۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

لمینت کارتن چینی

لمینت کارتن چینی

با کیفیت ترین و عالی ترین دستگاه لمینت کارتن چینی و دستگاه لمینت دستی را از شرکت چاپ کارتن بخواهید تمامی دستگاه های لمینت خریداری شده از شرکت ما دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد.

دستگاه لمینت چینی ما در کارگاه موجود می باشد و شما عزیزان می توانید به منظور خرید دستگاه لمینت دستی با مدیر فروش ما در ارتباط باشید و بعد از استعلام قیمت نسبت به خرید این محصول اقدام نماید.

بهترین دستگاه های کارتن سازی را می توانید در هر کجای ایران که هستید از شرکت ما تهیه و خرید نماید.

قیمت انواع دستگاه کارتن سازی را می توانید با یک تماس با مدیر فروش ما بدست آورید و بعد از استعلام قیمت برای خرید دستگاه کارتن سازی مورد نظر خود اقدام کنید.

قیمت لمینت کارتن چینی

قیمت لمینت کارتن چینی

به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور از ارائه قیمت لمینت کارتن چینی و دستی خوداری شده است ، لذا به منظور استعلام قیمت لمینت کارتن چینی با مدیر فروش ما در ارتباط باشید.

برترین شرکت در زمینه خرید و فروش انواع دستگاه کارتن سازی قطعا شرکت چاپ کارتن و نمایندگی فروش دستگاه کارتن سازی ما برش کارتن می باشد.

 

دستگاه لمینت دستی کارتن

لمینت کارتن چینی

لمینت کارتن چینی

روش تولید کارتن لمینتی

ابتدا دستگاه لمینت را خوب تراز کرده و درجای مناسب کارگاه کارتن سازی قرار میدهیم و حدودا به شعاع 3متر اطراف دستگاه لمینت را خالی میکنیم که چندین ردیف کارتن جای مناسب باشد.

برای شروع تولید کارتن لمینتی چسب مخصوصی که فقط برای تولید کارتن لمینتی میباشد در مخزن دستگاه لمینت ریخته میشود.

سپس توسط سیلندر بزرگ که به مخزن نزدیک است چسب به سیلندرهای کوچک بالا انتقال داده میشود و پوستر را از دستگاه عبور میدهیم.

بعد زیر پوستر کاملا به چسب آغشته می شود و درقسمت خروجی دستگاه کارتن آماده چسباندن پوستر میباشد که یکی یکی انجام میشود حدودا در ساعت میتوان 1200 عدد کارتن لمینتی تولید کرد.

پس از تولید کارتن مستقیم با دستگاه دایکات کارتن را به شکل ها و اندازه هایی که در قالب میباشد تولید میکنیم در قسمت اطلاعات دستگاه دایکات کامل نوشته ایم.

.

قیمت دستگاه لمینت کارتن

لمینت کارتن چینی

لمینت کارتن چینی

طبیعتا قیمت دستگاه لمینت اتوماتیک کارتن نسبت به قیمت دستگاه لمینت دستی کارتن بیشتر است.

همچنین قابلیت دستگاه لمینت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کارتن از نوع لمینت سرد دستی بیشتر می باشد.

ولی به علت نوسان بسیار زیاد قیمت از درج قیمت و ارائه لیست قیمت دستگاه لمینت خودداری شده است.

اختلاف قیمت دستگاه تولید کارتن لمینتی

بدونه مقدمه میگویم قیمت دستگاه لمینت اتومات 120 میلیون تومان میباشد نیاز به توضیح نیست.

با 120 میلیون تومان به راحتی میتوان یک خط تولید کارتن و جعبه راه اندازی کرد که کارگاه کارتن سازی توان تولید تمام کارتن ها و تمام جعبه ها را داشته باشد.

توان تولید دستگاه لمینت اتومات ساعتی حدودا 6000 کارتن میباشد دستگاه لمینت اتومات به درد کارخانه یا کارگاه کارتن سازی میخورد که حداقل در روز 50 هزارتا کارتن تولید کند.

در دستگاه لمیتت اتومات پوستر و کارتن به صورت اتومات حرکت میکند. فیلم دستگاه تولید کارتن لمینتی را در کانال تلگرام کارتن سازی وجعبه سازی میتوانید مشاهده کنید. ( فروش دستگاه تولید کارتن )

.

قیمت دستگاه لمینت سرد دستی

لمینت کارتن چینی

لمینت کارتن چینی

تجربه شرکت چاپ کارتن

برای شروع خط تولید کارتن بهتر است ابتدا با دستگاه لمینت دستی شروع به تولید کارتن کرد حتی اگر سفارش 50هزارتا در روز باشد!

شما که قصد هزینه کردن و سرمایه گذاری دارید توقع تولید بالا و کیفیت برتر روی کارتن نیز دارید اولا تولید کارتن با دستگاه لمینت دستی و لمینت اتومات روی کیفیت هیچ ارتباطی ندارد.

دوم حداقل یک اپراتور وارد به دستگاه لمینت اتومات لازم دارید تا بتواند تولید کند. بله شرکت چاپ کارتن آموزش رایگان انجام میدهد اما چند روز؟

شرکت چاپ کارتن یک خط تولید کامل کارتن و جعبه سازی را در یک روز راه اندازی و آموزش نیز میدهد ولی برای یک دستگاه لمینت اتومات حداقل 20 روز زمان میبرد.

گذشته از این صحبت ها یک تنظیم اشتباه روی دستگاه اتومات به جز خراب شدن کارتن های تولید شده موجب از بین رفتن دستگاه نیز می شود.

و تعمیرات دستگاه های کارتن سازی انجام  میشود و تمام قطعات دستگاه لمینت ولمینت اتومات ساخته میشود قسمت خدمات را مطالعه کنید. ( فروش دستگاه تولید کارتن وراه اندازی خط تولید کارتن )

دستگاه لمینت دستی دارای قطعات بسیار ریزو کوچک میباشد که سعی کنید.

دستگاه لمینت را صفر تهیه کنید اگر هم دستگاه دست دوم بود حتما ضمانت داشته باشد یا از دستگاه ساز گرفته باشید و روی دستگاه لمینت اطلاعات کافی داشته باشید.

لمینت کارتن چینی

لمینت کارتن چینی

لمینت کارتن چینی

لمینت کارتن چینی

لمینت کارتن چینی

لمینت کارتن چینی

 

 

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها