۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

دستگاه کارتن سازی رضازاده

دستگاه کارتن سازی رضازاده

دستگاه کارتن سازی رضازاده

شرکت چاپ کارتن و یا همان ماشین سازی رضازاده فروشنده و سازنده بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های کارتن سازی در سراسر نقاط کشور و حتی کشور های همسایه می باشد.

می توانید هر نوع دستگاه و ماشین آلات کارتن سازی که برای راه اندازی کارگاه کارتن سازی خود احتیاج دارید را از ماشین سازی رضازاده در نهایت اطمینان خاطر خرید کنید.

 

شایان ذکر است که هیچ محدودیتی در زمینه خرید و ارسال انواع دستگاه و ماشین آلات کارتن سازی از جانب شرکت ما وجود نداشته و ندارد و در هر شهر و شهرستانی از ایران بزرگ هستید می توانید به راحتی و با نهایت اطمینان خاطر از ما خرید نماید.

تمامی دستگاه های کارتن سازی خریداری شده توسط شرکت چاپ کارتن شامل خدمات پس از فروش ، گارانتی طولانی مدت و همچنین آموزش رایگان نحوه استفاده از دستگاه ها می باشد.

 

شرکت چاپ کارتن و یا همان ماشین سازی رضازاده زیر نظر مدیریت محترم خود به نام آقای مهرداد رضازاده فعالیت می نماید ، از اسم برند و ماشین سازی رضازاده دلالان سوء استفاده بسیار زیاد می کنند و خودشان را شرکت چاپ کارتن معرفی می کنند.

از همین حا به صراحت اعلام می کنیم که شرکت چاپ کارتن و خود شخص آقای مهرداد رضازاده هیچ نسبت با آنها نداشته و ندارد و تنها سایت معتبر شرکت ما ، چاپ کارتن و برش کارتن می باشد.

 

و تنها راه راتباطی با شرکت چاپ کارتن و ارتباط با آقای مهرداد رضازاده تماس با شماره تلفن مندرج در این وب سایت می باشد ، کلیه شماره تماس های با نام ما جعلی می باشد.

شرکت چاپ کارتن به واسطه فروش و تولید انواع دستگاه کارتن سازی ، در حال حاضر بزرگترین و معتبر ترین شرکت در زمینه ماشین آلات کارتن سازی می باشد.

 

از این رو عده ای سوءاستفاده گر و دلال برای فروش دستگاه های معیوب و ارزان قیمت و بی کیفیت خود از اسم شرکت ما و آقای مهرداد رضازاده استفاده می نمایند.

در نتیجه در زمان خرید و انتخاب شرکت فروشنده دستگاه کارتن سازی بسیار بسیار دقت کنید که ، اسیر دلالان و شرکت های معتبر نشوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز انواع دستگاه های کارتن سازی رضازاده می توانید در ساعت و روزهای اداری با شماره تلفن مدیر فروش ما در تماس باشید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

 

راه اندازی کارگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی رضازاده

دستگاه کارتن سازی رضازاده

برای راه اندازی یک کارگاه و کارخانه کارتن سازی شما نیاز به 7 دستگاه کارتن سازی دارید از جمله این ماشین آلات می شود به موارد زیر اشاره کنیم :

1- دستگاه دایکات پینگ پنگی
2- دستگاه چاپ فلکسو کارتن
3- دستگاه چاک کارتن سازی
4- دستگاه لمینت کارتن سازی
5- دستگاه چاپ کارتن سازی
6- دستگاه برش کارتن سازی
7- دستگاه تسمه کش

 

دستگاه کارتن سازی

اگر که تخصص کافی و لازم در زمینه راه اندازی کارگاه کارتن سازی را ندارید می توانید با نهایت آسودگی خیال صفر تا صد راه اندازی کارگاه و کارخانه کارتن سازی خود را به تیم متخصص و شرکت چاپ کارتن بسپارید.

بسته به نوع فعالیت و تولید کارتن های مورد نظرتان ، ما تمامی ماشین آلات کارتن سازی را برای شما عزیزان در سراسر نقاط کشور آماده و ارسال می کنیم.

 

سپس آموزش های لازم و نحوه کار کردن با هر دستگاه را نیز به پرسنل شما ارائه می نمایم ، دستگاه های کارتن سازی رضازاده دارای گارانتی طولانی مدت و خدمات پس از فروش نیز می باشد ، که شما عزیزان می توانید بدون هیچ دغدغه ای سالیان متوالی با دستگاه های ما کار و بهترین کارتن ها تولید کنید.

هر 6 و 7 دستگاه کارتن سازی را می توانید با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از شرکت ما خرید نماید و ما هیچ گاه کیفیت را فدای سود بیشتر خود نکرده و نخواهیم کرد و همواره در زمینه ساخت و سرویس ماشین آلات کارتن سازی خود از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و لوازم استفاده می کنیم.

 

از این رو کیفیت دستگاه های کارتن سازی رضازاده به نسبت سایر شرکت های دیگر بسیار بسیار بالاتر می باشد و دستگاه ها بدون هیچ وقفه ای سالیان متوالی برای شما صنعتگران کار خواهد کرد.

.

دستگاه کارتن سازی رضازاده

دستگاه کارتن سازی رضازاده

دستگاه کارتن سازی رضازاده

دستگاه کارتن سازی رضازاده

دستگاه کارتن سازی رضازاده

دستگاه کارتن سازی رضازاده

دستگاه کارتن سازی رضازاده

 

 

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها