۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

ماشین آلات خط تولید کارتن

بهترین و با کیفیت ترین ماشین آلات خط تولید کارتن سازی را از شرکت چاپ کارتن بخواهید و چاپ کارتن تولید کننده انواع ماشین آلات خط تولید کارتن سازی می باشد که تمامی ماشین آلات کارتن سازی خود را با قیمت مناسب در سراسر نقاط کشور به فروش می رساند.

اگر می خواهید کارگاه کارتن سازی دایر نماید ، اولین و مهمترین قدم در راستای شروع فعالیت خود خرید بهترین و با کیفیت ترین ماشین آلات خط تولید کارتن می باشد.

با انتخاب شرکت های معتبر چاپ کارتن و برش کارتن می توانید بهترین و با کیفیت ترین ماشین آلات خط تولید کارتن سازی را خرید و در کارگاه کارتن سازی خود راه اندازی نماید و همچنین بعد از خرید در صورت آشنا نبودن با کار با دستگاه ها تمامی آموزش ها به طور کامل به صورت رایگان به خریداران عزیز ارائه می گردد.

همچنین بعد از خرید ماشین آلات کارتن سازی از شرکت چاپ کارتن و یا برش کارتن خدمات پس از فروش و گارانتی طولانی مدت برای هر دستگاه به خریداران گرامی داده می شود و شرکت چاپ کارتن تمامی دستگاه های کارتن سازی خود را صد در صد تضمین می کند که از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و لوازم ساخته شده است که تمامی مدارک در این خصوص موجود می باشد که در صورت خرید مدارک به شما ارائه می گردد.

شرکت چاپ کارتن هیچ گاه کیفیت ماشین آلات کارتن سازی را فدای ارزان تمام شدن قیمت نهایی نکرده و نمی کند و از بهترین و مرغوب ترین قطعات و لوازم در ساخت ماشین آلات خط تولید کارتن سازی استفاده می کند.

جهت استعلام قیمت روز انواع ماشین آلات خط تولید کارتن سازی می توانید با مدیر فروش جناب اقای مهرداد رضازاده در تماس باشید و سپس در مورد خرید دستگاه های کارتن سازی تصمیم بگیرید.

.

شماره تماس مدیر فروش چاپ کارتن :    09127912170

 

ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

خط تولید کارتن سازی

قبل از راه‌ اندازی خط تولید کارتن سازی ( با ماشین آلات خط تولید کارتن ) بهتر می باشد با مراحل ساخت کارتن در این صنعت آشنا شویم در این صنعت، ورق کارتن که در تولید کارتن سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین با دقت به نیازی که در بازار وجود دارد این ورق کارتن به فرم و قالب های متعددی بسته بندی می‌گردد.

ورق کارتون جنس سلولزی دارد و در بسته بندی صنایع مختلف حرف اول را می زند و اغلب از سه تا پنج لایه تشکیل‌ شده است. بسته به نوع دستگاه در صنعت کارتن سازی کارتن ها به 2 شکل وجود دارند.

کارتون ساده که ضخامت بیشتر از 2 میلیمتر دارند و با دستگاه تبدیل برش و چاک در آنها ساخته می‌شود و برای بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دیگری از کارتن که بسیار سبک وزن هستند که به وسیله قالب های تیغ دار تولید می‌گردد.

با خرید ماشین آلات کارتن سازی از ما می توانید انواع کارتن ها را تولید نماید و جزو برترین و نام آوران عرصه کارتن سازی باشید و بهترین و با کیفیت ترین کارتن را تولید نماید.

کارتن ها در بخش اعظمی از صنایع برای بسته بندی انواع وسایل و لوازم مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا کارتن های میوه که رخنه‌ دار است کارتن تلسکوپی و کارتن های دسته دار نمونه ای از کارتن ها هستند که  با استفاده از انواع ماشین آلات کارتن سازی تولید می شود.

 

انواع ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

برای ایجاد کارگاه کارتن سازی به مکاانی برای کارخانه نیاز هست و دستگاه های اولیه و یا دستگاه خط تولید کارتن سازی که در شروع فعالیت به آن نیاز خواهد بود از مهمترین دستگاه های مورد نیاز برای ایجاد انواع کارتون 3لایه و 5 لایه می توان به دستگاه های پایین اشاره نمود:

دستگاه خط کش برش
دستگاه چاک زن
دستگاه چاپ کارتن سازی
دستگاه تسمه کش
دستگاه دایکات
دستگاه لمینت کارتن

این دستگاه ها برای فعال سازی و راه اندازی کارگاه کارتن سازی و خط تولید کارتن سازی  چاپی و کارتن که به جعبه تبدیل می شود احتیاج هست. هر مورد از این دستگاه ها در هر مرحله ای خود باعث تولید نهایی کارتن مورد احتیاج ما می شود

.

دستگاه های که نام برده شد برای خط تولید کارتن سازی می‌باشد که دو نوع کارتن را تولید می کند اکنون در صورتی‌که کارتن چاپی کالا اصلی کارگاه باشد به دستگاه های خط کش برش و چاپ و چاک زن و تسمه کش نیاز می‌باشد.

تغییر در  رنگ کارتن و یا تیراژ کارتنی که سفارش داده شده در به کارگیری در نوع دستگاه  مورد نظر و به کارگیری و یا مسیر کار تغییراتی ایجاد می کند که باید در خط تولید کارتون سازی به  اجرا در بیاید.

 

در شرایطی که هدف تولید کارتن لمینتی می باشد به دستگاه های خط کش برش، دایکات پینگ پنگی و دستگاه تسمه کش و لمینت کارتون نیاز است.

در این خط تولید کارتن نیز با توجه به تعداد سفارش می شود دستگاه های دیگری نظیر لبچسب را هم اضافه گردد.

 

کارتن لمینت از یک ورق مقوا روی کارتن تشکیل داد می شود که از کالایی که داخل کارتن قرار می‌گیرد مراقبت می کند مثلا در جعبه های مانیتور ‌کامپیوتر و یا تلویزیون و اسباب خانگی از لمینت استفاده می‌شود.

انتخاب دستگاه و خط تولید کارتن  می بایست همراه با مشاوره صورت بگیرد و باید دقیقا از مقدار کارتنی که باید تولید نماید اگاهی داشته باشید تا بتوانید از دستگاه مورد نظر و لازم  و هزینه ای که بایستی بپردازید باخبر شوید.

برای فعال سازی و راه اندازی دستگاه ها بایستی آموزش های مورد نیاز دیده گردد زیرا کار کردن با برخی دستگاه ها کمی دشوار است و نیاز تجربه و آموزش دارد ، ولی به هیچ عنوان نگران نباشید بعد از خرید دستگاه های کارتن سازی از شرکت ما تمامی آموزش های لازم به شما داده می شود.

 ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

مواد اولیه برای ساخت کارتن چیست

ورق از مهم‌ترین ماده نخستین در صنعت کارتن سازی به شمار می رود در حالتی‌که خط را فعال سازی کنید باید قبل از آن به بر طرف نمودن نیاز اول کارگاه کارتن سازی خود یعنی ماده اولیه آن کاغذ باشید.

کاغذهایی که برای ایجاد کارتن به کار گیری میگردد با تمرکز به اینکه در کدام لایه از کارتن استعمال شود، متفاوت خواهند بود.

مثلا لایه رویی کارتن از قسمت های مهم کارتن به شمار می رود که خود شامل دو بخش می‌باشد وزن این برگه برای لایه بیرونی مقوا بسیار مهم می باشد و باید 100 تا 350 گرم وزن داشته باشد.

لایه کنگره دار هم در نوعی از کارتن ها وجود دارد که به صورت لایه ای موج دار می باشد و وزنی میان 112 تا 180 گرم را دارد. این لایه سبب سفتی کارتن می شود. کاغذی که در لایه داخلی کارتن مرد استفاده قرار می گیرد.

این لایه درونی ورقه در عوض رطوبت استحکام دارند کاغذهای این لایه می‌توانند از الیاف بازیافتی تولید شوند اما از نگاه بهداشتی می بایست در‌ حد مطلوبی باشند زیرا ممکن است در این کارتن ها مواد خوراکی قرار بگیرند.

در اصل مواد بازیافتی کارتن های مصرف شده ای هستند که بعد از انجام مراحلی در کارخانه های مخصوص دوباره به ورق تبدیل می شوند و در ساخت کارتن مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا کارتن ها از ورقه هایی که مستقیما از چوب تشکیل داد می شوند، تولید می‌شود.

 

راه اندازی کارگاه کارتن سازی

 ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

برای ساخت کارتن و راه اندازی کارگاه کارتن سازی نیاز به فضایی به منظور نصب دستگاه ها و فعالیت کارگران لازم می باشد ، هر چه مساحت بالاتر باشد حتما کار کردن ساده خواهد بود ولی به صورت میانگین بهترین وضعیت برای آغاز کار حدود 250 متر می باشد چون خط تولید کارتن در سال های بعد دارای سفارش های بالاتری خواهد بود و احتیاج به مکان بزرگتری خواهد بود.

برای آغاز فعالیت و راه اندازی  دستگاه‌ها می بایست کارگاه دارای برق 3 فاز گردد البته تک تک دستگاه ها نیاز به برق 3 فاز ندارند. به منظور استارت کار و فعال سازی نیروی زیادی به منظور کار با دستگاه وجود ندارد اما به مرور زمان ارتقا کارگران اجتناب ناپذیر می باشد.

استقبال زیادی از تولید کارتن و گونه های بسته بندی های کارتنی می‌گردد زیرا که کارتن به آسانی قابل بازیافت می‌باشد و می تواند دوباره به عنوان مواد اولیه همین کارخانه ها مورد استفاده قرار بگیرد.

به همین دلیل در بین افراد دوستدار محیط زیست کارتن بسیار طرفدار دارد و بهترین و مرغوب ترین دستگاه و ماشین آلات کارتن سازی را از شرکت چاپ کارتن خرید کنید.

جهت مشاهده انواع کارگرد دستگاه ها می توانید فیلم های دستگاه کارتن سازی شرکت ما را از اینستاگرام ما ببینید و به راحتی از کنار سایت و باز زدن آیکون ایستاگرام وارد اینستاگرام شرکت چاپ کارتن شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید :

نکات مهم قبل از خرید دستگاه کارتن سازی
سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی 
اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی
روش محاسبه قیمت کارتن

 

ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

ماشین آلات خط تولید کارتن

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها