۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

دستگاه چاپ ۲ رنگ زنجیری

دستگاه چاپ ۲ رنگ زنجیری

دستگاه چاپ ۲ رنگ زنجیری

بهترین و عالی ترین دستگاه چاپ 2 رنگ زنجیری را با بالاترین کیفیت و عالی ترین قیمت شرکت چاپ کارتن و نمایندگی فروش دستگاه چاپ دو رنگ زنجیری ما به نام برش کارتن بخواهید.

شرکت چاپ کارتن در زمینه خرید و فروش انواع ماشین آلات کارتن سازی به ویژه دستگاه چاپ زنجیری فعال می باشد.

 

انواع دستگاه کارتن سازی را به سراسر نقاط کشور به فروش می رساند ، می توانید صفر تا صد راه اندازی کارگاه کارتن سازی خود را با نهایت اطمینان خاطر به شرکت چاپ کارتن و یا نمایندگی فروش ما برش کارتن بسپارید.

جزو قویترین و قدرتمندترین شرکت های کارتن سازی در ایران شوید ، بهترین و با کیفیت ترین ماشین آلات کارتن سازی را از ما بخواهید.

 

انتخاب دستگاه در کیفیت و ساخت کارتن ها نقش بسزایی خواهد داشت ، هر چه که دستگاه با کیفیت‌ تری را خرید کنید.

در نتیجه تولیدات شما نیز با کیفیت تر خواهد بود ، در نتیجه هنگام خرید انواع ماشین آلات کارتن سازی برای کارگاه کارتن سازی خود بسیار دقت کنید ، که به هیچ عنوان دلالان خرید نکنید.

 

همواره از شرکت های معتبر و فعال در این زمینه خرید کنید شایان ذکر است که کلیه دستگاه های کارتن سازی ما به ویژه دستگاه چاپ دو رنگ زنجیری موجود شامل خدمات پس از فروش و گارانتی طولانی مدت می باشد.

همواره شعار ما این است که هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکرده و نخواهیم کرد ، در نتیجه همواره در زمینه ساخت و سرویس کامل دستگاه ها از بهترین و عالی ترین قطعات استفاده می نماید.

 

همین امر باعث می‌شود شما تا سالیان سال دستگاهی با کیفیت و بی نقص داشته باشید و خط تولید چاپ کارتن شما همیشه فعال باشد.

.

خرید دستگاه کارتن سازی

دستگاه چاپ ۲ رنگ زنجیری

دستگاه چاپ ۲ رنگ زنجیری

در نهایت اطمینان خاطر شرکت چاپ کارتن و یا برش کارتن را جهت خرید انواع دستگاه های کارتن سازی انتخاب کنید.

فروش دستگاه کارتن سازی ما محدود به تهران به هیچ عنوان می باشد ، بلکه در سراسر نقاط کشور از جمله : کرج ، تبریز ، مشهد ، اصفهان ، قم ، بندرعباس و … تمامی ماشین آلات کارتن سازی را به فروش می رسانیم.

 

نحوه خرید دستگاه کارتن سازی از شرکت ما بدین صورت می باشد که شما باید با مدیر فروش ما به نام آقای مهندس مهرداد رضازاده تماس بگیرید.

بعد از استعلام قیمت و ارسال فاکتور دستگاه برای شما آدرس کارگاه و کارخانه ماشین آلات کارتن سازی ما برای شما ارسال می گردد.

 

شما عزیزان می توانید جهت بازدید حضوری از دستگاه به کارگاه ساخت دستگاه های کارتن سازی ما مراجعه نمایید و از نزدیک کیفیت فوق العاده عالی ماشین آلات کارتن سازی چاپ کارتن را بررسی نمایید.

در نتیجه جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دستگاه دو رنگ چاپ زنجیری میتوانید با مدیر فروش ما جناب مهندس مهرداد رضازاده تماس بگیرید.

 

لازم به ذکر است که شرکت ها و اشخاص بسیاری از نام شرکت برش کارتن و چاپ کارتن و آقای مهرداد رضازاده و ( ماشین سازی رضازاده ) سوء استفاده می کنند.

تنها وب سایت ما همین ها می باشد و کلیه وب سایت ها و صفحه ها و اشخاص که خود را جای ما جا می زنند به هیچ عنوان هیچ نسبتی با شرکت و خود شخص آقای رضازاده نداشته و ندارند.

در نتیجه در هنگام خرید انواع ماشین آلات کارتن سازی توجه داشته باشید که گول دلالان و کلاهبرداران را نخورید و حتما از شرکت های معتبر خرید کنید.

 

دستگاه چاپ زنجیری کارتن

دستگاه چاپ زنجیری کارتن

دستگاه چاپ زنجیری کارتن

دستگاه چاپ زنجیری که در ساخت انواع کارتن استفاده میشود با نام دستگاه چاپ بشکه ای هم مشهور می باشد .

یکی از دستگاه های مرسوم چاپ در صنعت کارتن سازی می باشد ، که بیشتر کارخانه ها و کارگاه های کارتن سازی و همچنین جعبه سازی در ایران از این مدل دستگاه ها به منظور چاپ بر روی ورق های سه لا یا ۵ لا به کارگیری می نمایند.

 

شما عزیزان میتوانید بهترین و باکیفیت ترین دستگاه تک رنگ چاپ زنجیری کارتن و دستگاه دو رنگ چاپ زنجیری کارتن را از شرکت چاپ کارتن خریداری نمایید.

شایان ذکر است که کلیه ماشین آلات کارتن سازی ما همراه با خدمات پس از فروش و گارانتی طولانی مدت ارائه می‌شود.

همچنین اگر که شما صنعتگران عزیز در ابتدای راه هستید و نحوه استفاده از این دستگاه های چاپ زنجیری کارتن را نمی دانید ، آموزش های لازم در این خصوص به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می شود.

 

ما صفر تا صد کارگاه کارتن سازی شما راه اندازی و آموزش های لازم را نیز به شما عزیزان ارائه می نماید ، در نتیجه با نهایت اطمینان خاطر می توانید انواع دستگاه کارتن سازی را از شرکت چاپ کارتن خریداری نمایید.

جهت استعلام قیمت انواع ماشین آلات کارتن سازی با شماره تماس درج شده در این وبسایت در تماس باشید و یک خرید عالی و استثنایی را تجربه نماید.

 

دستگاه چاپ زنجیری

دستگاه چاپ زنجیری

دستگاه چاپ زنجیری

شیوه تنظیم دستگاه چاپ زنجیری کارتن خیلی خیلی ساده است ، لازم است که فقط ما کلیشه را روی ورق تنظیم کنیم سپس به آرامی داخل دستگاه قرار دهیم و در قدم بعدی با چسبی پهن کلیشه را بر روی سیلندر بچسبانیم .

 

دستگاه چاپ زنجیری نکات بسیار مهمی وجود دارد که در قسمت زیر آنها را بررسی می کنیم :

در بخش زیرین چاپ زنجیری یک اهرم به منظور تنظیم کردن فشار دستگاه وجود دارد و از طریق این اهرم می شود فشار برخورد با ورق و سیلندر را کم و زیاد کنیم.

در قسمت جلویی دستگاه اهرم های در کنار سیلندر سنگ وجود دارد که می شود فشار برخورد کلیشه با سیلندر رنگ را در دو بخش دستگاه تنظیم نمود و دستگاه چاپ دو رنگ زنجیری میشود سیلندر ها را اغلب ۳ تا ۷ سانتی متر جابجا نمود.

 

به این دلیل در دستگاه قرار داده شده است که اگر کلیشه دوم چند سانتی متر جابجا کنیم ، نیازی به کندن و چسباندن دوباره کلیشه وجود نداشته باشد.

اگر کلیشه روی دستگاه چاپ زنجیری عقب یا جلو تر شود باید چاپ روی ورق بخورد می توان به جای تنظیم کردن دوباره کلیشه به وسیله آچار چرخ دنده زنجیر را کمی جابجا نماییم.

 

که این مشکل نیز رفع شود لازم به ذکر است که این نکته را نیز بدانید که چرخ دنده زنجیر اندکی عقب تر از سیلندر کلیشه‌ای واقع شده است.

 

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها