۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

دایکات پینگ پنگی

دایکات پینگ پنگی

.

ماشین سازی رضازاده و یا همان شرکت چاپ کارتن در زمینه سرویس و فروش دستگاه دایکات پینگ پنگی نیز فعالیت می کند و با ساخت و تولید با کیفیت ترین دایکات پینگ پنگی شما صنعتگران کارتن سازی را در زمینه راه اندازی کارگاه کارتن سازی یاری می نماید. هیچ محدودیتی در زمینه فروش این دستگاه از جانب شرکت ما وجود نداشته و ندارد و از جای جای استان و شهر های کشور می توانید جهت خرید و استعلام این دستگاه دایکات با ما در تماس باشید. در ادامه با این مقاله تا انتها همراه باشید تا اطلاعات جامع و مفیدی را در این خصوص به شما ارائه دهیم.

.

دستگاه دایکات پینگ پنگی

به دلیل شباهت بسیار دستگاه دایکات پینگ پنگی به میز پینگ پنگ این دستگاه به این اسم نام گذاری شده است و همچنین به این دستگاه، دایکات ریلی هم گفته می شود. این دستگاه در ابعاد گوناگون ساخته می شود و ابعاد برخی از آنها 100 و 120 و 150 و 160 می باشد و اگر ابعاد دستگاه بیش از این باشد، فقط فضای بیشتری از کارگاه را اشغال می کند و کارآیی لازم را نیز نخواهد داشت. شایان ذکر است که هر چه ابعاد دستگاه بزرگتر باشد، قیمت دستگاه دایکات نیز بیشتر خواهد شد و دلیل این امر این است که باید قطعات بیشتری در آن استفاده شود.

.

میز دستگاه دایکات در حال حاضر در اغلب دستگاه ها ورق فلزی است که به نسبت میز MDF دارای مزیت هایی نیز می باشد. در عوض هنگامی که میز دستگاه MDF باشد استهلاک دستگاه خیلی پایین تر آمده و آن قالبی که بر روی میز در رفت و آمد هست دیرتر از بین می رفت. در عین حال ورق فلزی دارای مزیت هایی از قبیل: راحتی در نصب و استفاده، مقاومت بیشتر و عالی تر، قیمت مناسب تر و … است.

.

قطعات دستگاه دایکات که در زمینه ساخت دستگاه استفاده می شود بسیار مهم است، به عنوان مثال  تسمه 2 لایه و تسمه 3 لایه که در زمینه ساخت دستگاه استفاده می شود بسیار مهم است و قیمت تسمه 3 لایه بیشتر از 2 لایه است. در نتیجه هر چه از قطعات مرغوب تری استفاده شود، قیمت تمام شده و نهایی دستگاه نیز بیشتر خواهد شد. ماشین سازی رضازاده همواره در زمینه سرویس و ساخت ماشین آلات کارتن سازی همواره از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید و ملاک نخست و بسیار مهم شرکت ما کیفیت بالای دستگاه های کارتن سازی می باشد و هیچ گاه کیفیت را فدای سود بیشتر نکرده و نمی کنیم. تمامی دستگاه های کارتن سازی ما با تضمین صد درصدی و گارانتی طولانی مدت و خدمات پس از فروش در سراسر نقاط کشور به فروش می رسد.

 

تابلو برق PLC و یا تابلو برق کانتر دار که در دستگاه دایکات استفاده می شود دارای تفاوت قیمت است و همچنین تفلون دستگاه خیلی مهم می باشد که پلی اتیلن یا پپه باشد. در نتیجه اگر در هنگام خرید دستگاه های کارتن سازی اختلاف قیمتی مشاهده می کنید قطعا به خاطر قطعات به کار برده شده آن است. ماشین سازی رضازاده چه در زمینه دستگاه کارتن سازی نو و صفر و چه در زمینه دستگاه کارتن سازی دسته دوم همواره از بهترین قطعات و لوازم استفاده می نماید و به همین دلیل شاید قیمت دستگاه کارتن سازی بالا باشد و دلیل این اختلاف قیمت دستگاه کارتن سازی ما با سایر شرکت ها به کارگیری قطعات درجه یک است. در نتیجه در هنگام خرید دستگاه کارتن سازی گول ظاهر و قیمت ارزان دستگاه را نخورید و ملاک نخست شما کیفیت بالای دستگاه کارتن سازی و قطعات استفاده شده آن باشد.

.

دایکات پینگ پنگی

دایکات پینگ پنگی

.

نکته مهم در زمینه دایکات پینگ پنگی

نکته بسیار مهمی که در زمینه دستگاه دایکات وجود دارد این است که دستگاه های بسیاری وجود دارد که در هنگام استفاده خطا می دهد، یعنی وقتی که کار روی قالب قرار می گیرد کار دچار خطا می شود. ماشین سازی رضازاده اگر در هنگام استفاده از دستگاه دایکات به چنین مشکلی برخورد کنید به سرعت مشکل را رفع می کند که شما بتوانید بهترین بازدهی از دستگاه را دریافت نماید.

.

هنگامی که قالب را بر روی دستگاه قرار می دهیم و سپس کارتن را روی قالب قرار می دهید و سپس دستگاه را روشن می کنید، شکلی که شما قالب را بر روی دستگاه قرار می دهید بسیار مهم است، در اکثر موارد از ضلع مستطیلی آن را  وارد دستگاه می کنند که این شیوه کاملا اشتباه است و در صورتی که چنین عمل کنید دستگاه دچار خطا می شود. شیوه درست آن بدین صورت است که باید قالب را بر روی میز به شکل ذوزنقه بگذارید و سپس گوشه قالب را وارد دستگاه کنید در این صورت دستگاه دچار حرکت و خطا نمی شود. در صورتی که در هنگام استفاده از دستگاه دایکات پینگ پنگی دچار چنین ایراداتی می شوید می توانید با ماشین سازی رضازاده تماس بگیرید و کارشناسان ما شما را کاملا راهنمایی می کنند که مشکل شما در این زمینه کاملا حل شود.

.

کلام پایانی

در هنگام استفاده از دستگاه دایکات پینگ پنگی سعی کنید که آموزش های لازم  در این زمینه را دیده باشید، تا بتوانید بیشترین کارآیی از دستگاه را ببینید و بسیار توجه کنید که دستگاه دایکات پینگ پنگی با بهترین قطعات را خرید کرده باشید و از شرکت های معتبر در این زمینه خرید دستگاه کارتن سازی انجام دهید و به هیچ عنوان از دلالان این امر خرید نکنید. ماشین سازی رضازاده همواره با تولید دستگاه های کارتن سازی بسیار باکیفیت سعی می نماید که شما عزیزان بتوانید با استفاده از آن ها بهترین کارگاه کارتن سازی را برای خود دایر نماید و بتوانید تا سالیان سال بدون هیچ نقصی بهترین خط تولید دستگاه کارتن سازی را داشته باشید.

همچنین نماینده فروش دستگاه کارتن سازی ما شرکت برش کارتن است، در صورت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین جهت استعلام قیمت دستگاه دایکات پینگ پنگی می توانید با مدیر فروش ما آقای مهرداد رضازاده در ارتباط باشید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

جهت بدست آوردن اطلاعات جامع و کامل تر در زمینه ماشین آلات کارتن سازی می توانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید:
.
نکات مهم قبل از خرید دستگاه کارتن سازی
سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی
اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی
روش محاسبه قیمت کارتن

.

 

دایکات پینگ پنگی

دایکات پینگ پنگی

دستگاه دایکات پینگ پنگی

دستگاه دایکات پینگ پنگی رضازاده