۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

شرکت دستگاه کارتن سازی

.

ماشین سازی رضازاده از بهترین شرکت دستگاه کارتن سازی است که همواره این شرکت 7 دستگاه کارتن سازی مورد نیاز شما را تولید و به بازارهای داخلی این صنف عرضه می کند. ماشین سازی رضازاده یکی از شرکت های قوی ماشین سازی، ماشین آلات کارتن سازی در کشور است که همواره با کیفیت ترین دستگاه ها را تولید و سرویس و به فروش می رساند و هیچ محدودیتی در زمینه خرید و فروش ماشین آلات کارتن سازی از جانب ما وجود نداشته و ندارد.

از جای جای مناطق کشور جهت خرید دستگاه کارتن سازی در انواع گوناگون می توانید با ماشین سازی رضازاده تماس حاصل فرمایید و این را بدانید که کیفیت حق مسلم شماست. ما ماشین آلات کارتن سازی خود را تضمین صد درصدی می کنیم و همواره در زمینه ساخت این ماشین آلات از بهترین قطعات و لوازم استفاده می کنیم که همین امر سبب می شود که کیفیت دستگاه های ما بی نقص باشد.

دستگاه های کارتن سازی ما همراه با خدمات پس از فروش و ضمانت نامه تضمین کیفیت و آموزش های رایگان به سراسر نقاط کشور از جمله : قم، تبریز، کرمان، شیراز، اصفهان، تهران، کرج ، رشت، کردستان، خوزستان، بندرعباس و … به فروش می رسد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس درج شده در بخش زیر در تماس باشید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

.

شرکت دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی

.

دستگاه های مورد نیاز کارتن سازی

اگر قصد راه اندازی کارگاه کارتن سازی هستید و با سرمایه اولیه خود می خواهید در صنعت کارتن سازی کارگاهی را احداث کنید و می خواهید بدانید که دستگاه های مورد نیاز کارتن سازی چه چیزهایی است با این مقاله تا انتها همراه باشید، تا اطلاعات خوب و مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با آگاهی کافی و لازم در این زمینه قدم بردارید.

به منظور احداث و راه اندازی کارگاه کارتن سازی شما در قدم نخست به یک کارگاه و همچنین 6 دستگاه کارتن سازی احتیاج دارد و عملا بدون این 6 دستگاه کار شما راه نمی افتد و حتما باید سرمایه خرید 6 دستگاه کارتن سازی و داشتن یک کارگاه را داشته باشید این حداقل موارد مورد نیاز جهت احداث کارگاه کارتن سازی است.

برای هر کارگاه پیشرفته ای دستگاه چاپ فلکسور مورد نیاز است. اما در قدم اول که شما قصد دارید کار گاه کارتن سازی بنا کنید به هیچ عنوان نیاز نیست که این دستگاه چاپ فلکسور را از شرکت دستگاه کارتن سازی خرید نماید. می توانید در قدم ابتدایی کار خود 6 دستگاه کارتن سازی اولیه را خرید کنید و سپس با گسترش پیدا کردن کار خود در آینده نزدیک دستگاه چاپ فلکسور را خرید و یکی از قوی ترین تولید کنندگان کارتن در کشور شوید. 6 دستگاه اولیه کارتن سازی به شرح زیر است با ما همراه باشید…

.

شرکت دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی

.

6 دستگاه کارتن سازی

6 دستگاه مورد نیاز کارتن سازی را می توانید از شرکت دستگاه کارتن سازی رضازاده خرید کنید و صفر تا صد راه اندازی کارگاه کارتن سازی خود را از ما بخواهید. شش دستگاه کارتن سازی اولیه به شرح زیر است:

.

1-  دستگاه برش کارتن

2- دستگاه چاپ کارتن

3- دستگاه لمینت کارتن

4- دستگاه چاپ کارتن

5- دستگاه دایکات پنگ پنگی

6- دستگاه تسمه کش برقی

.

بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های برش کارتن، دستگاه چاپ کارتن سازی، دستگاه لمینت کارتن و دستگاه چاپ کارتن و دستگاه دایکات پینگ پنگی و تسمه کش برقی را از گروه ماشین سازی رضازاده و شرکت دستگاه کارتن سازی ما بخواهید.

با خرید از ما و کیفیت فوق العاده دستگاه های کارتن سازی ما می توانید تا سالیان سال بدون هیچ نقصی صنعت کارتن سازی را خود را رونق ببخشید و در صورت هر مشکلی در زمینه دستگاه های کارتن سازی تیم ما به سرعت برای رفع مشکل اقدامات لازم را انجام خواهد داد و آموزش های مورد نیاز را نیز در این خصوص به شما خواهد داد. نمایندگی فروش دستگاه کارتن سازی ما در کشور نیز شرکت برش کارتن است.

شرکت دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی

.

شرکت دستگاه کارتن سازی رضازاده 

ماشین سازی رضازاده با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید، سرویس و ساخت قطعات و ماشین آلات کارتن سازی فعالیت می کند و می توانید با انتخاب ما با کیفیت ترین شرکت دستگاه کارتن سازی را از ما بخواهید و از کیفیت فوق العاده بالای ماشین آلات کارتن سازی ما استفاده نماید و یا سالیان طولانی بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های کارتن سازی را تولید و در عرصه کارتن سازی در کشور جزو بهترنی ها باشید.

ماشین سازی رضازاده یکی از معدود شرکت هایی در این زمینه است که به هیچ عنوان قطعات نامرغوب و درجه دو در زمینه سرویس و ساخت دستگاه های کارتن سازی استفاده نمی کند و کیفیت را ما به هیچ عنوان فدای سود بیشتر نکرده و نمی کنیم. همواره از بهترین و مروغوب ترین قطعات و لوازم استفاده می کنیم که در این رباطه مدارک مورد نیاز هم موجود است. به همین دلیل قیمت دستگاه ها اندکی بالا می رود.

در زمینه خرید دستگاه کارتن سازی هم دقت کنید که شرکت ما با هیچ شخصی و یا شرکتی همکاری در زمینه ساخت ندارد و هر کس که از نام ما استفاده می کند با هدف کلاه برداری بوده و ما با کسانی که خود را ماشین سازی رضازاده جا می زنند همکاری نداریم. تنها وب سایت رسمی این این وب سایت بوده و نماینده فروش ما شرکت برش کارتن است. مدیرعامل ماشین سازی رضازاده آقای مهرداد رضازاده می باشد و شما می بایست جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام دقیق قیمت دستگاه کارتن سازی ما شماره درج شده در این وب سایت در تماس باشید.

 

شرکت دستگاه کارتن سازی رضازاده 

شرکت ماشین آلات کارتن سازی رضازاده

.

چرا ماشین سازی رضازاده را انتخاب کنید؟

1- سابقه بیش از یک دهه در زمینه تولید و سرویس و ساخت ماشین آلات کارتن سازی در کشور

2- استفاده از قطعات و لوازم درجه یک در زمینه ساخت ماشین آلات کارتن سازی

3-تضمین صد در صدی کیفیت ماشین آلات کارتن سازی

4- فروش و ارسال دستگاه کارتن سازی به سراسر نقاط کشور و حتی کشور های همسایه

5-آموزش رایگان در زمینه راه اندازی کارگاه کارتن سازی و استفاده از دستگاه ها

6- استفاده از خدمات پس از فروش طی سالیان طولانی مدت

7- قیمت مناسب و فروشنده دستگاه کارتن سازی نو و دسته دوم

 

کلام پایانی

شرکت دستگاه کارتن سازی رضازاده همواره فروشنده دستگاه کارتن سازی نو و دسته دوم است که شما مشتریان گرامی می توانید بهترین و مرغوب ترین دستگاه های کارتن سازی را از ما و تیم متخصص ما خرید و استفاده نماید.

در هنگام خرید بسیار دقت کنید که به هیچ عنوان گول ظاهر دستگاه را نخورد و ملاک اولیه شما کیفیت دستگاه کارتن سازی باشد و از لالان این امر که اغلب نیز بسیار زیاد هستند به هیچ عنوان خرید نکنید و شرکت های معتبر را در این زمینه انتخاب و 6 دستگاه کارتن سازی را از آنها خرید و صفر تا صد راه اندازی کارگاه کارتن سازی خود را به شرکت دستگاه کارتن سازی بسپارید.

.

دستگاه دایکات پینگ پنگی

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها