۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

تولید کننده دستگاه کارتن سازی در ایران

یکی از تولیدات شرکت چاپ کارتن دستگاه کارتن سازی و شرکت ما تولید کننده دستگاه کارتن سازی در ایران است ، که شرکت چاپ کارتن در زمینه خرید و فروش و تولیددستگاه کارتن سازی در همه شهرستان ها و مناطق کشور یک مرجع می باشد.

شایان ذکر است که ماشین آلات کارتن سازی بعد از تولید و فروش دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش می باشد.

همچنین اگر کارگاه کارتن سازی راه اندازی نموده باشید ، کارشناسان ما آموزش های لازم را در این خصوص به شما به صورت رایگان خواهند داد تا بیشترین بهره را از دستگاه ببرید.

به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت در بازار های داخلی و نوسان بسیار زیاد ارز در کشور از ارائه قیمت و لیست قیمت ماشین آلات کارتن سازی خودداری شده است.

به منظور خرید ماشین آلات کارتن سازی ( تولیدکننده دستگاه کارتن سازی – چاپ کارتن )  و مشاوره رایگان در این زمینه با شماره کارشناس ما در ارتباط باشید.

شرکت چاپ کارتن یکی از شرکت های مرجع و اصلی در زمینه تولید و فروش دستگاه کارتن سازی فروشی در همه شهرستان های کشور و حتی کشور های همسایه می باشد. بهترین دستگاه کارتن سازی را از شرکت چاپ کارتن خرید نماید.

در شرکت چاپ کارتن انواع دستگاه کارتن سازی در تبریز ، اصفهان ، قم ، کرج ، مشهد ، تهران و … به فروش می رسد بهترین دستگاه کارتن سازی تبریز با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله را از شرکت چاپ کارتن بخواهید.

به منظور خرید و استعلام قیمت و بدست آوردن لیست قیمت دستگاه کارتن سازی تبریز با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

.

فروش دستگاه و ماشین آلات کارتن سازی در تبریز بسیار گسترده می باشد و بعد از تماس و استعلام قیمت و ارسال پیش فاکتور برای شما می توانید به راحتی از شرکت چاپ کارتن در تبریز هم خرید کنید و از خرید خود نهایت کیفیت و آسودگی و رضایت را به دست اورید.

فروش دستگاه کارتن سازی و جعبه سازی در همه ی شهر های ایران انجام می شود ، فعال‌سازی خط تولید کارگاه کارتن سازی در شهرستان های ایران را به ما بسپارید.

 

تولید کننده دستگاه کارتن سازی در تهران

تولیدکننده دستگاه کارتن سازی

تولیدکننده دستگاه کارتن سازی

بهترین تولیدکننده دستگاه کارتن سازی در تهران و در همه ی شهرستان های دیگر شرکت چاپ کارتن و برش کارتن است که با خرید از تولید های ما می توانید کیفیت را تجربه نماید.

واردات و فروش گونه های خط ساخت‌و‌ساز و تولید دستگاه کارتن سازی کرافت و لاینر و ایرانی در سایزهای متفاوت کارکرده و صفر میباشدکه قادربه ساخت 50  برگه در روز است.

خط ساخت و ساز ورقه پهنا 2متر و 160 و 110 قیمت خوب مو جود است.(هم دستگاه صفر و هم دستگاه کارکرده موجود می باشد)

فروشنده دستگاه های خط ایجاد کارتون پیتزا و اشکال مختلف باکس کفش و کارتن  رطب و جعبه خیار و کدو و میوه فروش دستگاه کارتن سازی  مرکبات موجود می باشد (قیمت خوب) و عالی ترین ماشین آلات فروشی دستگاه کارتن سازی را از ما بخواهید.

فروشنده و تولید کننده دستگاه های کارتن سازی :

در درحال حاضر عمل با دستگاه چاپ فلکسو پنساره و دستگاه لبچسب عیوض خانی و تسمه کش و دستگاه خط کش برش گودرزی موجود  است. (دستگاهها فراهم به عمل میباشند. کارکرده در توان تازه خدمت گردیده وتمیز و سالم  با قیمت ارزان)

فروش دستگاه خط تولید دستگاه کارتن سازی فروش دستگاه چاپ فلکسو4رنگ با دستگاه لبچسب سرهم(آنلاین) مجموع اتوماتیک ایجاد ماشین سازی پنساره فروش دستگاه برش باقری و تسمه کش اتومات فروش دستگاه دایکات پینگ پنگ .

 

تولید کننده ماشین آلات کارتن سازی 

تولید کننده ماشین آلات کارتن سازی 

تولید کننده ماشین آلات کارتن سازی

فروشنده و تولید کننده خطوط بدون نقص دستگاه های کارتن و جعبه سازی فروش دستگاه چاپ فلکسو 3رنگ احمدی تهیه و تنظیم برقی فروش و تولید کننده  دستگاه لبچسب خود کار دهانه 240 و260 عیوض خانی فروش دستگاه خط کش برش احمدی با تسمه کش تایوان در درحال حاضر فعالیت و فروش  دستگاه چاپ فلکسو 2رنگ ایجاد ماشین سازی احمدی و فروش لب چسب کل خودکار دهانه 240 تولید ماشین سازی.

 

فروش خط بی نقص دستگاه ساخت و ساز کارتن و جعبه سازی: فروش دستگاه چاپ فلکسو 4رنگ احمدی سبک 90 فروش دستگاه لبچسب امروزه ماشین فروش دستگاه دایکات روتاری سان فیدر میکسر مجموع خود کار کارتن سازی ماشین فروش دستگاه خط کش برش ساخت‌و‌ساز ماشین سازی کارتن سازی ماشین قیمت خوب..

 

تولید ماشین آلات کارتن سازی  

تولید کننده دستگاه کارتن سازی

تولید کننده دستگاه کارتن سازی

ایجاد و فروش دستگاه خط کش برش کارتون سازی با شایسته ترین کیفیت و 1سال ضمانت و سرویس ها بعداز فروش(10 سال سرویس ها)….. که‌این دستگاه خط کش برش دارنده : میز و شاسی بسیار سنگین و بدنه 4 سانتی و7عدد تیغ و 12 عدد خط دوبل که بسیار پاک کارتن سازی  را برش و خط می‌زند ک گویی با دستگاه برش دیسگی چینی برش خورده میباشد.

سیلندرها سنگ محور خورده و کروم طاقت فرسا می باشد.با تهیه سریع و راحت.  جهت فعال سازی خط ساخت‌و‌ساز ماشین آلات کارتن سازی برای سوله و کارگاه های پهناور و کوچک کارتن سازی وجعبه به کارگیری میگردد.

ساخت‌و‌ساز دستگاه لب چسب مجموع اتومات ک دارنده 6 الکتروموتور 3 فاز است.

 

سیستم تخلیه ب شکل پنوماتیک(جک بادی)می باشد. ریل ها ب شکل برقی و با موتور جدا از هم ب شکل اتوماتیک تهیه و تنظیم می گردد.

استفاده کننده دارنده 2 غلطک و امکان چسباندن اشکال کارتن های لمینتی. گلاسه ، چاپی 3 لا و 5 لا و 7 لا .

اشکال کارتن و برنامه کودک و باکس های ته قفلی در سایز و اندازه های متفاوت و سرعت و کیفیت دستگاه نیز با دستگاههای چینی رقابت میکند .

چرا ک این دستگاه لب چسب کارتن و باکس در ساعت تعداد ۸ هزار صفحه کارتن را چسب زده و تا میکند و با شمارش ظریف و کامل بسته بندی میکند.

دستگاه لب چسب که  راجع‌به آن سخن کردیم در سایز های گوناگون به پیشنهاد مشتری ساخته میگردد مورد نیاز میباشد بدانید :

دهانه دستگاه در صورتی‌که 225 سانتی متر باشد کارگیر اثر گذار آن 205 سانت خواهد بود.

دهانه دستگاه درصورتی که 240 سانتی متر باشد کارگیر موءثر آن 220 سانت خواهد بود.

دهانه دستگاه در حالتی‌که 260 سانتی متر باشد کارگیر موءثر آن240 سانت خواهد بود.

 

ماشین آلات کارتن سازی

تولیدکننده دستگاه کارتن سازی

تولیدکننده دستگاه کارتن سازی

فروش دستگاه خط ساخت و ساز کارتن سازی : فروش دستگاه چاپ کارتن ، فروش دستگاه برش کارتون سازی ، فروش دستگاه دایکات برنامه کارتن سازی و فروش دستگاه چاک زن جعبا سازی و فروش تسمه کش و فروش لمینت دستی.

تمامی دستگاههای کارتون سازی را خریداری مینمائیم ولی با قیمت عالی و  مناسب و فراتر از رقبا… برای مشاوره تخصصی و اطلاعات بیشتر و و اسعلام قیمت با کار شناس فروش ما در ارتباط باشید.

 

برای اخذ قیمت ماشین آلات کارتن سازی فروشی ، دستگاه چاپ  و قیمت دستگاه خط کش برش و قیمت دستگاه لبچسب و مجموع دستگاه های کارتن سازی لطفا تماس حاصل نمایید..

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

.

فروش دستگاه دایکات ریلی (پینگ پنگی) ارائه می گردد و سیلندر تفلون ردوبدل گردیده و تخته و تسمه ها خرید و فروش می گردیده (با ضمانت یک ساله کمپانی) قیمت ارزان مو جود است.

فروش دستگاه چاک زن کارتن سازی(چاک دستی) خدمت گردیده با تیغ های پرفراژ موجود است دستگاه بسیار مناسب و نو بوده و درحد نو می باشد (همراه با گارانتی یک ساله کمپانی)

فروش دستگاه خط کش برش  با تیغ های تازه موجود است.

فروش ماشین آلات کارتن سازی فروش دستگاه ساخت و ساز تولید کارتن ، فروش دستگاه باکس سازی فروش دستگاه ساخت جعبه ، فروش دستگاه ورق سازی فروش دستگاه شیت سازی فروش دستگاه ایجاد ورق فروش دستگاه بازیافت کارتن ، فروش دستگاه پرس ضایعات کارتون ، فروش دستگاه چسب زن کارتن ، فروش دستگاه خط کش برش کارتون فروش دستگاه چاپ کارتن.

خرید دستگاه کارتن سازی خرید ماشین آلات جعبه  سازی خرید دستگاه ساخت‌و‌ساز کارتن و باکس خرید دستگاه خط ورق سازی خرید دستگاه ورق سازی و همه دستگاه های کارتن سازی را خریداریم.

 

خرید دستگاه کارتن سازی در تهران

تولیدکننده دستگاه کارتن سازی

تولیدکننده دستگاه کارتن سازی

فروش ماشین آلات کارتن سازی ورق سازی کاغذسازی وجعبه سازی فعال‌سازی خط ساخت کارتن و جعبه سازی و راه‌اندازی کارخانه تولید کارتن با شرکت کارتن سازی.

ساخت و ساز و فروش دستگاه خط کش برش کارتن با شایسته ترین کیفیت و بالاترین کیفیت .

دستگاه خط کش برش با تهیه و تنظیم راحت و آسان و سریع و با شاسی و میز سنگین دارنده 7 عددتیغ و 12 عدد خط است.

سیلندرها سنگ محور خورده و کروم مشقت بار است بدنه ها 4 سانتی به شرط کیفیت و با ضمانت…

برای اخذ لیست قیمتدستگاه ساخت‌و‌ساز کارتن و داده ها دستگاه های کارتنسازی و فایده و میزان درآمد کارتون سازی می توانید سایر مقالات چاپ کارتن را مطالعه نماید.

 

فروش دستگاه چاپ فلکسو از 1رنگ تا 4رنگ کل اتومات و نصفه خود کار در سایزهای متعدد.

قیمت خوب و برای استعلام قیمت دستگاه های موجود تماس حاصل نمایید.دستگاه های کارتن سازی که قدرت ساخت و ساز اشکال کارتون و ایجاد اشکال باکس را داشته باشد

مشتمل بر: دستگاه چاپ زنجیری تک رنگ و ۲رنگ تا۴رنگ صفر و کارکرده موجود می باشد. درسایزهای متفاوت.

دستگاه های کارتن سازی فروخته شده توسط شرکت ما دربرگیرنده نصب وراه اندازی و رایگان و خدمات پس از فروش می باشد.

کمپانی ماشین سازی رضازاده صفرتاصد انجام فعال سازی کارتن و جعبه سازی را انجام می دهد.

تعمیرات دستگاه کارتن سازی

تولید کننده دستگاه کارتن سازی

تولید کننده دستگاه کارتن سازی

تعمیرات و ساخت‌و‌ساز قطعات و سرویس ها گونه های دستگاه چاپ فلکسو انجام می‌گردد.

و ساخت‌و‌ساز گونه های تیغ دستگاه فلکسو چاک برش سینگل رول بر و کاتاف انجام میشود.

فروش اشکال دستگاه لبچسب اتوماتیک صفر و دسته دوم در سایزهای متعدد برای باکس های e فلوت و 3لا و 5لا و ته قفلی و برای کارتن های 2تیکه با سرعت 10 هزار عدد در ساعت و گونه های کارتون لمینتی.

فروش گونه های دستگاه خط کش برش برنامه کودکان صفر و دسته دوم برای کارتون با گارانتی و سرویس ها می باشد.

گونه های دستگاه خط کش برش کارکرده ساخت و ساز شهید باقری و رضازاده و گودرزی است.

 

ردوبدل دستگاه فرسوده با دستگاه صفر انجام می شود.فروش گونه های دستگاه دایکات فکی صفر و کارکرده در بعد ها 50*70  تا  110*160 و گونه های دستگاه دایکات فکی 80در120 و 70 در100 برای کارتن سازی باکس و مقوا مو جود است.

اشکال دستگاه دایکات روتاری با مخاطب زنجیری و استفاده کننده پارویی و سان صفر چینی و کارکرده در شرکت چاپ کارتن موجود است.

سرویس ها و خرید و فروش قطعات گونه های دستگاه روتاری و ردوبدل پلیورتون روتاری انجام می گردد.

 

فروش دستگاه دایکات پینگ پنگی (ریلی) صفر و دسته دوم  از سایز 130 تا 240 و دایکات تخت پینگ پنگی دهنه 160 و 150 مو جود است .

که دایکات برای کارتون 3لا و5لا و لمینتی و e فلوت کارتون و مقوا و گلاسه و کفی کفش به کار گیری می گردد.

خرید دستگاه فرسوده با دستگاه دایکات صفر و تامین تفلون و ردوبدل قطعات مصرفی انجام می‌شود.

فروش گونه های دستگاه لمینت فول خود کار و لمینت 3/4 اتوماتیک در سایزهای متفاوت صفر و دسته دوم است.

فروش دستگاه لمینت دستی صفر و کارکرده چینی از سایز 80 تا 125 می باشد و دستگاه لمینت دستی استوک سایز پهنا 92 و 105 چینی هم در شرکت ما انجام میشود.

فروش دستگاه چاک دستی خدمت گردیده که‌این چاک زن کارتن با تیغ پرفراژ و تماما سالم است.

تولید کننده دستگاه کارتن سازی

تولید کننده دستگاه کارتن سازی

فروش دستگاه چاک زن خود کار با مخاطب پارویی و تهیه سهل و آسان با ایجاد ساعتی 4 هزار کارتن و و ورق.

ایجاد اشکال تیغ چاک زن و ردوبدل دستگاه فرسوده با دستگاه صفر انجام می‌گردد

 

فروش گونه های دستگاه منگنه برنامه خردسالان صفر چینی و کارکرده و منگنه برنامه کودکان سایز 90 و 120 و 140 ، فروش گونه های دستگاه بسته بندی ( تسمه کش ) صفر و کارکرده

یک گروه سازنده و فروشنده دستگاه کارتن سازی و باکس سازی

کش برش ، دستگاه چاپ تک رنگ یا۲رنگ ، دستگاه چاک زن ، دستگاه دایکات پینگ پنگی ، دستگاه لمینت و تسمه کش است.

هرسال بیش تر از ۱۰ گروه کارتن  سازی صفرتاصد را ارائه می‌دهیم و سرویس ها ما مشتمل بر:

مشورت کردن برای آغاز کارتون سازی و باکس سازی و نصب وراه اندازی کارتون سازی و یادگرفتن دستگاه ها و سرویس ها بعد از فروش و تامین مواد اول برنامه کودک و باکس و ماشین آلات است.

ماشین سازی رضازاده فراهم همیاری و مشورت برای خرید دستگاه های کارتون سازی ورق سازی و باکس سازی است.

تا از ارزش و قیمت حقیقی و واقعی دستگاه ها با خبر باشید. و تندرست ماشین آلات را تایید میکند.و خریدار اشکال دستگاه چاپ برنامه کودک ۲رنگ و تک رنگ می باشیم.

تولید کننده دستگاه کارتن سازی

تولید کننده دستگاه کارتن سازی

خریدار اشکال دستگاه چاک دستی، خریدار اشکال دستگاه برش برنامه کودک، خریدار اشکال دایکات برنامه کودک، خریدار اشکال دستگاه های کارتون سازی و باکس سازی مباشیم.

فروش خط ساخت ورق پهنا 140 و 160 و 2متر با گارانتی و سرویس ها بعد از فروش،فروش خط بی نقص ورق سازی با پهنا 160 و 2 متر و فروش فوری گروه بدون نقص ورق سازی.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین بدست آوردن جزییات بیشتر و بررسی شرکت چاپ کارتن به سایت دوم ما یعتی برش کارتن مراجعه نماید و در زمینه خرید از شرکت ما تمامی اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید.

 

.

سایت دوم شرکت چاپ کارتن : www.boreshecarton.com

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

تولید کننده دستگاه کارتن سازی

تولید کننده دستگاه کارتن سازی

تولیدکننده دستگاه کارتن سازی

تولیدکننده دستگاه کارتن سازی

تولیدکننده ماشین آلات کارتن سازی

تولیدکننده ماشین آلات کارتن سازی

تولید کننده ماشین آلات کارتن سازی

تولید کننده ماشین آلات کارتن سازی

سئو شده توسط دیچینو

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما شعبان زاده
نیما شعبان زاده
2 سال قبل

سلام بر بهترین سازنده دستگاه کارتن سازی