۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

دستگاه تسمه کش برقی

دستگاه تسمه کش برقی

دستگاه تسمه کش برقی در چند مدل وجود دارد، دستگاه تسمه کش وارداتی که تمامی قطعات از کشورهای دیگر وارد می شود و در ایران مونتاژ می شود. مورد دوم دستگاه تسمه کش چینی است که ساخته شده کشور چین است. مورد سوم دستگاه تسمه کش طرح تایوان می باشد که آن هم چینی بوده، از نظر قیمت هر سه دستگاه باهم اختلافات قیمتی نیز دارند.

بهترین نوع دستگاه ، دستگاه تسمه کش اورجینال تایوان است که می شود گفت دستگاه تا سالیان طولانی کار می کند و به هیچ عنوان دچار خرابی نمی شود. ماشین سازی رضازاده بهترین و با کیفیت ترین دستگاه تسمه کش را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما کارتن سازان قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مدیر فروش ما در تماس باشید.

دستگاه تسمه کش برقی

دستگاه تسمه کش برقی

کلام پایانی

در هنگام انتخاب شرکت سازنده دستگاه کارتن سازی بسیار بسیار دقت نماید و گول ظاهر دستگاه را نخورید و توجه صددرصدی شما به کیفیت دستگاه خریداری شده باشد. اگر دستگاه کارتن سازی درجه یک را خریداری نماید تا سالیان سال بدون هیچ نقصی خط تولید کارتن سازی شما کار خواهد کرد و با کیفیت ترین کارتن ها را تولید خواهید نمود. ماشین سازی رضازاده همواره با کیفیت ترین دستگاه دستگاه تسمه کش برقی را تولید و در سراسر نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه از جمله: عراق، باکو، ترکیه، پاکستان و … به فروش می رساند. ماشین سازی رضازاده تمامی دستگاه های کارتن سازی خود را با گارانتی طولانی مدت و تضمین صد درصدی کیفیت دستگاه به فروش می رساند. یکی از نمایندگی های فروش دستگاه کارتن سازی ما در کشور شرکت برش کارتن است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و استعلام قیمت روز دستگاه تسمه کش برقی با مدیر فروش ماشین سازی رضازاده یعنی آقای مهرداد رضازاده در تماس باشید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

جهت بدست آوردن اطلاعات جامع و کامل تر در زمینه ماشین آلات کارتن سازی می توانید وارد لینک های زیر شوید:
.
نکات مهم قبل از خرید دستگاه کارتن سازی
سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی
اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی
روش محاسبه قیمت کارتن

.