۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

دستگاه فلکسو چاپ

دستگاه فلکسو چاپ

بهترین و با کیفیت ترین دستگاه فلکسو چاپ کارتن را از شرکت چاپ کارتن بخواهید ما عالی ترین و مرغوب ترین دستگاه چاپ فلکسو تک رنگ و دو رنگ و چهار رنگ را تولید و به شما عرضه می کنیم.

دستگاه فلکسو کارتن سازی را همراه با آموزش رایگان و خدمات پس از فروش و گارانتی چندین ساله از شرکت چاپ کارتن خرید نماید.

ماشین چاپ فلکسو و یا دستگاه فلکسور کارتن : دستگاه چاپ فلکسو دستگاهی برای نوعی چاپ است که تماس ورق کارتن با چاپ توسط ی یک ورقه منعطف به نام کلیشه ایفا می‌شود این کلیشه از جنس ژلاتین هست.

در این چند دهه اخیر صنایع کارتن سازی پیشرفت بلندمرتبه ای داشته می‌باشد به گونه ای که دیگر اثری از کارتن های ساده و بدون نقش نمانده و همگی تولیدها با طراحی های ویژه و چاپ های مختلفی بر روی آن‌ها روانه بازار می گردند.

بعد از اینکه این نیاز در صنایع تولید شد که با چاپ بر روی جعبه های کارتون ظاهر شکیل تری به تولیدات بدهند رفته رفته شیوه های چاپ متفاوت و متعددی بر روی کارتن هم تشکیل داد شد.

اینکه فی مابین این‌ راه ها کدام شیوه بهترین می‌باشد و آیا انتطار این وجود دارد که این صنعت در آینده روش های بهتری را جایگزین شیوه های چاپ فعلی کند؟

در سال های اخیر استعمال از دستگاه فلکسو کارتون برای شرکت هوی چاپ کارتن و یا سایر مراکز چاپ بسیار پر استفاده گردیده‌است این شیوه ی چاپ بسیار پرکاربرد و اصولی می‌باشد.

دستگاه چاپ فلکسو کارتن

دستگاه چاپ فلکسو کارتن

عامل نامگذاری چاپ فلکسو به دلیل انعطاف پذیری کلیشه می باشد.

کاربردها و موردهای به کار گیری از این چاپ بسیار فراوان می باشد ولی در صنایع غذایی برای چاپ بر روی جعبه های بسته بندی به وفور مشاهده می شود.

چاپ فلکسو  یک شیوه چاپ بر روی انواع کارتن می‌باشد که شباهت زیادی به چاپ افست دارا است.

تنها فرق این دستگاه این حال و تعاریف می بایست متوجه شویم که چاپ با دستگاه فلکسو نوعی چاپ به صورت برجسته می باشد که از کیفیت فوق العاده ای نسبت به سایر شیوه های چاپ است.

دستگاه چاپ فلکسو کارتن سازی صرفا مختص یک صنعت یا یک جنس ویژه نمی باشد و عامل شناخته شدن آن به دلیل دستگاه چاپ فلکسو روی انواع کارتن می باشد که قادر است در سطح های گسترده و بزرگ فعالیت چاپ را اعمال دهد.

علاوه بر انواع کارتن با این دستگاه فلکسو می توان بر روی سطح های دیگری از جمله فویل، سلفون، پلاستیک، ورقه، لیبل و … عمل چاپ را اجرا داد.

به طور متداول انواع دستگاه فلکسو کارتن به صورت رولی هستند و در سه مدل چاپ فلکسو با دستگاه سیلندر مرکزی، چاپ فلکسو با دستگاه ستونی یا فلکسو ایستاده و چاپ فلکسو با دستگاه افقی یا فلکسو خطی وجود دارند.

دستگاه فلکسو چیست

دستگاه فلکسو چاپ

دستگاه فلکسو چاپ در صفحه انعطاف پذیر کلیشه مانند فیلم و زینک است که این صفحه های به دستگاه چاپ چسپانده می‌شود و نصب آن خیلی سهل و آسان هست.

قبل از ابتکار دستگاه فلکسو روی کارتن، اولین ماشین چاپ در سال ۱۸۹۰ میلادی در انگلستان ایجاد شد و با به کار گیری از صفحه های لاستیک و آنیلین نفت عمل چاپ را اعمال می دادند.

این فرآیند تا سال ۱۹۲۰ ادامه داشت تا اینکه در المان ماشین چاپ فلکسو تولید شد و نام چاپ پلاستیکی معروف شد.

این‌ شیوه  چاپ توانست بعدها بسیار معروف شد و در سال ۱۹۹۰ به سپس با چاپ بر روی ساک ها و پاکت های کاغذی صنعت خود را گسترش داد به گونه ای که در عصر کنونی این دستگاه قابلیت و امکان این را دارد که بر روی اشکال سطح ها کار چاپ را اجرا دهد.

نحوه کار با این دستگاه فلکسو چاپ ساده و راحت هست و سیستم تغدیه رولی شکل و سیستم مرکب دان ساده نحوه چاپ را بسیار برجسته کرده است.

چاپ با این دستگاه در عصر کنونی بسیار متنوع تر گردیده به طوری که صفحات چاپ photopolymer یک نمونه از پیشرفت در این صنعت است.

کاربرد دستگاه چاپ فلکسور

دستگاه فلکسو چیست

دستگاه فلکسو چیست

شایان ذکر است که دستگاه فلکسور کارتن سازی قادر است بر روی اشکال متعددی از کالاها عملیات چاپ را انجام دهد و این مسئله نوید بخش پیشرفت صنایع را می دهد.

چاپ بر روی جعبه های بسته بندی ظاهری زیبا و شکیل به تولید ات ما می داد به همین دلیل اغلب تولیدی ها و کارخانجات این نمونه از چاپ را بر سایر روش های چاپ ترجیح دادند.

با دستگاه فلکسور می شود بر روی محصولات تحت انواع طرح های سفارشی و ویژه مشتری را چاپ نمود.

مواردی که ذکر می کنیم فقط بخش کوچکی از کاربردهای این دستگاه می باشد و در عصر کنونی با پیشرفت تکنولوژی به امکان های این دستگاه هم اضافه می گردد‌.

 

دستگاه فلکسور

دستگاه فلکسور

دستگاه فلکسور

فرایند کار با دستگاه چاپ فلکسور روی کارتون سخت و دشوار به هیچ وجه نمی باشد.

این دستگاه ها دارای کلیشه ای برجسته است و شیوه عمل کلیشه به نوعی است که می بایست نواحی که چاپ بر روی آن ها ایفا میشود بالاتر از نواحی قرار بگیرد که چاپ بر روی آن‌ها اجرا نمی شود.

بعد از این مرحله طرح مورد نظر که می تواند متن یا عکس باشد با استفاده از پلاستیک یا فوتوپلیمر قالب گیری می‌شوند.

بعد از اینکه عکس و متن تولید شد کلیشه بر روی غلطک مخصوص نصب می شود‌.

در پشت غلطک مربوط به کلیشه غلطکی آغشته به رنگ هست نصب می‌باشد که به صورت بی نقص به کلیشه چسپانده می شود.

تا رنگ به کلیشه منتقل شود تا عکس و نوشته ها به یاری رنگ به سطح چاپی منتقل شود.

بعد از انتقال چاپ فرآیند آنیلوکسی اتفاق می افتد که در این مراحل مرکب از منبع خود به کلیشه می رسد و این مرکب به وسیله ی کلیشه به سطح چاپی انتقال می یابد.

در زمان انجام این پروسه حفره هایی بر روی آنیلوکسی ایجاد کرد می گردد که میزان مشخصی رنگاز کلیشه به سطح چاپی انتقال داده می گردد.

تعداد حفره هایی که بر روی آنیلوکسی ساخت می شود بر روی کیفیت و نوع چاپ تاثیر می گذارد و با زیاد و یا کم نمودن این حفره ها به آسانی می شود نوع چاپ و کیفیت را تنظیم نمود.

مرکبی که در این چاپ استعمال می گردد سریعا خشک می گردد.، برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دستگاه فلکسو کارتن سازی با مدیر فروش شرکت چاپ کارتن در ارتباط باشید.

.

شماره تماس مدیر فروش چاپ کارتن :    09127912170

 

 

دستگاه فلکسو چاپ

دستگاه فلکسو چاپ

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین کرمانی
حسین کرمانی
2 سال قبل

کیفیت دستگاه فلکسو شما واقعا بی نظیره … با سرعت و دقیق

داریوش بهبهانی
داریوش بهبهانی
2 سال قبل

ممنون از خدمت رسانی و آموزش رایگان شما