دستگاه با ارزشی است.

 

و آن دستگاه در کارگاه کارتن سازی بهترین کیفیت را روی کارتن ایجاد میکند، مثلا یک دستگاه چاپ فلکسو 2رنگ احمدی اگر سیلندر رنگ آنیلوکس باشد .

و تیغ های دستگاه نو قیمت آن دستگاه حدودا 450 میلیون تومان می باشد و همچون دستگاهی اگر سیلندرها کارکرده باشد و تیغ دستگاه کهنه باشد قیمت آن دستگاه حدودا 290 میلیون تومان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دوم چاپ کارتن مراجعه نماید و به منظور مشاوره و استعلام قیمت با مدیر فروش شرکت چاپ کارتن در ارتباط باشید.

.

سایت دوم شرکت چاپ کارتن : www.boreshecarton.com

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

 

 

گالری تصاویر

 فروش دستگاه کارتن سازی در عراق

فروش دستگاه کارتن سازی در عراق

 خرید دستگاه کارتن سازی در عراق

خرید دستگاه کارتن سازی در عراق

 قیمت دستگاه کارتن سازی در عراق

قیمت دستگاه کارتن سازی در عراق

 دستگاه کارتن سازی در عراق

دستگاه کارتن سازی در عراق

 فروش دستگاه کارتن سازی به عراق

فروش دستگاه کارتن سازی به عراق

 صادرات دستگاه کارتن سازی به عراق

صادرات دستگاه کارتن سازی به عراق

 ماشین آلات کارتن سازی عراق

ماشین آلات کارتن سازی عراق

.

سئو شده توسط دیچینو

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها