۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

قیمت دستگاه کارتن سازی فلکسو

در شرکت چاپ کارتن دستگاه کارتن سازی فلکسو اتومات کارتن به فروش می رسد و به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت دستگاه کارتن سازی  فلکسو اتومات در سایت خودداری شده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ای خرید دستگاه فلکسو اتوماتیک با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید.

.

شماره تماس مدیر فروش چاپ کارتن :    09127912170

 

یکی از تولیدات شرکت چاپ کارتن دستگاه کارتن سازی فلکسو  و شرکت ما تولید کننده دستگاه کارتن سازی فلکسو در ایران است ، که شرکت چاپ کارتن در زمینه خرید و فروش و تولید دستگاه کارتن سازی فلکسو در همه شهرستان ها و مناطق کشور یک مرجع می باشد.

شایان ذکر است که ماشین آلات کارتن سازی بعد از تولید و فروش دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش می باشد.

همچنین اگر کارگاه کارتن سازی راه اندازی نموده باشید ، کارشناسان ما آموزش های لازم را در این خصوص به شما به صورت رایگان خواهند داد تا بیشترین بهره را از دستگاه ببرید.

به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت در بازار های داخلی و نوسان بسیار زیاد ارز در کشور از ارائه قیمت و لیست قیمت ماشین آلات کارتن سازی خودداری شده است.

به منظور خرید ماشین آلات کارتن سازی ( تولیدکننده دستگاه کارتن سازی – چاپ کارتن )  و مشاوره رایگان در این زمینه با شماره کارشناس ما در ارتباط باشید.

دستگاه فلکسو کارتن سازی

دستگاه فلکسو کارتن سازی

دستگاه فلکسو کارتن سازی

دستگاه چاپ فلکسو ( دستگاه فلکسو کارتن سازی ) سیستم پیچیده ای دارد و برای کار کردن با دستگاه چاپ فلکسو حتما به اپراتور حرفه ای نیاز می باشد  تنظیمات دستگاه چاپ فلکسو خیلی سختر از چاپ های زنجیری می باشد.

دستگاه چاپ فلکسو کارتن سازی  و چاپ های زنجیری  از نظر دقت با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند اما سرعت دستگاه چاپ فلکسو واقعا بالا است همچنین قیمت دستگاه چاپ فلکسو چندین برابر قیمت دستگاه چاپ زنجیری می باشد.

وقتی گفته میشود دستگاه فلکسو یعنی روی دستگاه چاپ، چاک زن نیز وجود دارد و همزمان توان چاپ و چاک کارتن را به راحتی دارد.

 

ولی زمانی که روی دستگاه چاپ فلکسو چه تک رنگ و چه 4رنگ چاک زن نباشد آن دستگاه فلکسو نیست و دستگاه چاپ زنجیری گفته می شود.

و تنظیمات بسیار ساده ای دارد و برای شروع کارتن سازی شرکت چاپ کارتن دستگاه چاپ زنجیری را پیشنهاد می کند.

دستگاه فلکسو کارتن سازی

دستگاه فلکسو کارتن سازی

اول اینکه هزینه اضافی ممنوع، دوما اپراتور وارد به کار و سوم توان تولید دستگاه فلکسو بسیار بالاست و مثلا اگر شما روزی 5000 تا کارتن چاپی سفارش داشته باشید.

روزی یک ساعت نهایت 2ساعت با دستگاه کار میکنید! و الباقی وقت را بیکار هستید البته تولید روزانه 5000 کارتن بسیار عالی است و سود خوبی دارد اما به این هزینه که انجام داده اید ارزش ندارد. و نیروها بیکار میشوند.

تنظیمات و سایز بستن روی دستگاه چاپ فلکسو مثلا کارتن تک رنگ حدودا 1ساعت زمان میبرد ولی روی دستگاه چاپ زنجیری نهایت 10 دقیقه زمان میبرد قطعات و لوازم دستگاه فلکسو بعضی ها به قیمت یک دستگاه چاپ زنجیری است.

شرکت چاپ کارتن بیش از 2دهه فعالیت تجربه خود را انتقال میدهد و این نوشته ها اصلا برای تبلیغ در گوگل نیست و تصمیم گیرنده خود شخص خریدار می باشد.

 

برای راه اندازی کارتن سازی در قسمت سود ودرآمد کارتن سازی بهتر توضیح داده ایم و پیشنهاد میکنیم قسمت های دیگر روش تولید کارتن و خدمات شرکت چاپ کارتن را مطالعه کنید .

فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم خرید و فروش دستگاه های کارتن سازی فروش ماشین آلات کارتن سازی دست دوم

 

دستگاه چاپ فلکسو کارتن سازی

اگر دستگاه چاپ فلکسو مثلا 2رنگ باشد میتوان با دستگاه2رنگ، کارتن 4رنگ چاپ زد یا نه؟ بله در صورتی که 2رنگ یونیت چاپ اول باشد.

و چاک زن و چهارخط دستگاه آخر باشد به راحتی میتوان 4رنگ چاپ زد البته در صورتی که ترکیبی نباشد و تفکیک باشد.

و اگر چاک زن دستگاه اول باشد خیلی سخت میتوان 4رنگ یا 3رنگ چاپ گرفت. فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم راه اندازی خطوط تولید کارتن سازی.

فروش دستگاه کارتن سازی فلکسو

فروش دستگاه کارتن سازی فلکسو

فروش دستگاه کارتن سازی فلکسو

شرکت چاپ کارتن بیش از 2دهه تجربه در صنعت ماشین آلات کارتن سازی و فروش دستگاه کارتن سازی فلکسو و جعبه سازی

محصول ذکر شده توانایی تولید کارتن تا چاپ 4رنگ را دارا میباشد.

که برای تمامی کارخانجات تولیدی که خواستار بسته بندی با چاپ های شکیل هستند بسیار مناسب می باشد. و دستگاه چاپ فلکسو در سایز های متفاوت میباشد.

در زمینه خرید و فروی دستگاه کارتن سازی فلکسور می توانید به شرکت چاپ کارتن و یا برش کارتن اعتماد نماید و تجربه خریدی با قیمت مناسب و با کیفیت را برای خود رقم بزنید.

با استفاده از خرید با کیفیت دستگاه فلکسو یک قدم در تولید محصول های زیبا و شکیل جلو تر باشید.

دستگاه کارتن سازی فلکسور

دستگاه کارتن سازی فلکسور

دستگاه کارتن سازی فلکسور

شرکت چاپ کارتن تجهیز کننده شرکت های تولیدی و صنعتی با انواع دستگاه های مدرن  کارتن سازی از قبیل دستگاه چاپ اتومات و دستگاه چاپ فلکسو تمام اتومات از 1 تا 4رنگ که شما با راه اندازی کارتن سازی ضمن کسب سود مفید با مدیریت برنامه ریزی شده بازده مطلوبی را خواهید داشت.

باعث افتخار شرکت چاپ کارتن میباشد تا شما را در مسیر سبز بسته بندی مشاوره و راهنمایی نماید و زمینه همکاری مطلوبی را فراهم سازد و از صفر تا صد در این صنعت در کنار شما خواهیم ماند .

و دستگاهای خط تولید کارتن سازی و تمام مواد اولیه شما دوستان را تامین خواهیم کرد که این مواد اولیه برای شروع کارتن سازی کلیشه و رنگ و چسب سیلیکات و از همه مهمتر ورق میباشد.

با بهترین شرایط ورق را در اختیار شما قرار خواهیم داد و با آموزش کامل در کارگاه کارتن سازی شما پس از نصب و راه اندازی انجام میشود.

شرکت چاپ کارتن با در اختیار داشتن نمایندگی چندین شرکت چینی و تایوانی انواع دستگاه چاپ فلکسو کارتن از 1 رنگ تا 4رنگ تمام اتوماتیک سایز 240در120 و چاپ زنجیری 160در160و در تمام سازهای دیگر موجود میباشد.

که با کاربرسان و پارویی و زنجیری که کاربر زنجیری توان تولید جعبه پیتزا ، جعبه شیرینی و تمام جعبه ها با فلوتE,B,C دارد.

دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی فلکسو

دستگاه کارتن سازی فلکسو

دستگاه چاپ تک رنگ مخصوص تولید جعبه پیتزا و جعبه شیرینی و تولید کارتن وجعبه با چاپ های تک رنگ تا2رنگ میباشد.

که فیلم دستگاه چاپ کارتن را در گروه تلگرام کارتن سازی وجعبه سازی میتوان مشاهده کرد وتصاویر دستگاه چاپ کارتن نیز در سایت شرکت چاپ کارتن میباشد وبرای دریافت قیمت دستگاه چاپ زنجیری تک رنگ تماس بگیرید.

برای نگهداری دستگاه چاپ فلکسو بهتر است دستگاه را هر 4ماه یک بار گیریس کاری کرد تا بلبرنگ ها در گیریس تازه بماند و پس از اتمام کار با دستگاه، حتما رنگ بین سیلندرلاستیکی و آنیلوکس را تمیز بشوییم و اگر دندهای دستگاه در روغن میباشد.

هر 6ماه یک بار روغن دستگاه را تعویض کنیم و اگر دنده ها در روغن نیست بهتر است هر3ماه یک مقدار گیریس به آنها زده شود در تولید کارتن و زدن چاپ باکیفیت کلیشه و رنگ بزرگترین تاثیر را دارند که هرچه مرقوب تر باشد چاپ روی کارتن با کیفیت میباشد .

و در صنعت کارتن فلکسو بیشتر از 4رنگ نمیباشد و تمام تصاویر و چاپ های بیشتر از 4رنگ با ترکیب زده میشود و 4تا رنگ اصلی ما به ترتیب زرد و آبی و قرمز و مشکی میباشد .

و برای چاپ های ترکیبی میتوانیم راهنمایی کنیم و تمام اطلاعات تولید خط کارتن سازی و مشاوره و چاپ های ترکیبی را در اختیار شما دوستان قرار میدهیم.(قسمتی از اطلاعات را درهمین سایت نوشته ایم)
برای دریافت قیمت خط تولید کارتن سازی وجعبه سازی و قیمت دستگاه چاپ کارتن وقیمت دستگاه فلکسو تک رنگ تا ۴رنگ لطفا تماس بگیرید. قیمت دستگاه کارتن سازی و قیمت خط تولید جعبه سازی وکارتن سازی به روز میباشد.

فروش دستگاه چاپ فلکسو کارتن

فروش دستگاه چاپ زنجیری تک رنگ برای تولید کارتن و 2رنگ چینی و ایرانی در سایزهای بزرگ فروش دستگاه چاپ فلکسو از یک رنگ تا4رنگ فول اتوماتیک برای تولید کارتن در سایزهای بزرگ دهنه 260 و 280 موجود میباشد.

سایزهای بزرگ دستگاه چاپ مخصوص تولید کارتن یخچال میباشد.
خریدوفروش دستگاه چاپ فلکسو کارتن از یک رنگ تا 4رنگ تنظیم دستی و نیمه اتومات و فول اتومات انجام میشود.

نمونه دستگاه های چاپ فلکسو کارتن را در تصاویر بالا مشاهده میکنید.

برای دریافت لیست قیمت دستگاه کارتن سازی و قیمت دستگاه چاپ کارتن لطفا تماس بگیرید.

خطوط کامل کارتن سازی جهت فروش میباشد:

شامل دستگاه برش کارتن ساخت ماشین سازی رضازاده ، دستگاه دایکات پینگ پنگی ساخت ماشین سازی طهماسب پور ، دستگاه چاپ 2رنگ نیمه اتومات و دستگاه تسمه کش اتومات این خط تولید کارتن آماده نصب وراه اندازی میباشد.(باضمانت شرکت چاپ کارتن)

فروش خط کامل تولید کارتن دستگاه ها شامل: دستگاه برش کارتن دستگاه دایکات و دستگاه لمینت و دستگاه تسمه کش این خط تولید آماده نصب وراه اندازی برای کارگاه کارتن سازی میباشد.

قیمت دستگاه فلکسو کارتن سازی

قیمت دستگاه فلکسو کارتن سازی

قیمت دستگاه فلکسو کارتن سازی

قیمت دستگاه چاپ فلکسو اتومات بسیار پیچیده است و دستگاه های چاپ فلکسو ازنظر کارایی هم بایکدیگر بسیار تفاوت دارند.

چون قطعات و لوازمی که روی دستگاه ها بکار میبرند بسیار متفاوت است و هر دستگاهی که بهترین قطعات را داشته باشد حتما دستگاه با ارزشی است.

 

و آن دستگاه در کارگاه کارتن سازی بهترین کیفیت را روی کارتن ایجاد میکند، مثلا یک دستگاه چاپ فلکسو 2رنگ احمدی اگر سیلندر رنگ آنیلوکس باشد .

و تیغ های دستگاه نو قیمت آن دستگاه حدودا 450 میلیون تومان می باشد و همچون دستگاهی اگر سیلندرها کارکرده باشد و تیغ دستگاه کهنه باشد قیمت آن دستگاه حدودا 290 میلیون تومان می باشد.

.

سایت دوم شرکت چاپ کارتن : www.boreshecarton.com

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

گالری تصاویر دستگاه چاپ کارتن

 دستگاه کارتن سازی فلکسو

 دستگاه کارتن سازی فلکسو

دستگاه کارتن سازی فلکسو

 دستگاه فلکسو کارتن سازی

 دستگاه چاپ فلکسو کارتن سازی

 فروش دستگاه کارتن سازی فلکسو

 

 دستگاه کارتن سازی فلکسور

 

 قیمت دستگاه فلکسو کارتن سازی

سئو شده توسط دیچینو

 

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داود کشمیری
داود کشمیری
2 سال قبل

ممنون از تیم شما

محسن پزشکی
محسن پزشکی
1 سال قبل

سلام .لطفا قیمت چاپ فلکسو چند رنگ