۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

دستگاه چاپ کارتن

دستگاه چاپ کارتن

ماشین سازی رضازاده در زمینه خرید و فروش دستگاه چاپ کارتن و یا همان دستگاه چاپ نیمه اتومات فعالیت می کند و دستگاه چاپ کارتن به نام های دستگاه چاپ زنجیری و دستگاه چاپ بشکه ای معروف است. با کیفیت ترین و مرغوب ترین دستگاه کارتن سازی را می توانید همراه با قیمت مناسب و گارانتی طولانی مدت و تضمین صد در صدی کیفیت قطعات سازنده و به همراه آموزش رایگان و راه اندازی صفر تا صد از ما بخواهید. ماشین سازی رضازاده یکی از نام آوران و شرکت های بسیار معتبر در زمینه فروش انواع دستگاه کارتن سازی می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بسیار مفیدی و جامعی را در زمینه دستگاه چاپ نیمه اتومات در اختیار شما قرار دهیم و با مطالعه این مقاله می توانید با آگاهی و شناخت کامل دستگاه خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

.

دستگاه چاپ نیمه اتومات

دستگاه چاپ نیمه اتومات تک رنگ و یا دو رنگ که در اصلاح به آن دستگاه چاپ زنجیری و یا دستگاه چاپ کارتن گفته می شود. این دستگاه نیمه اتومات است و همانند دستگاه چاپ فلکسو اتوماتیک نیست و با استفاده از این دستگاه کارتن ها را تک به تک باید اپراتور بر روی میز دستگاه قرار دهد و سپس دستگاه شروع به چاپ بر روی کارتن کند. سرعت دستگاه در هر ساعت 1800 عدد می باشد، ولی از آنجا که کاربری آن توسط اپراتور انجام می شود سرعت دستگاه کاهش پیدا می کند و سرعت چاپ دستگاه در هر ساعت 1500 عدد در بهترین حالت خواهد بود.

تنظیمات دستگاه چاپ اتومات بسیار ساده است، همچنین ضایعات دستگاه تقریبا صفر و کیفیت چاپ بسیار عالی است. ابعاد دستگاه چاپ زنجیری به نحوی است که می توان با استفاده از آن جعبه پیتزا را نیز چاپ کرد. استاندارد ابعاد دستگاه در حدود 160 الی 190 است و با استفاده از آن می شود جعبه پیتزا، کارتن لباسشویی، کارتن تلویزیون و … چاپ نمود. شایان ذکر است که یک سری دستگاه های چاپ نیمه اتومات نیز وجود دارد که به نحوی ساخته اند که نمی شود با آنها جعبه e فلوت و جعبه b فلوت را چاپ نمود.

تفاوت قیمت دستگاه چاپ کارتن که قادر به چاپ جعبه e فلوت، جعبه b فلوت، کارتن سه لایه و 5 لایه است، با دستگاهی که نمی تواند جعبه e فلوت و جعبه b فلوت چاپ نماید در حدود 50 میلیون تومان است. در نتیجه در هنگام خرید دستگاه چاپ زنجیری بسیار دقت کنید که چه دستگاهی با چه توانایی هایی را خرید می کنید. ماشین سازی رضازاده در زمینه فروش دستگاه چاپ زنجیری و یا همان دستگاه چاپ بشکه ای فعالیت می کند و در زمینه ساخت دستگاه از بهترین قطعات و لوازم استفاده می نماید و با انتخاب و خرید از شرکت ما می توانید خیالتان از بابت کیفیت ماشین آلات راحت باشد، چرا که دستگاه های کارتن سازی ما با ضمانت صد در صدی در سراسر نقاط کشور به فروش می رسد.

.

دستگاه چاپ کارتن

دستگاه چاپ زنجیری ماشین سازی رضازاده

.

دستگاه چاپ زنجیری

دستگاه چاپ زنجیری و یا همان دستگاه های چاپ نیمه اتومات نهایتا در 2 رنگ موجود است. شاید دستگاه 3 رنگ و 4 رنگ وجود داشته باشد ولی دستگاه قطعا باید بسیار قدیمی می باشد. در حال حاضر دستگاه چاپ های زنجیری جدید تک رنگ و دو رنگ هستند. این دستگاه چاپ نیمه اتومات نیز همانند دستگاه چاپ فلکسو باید از قطعات بسیار مرغوب تولید و ساخته شود و در صورت استفاده قطعات نامرغوب دستگاه کیفیت چاپ خود را از دست می دهد. اختلاف قیمت دستگاه چاپ کارتن و دستگاه چاپ فلکسور با هم بسیار زیاد است.

از نظر کیفیت دستگاه چاپ رنجیری نیمه اتومات کیفیت چاپ فوق العاده خوبی دارد و اگر از سیلندر لاستیکی و کروم استفاده شود کیفیت دستگاه فوق العاده عالی است. همچنین دقت و کیفیت تصویر چاپ زنجیری بسیار بالا می باشد. در دستگاه چاپ فلکسور همزمان چاک را بر روی کارتن می زند و سپس چهار خط را می اندازد و دو رنگ چاپ نیز انجام می دهد و به همین دلیل که چند تنظیم بر روی دستگاه انجام می شود، در نتیجه تعداد خطای اندکی در این دستگاه وجود دارد ولی در عوض در هر ساعت می توان 5000 الی 6000 کارتن چاپ نمود.

بر روی دستگاه چاپ فلکسور رنگ به صورت چرخشی در حال دوران است، ولی در دستگاه چاپ زنجیری نیمه اتومات رنگ داخل یک مخزن قرار دارد ( اصطلاحا به آن تشتک گفته می شود) و مکانیزم آن کاملا با دستگاه چاپ فلکسور متفاوت است.

تیم تحریر ماشین سازی سازی رضازاده سعی نموده است که در این مقاله اطلاعات جامع و مفیدی را در زمینه دستگاه چاپ کارتن سازی در اختیار شما علاقه مندان قرار دهد، تا شما بتوانید با اطلاعات کافی و جامع بهترین دستگاه را خرید نماید و با خرید دستگاه کارتن سازی و راه اندازی کارگاه کارتن سازی خود در عرصه صنعت چاپ کارتن یکی از نام آوران این صنعت باشید.

.

.

کلام پایانی

در هنگام انتخاب شرکت سازنده دستگاه کارتن سازی بسیار بسیار دقت نماید و گول ظاهر دستگاه را نخورید و توجه صددرصدی شما به کیفیت دستگاه خریداری شده باشد. اگر دستگاه کارتن سازی درجه یک را خریداری نماید تا سالیان سال بدون هیچ نقصی خط تولید کارتن سازی شما کار خواهد کرد و با کیفیت ترین کارتن ها را تولید خواهید نمود. ماشین سازی رضازاده همواره با کیفیت ترین دستگاه چاپ کارتن را تولید و در سراسر نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه از جمله: عراق، باکو، ترکیه، پاکستان و … به فروش می رساند. ماشین سازی رضازاده تمامی دستگاه های کارتن سازی خود را با گارانتی طولانی مدت و تضمین صد درصدی کیفیت دستگاه به فروش می رساند. یکی از نمایندگی های فروش دستگاه کارتن سازی ما در کشور شرکت برش کارتن است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و استعلام قیمت روز دستگاه چاپ کارتن با مدیر فروش ماشین سازی رضازاده یعنی آقای مهرداد رضازاده در تماس باشید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

جهت بدست آوردن اطلاعات جامع و کامل تر در زمینه ماشین آلات کارتن سازی می توانید وارد لینک های زیر شوید:
.
نکات مهم قبل از خرید دستگاه کارتن سازی
سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی
اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی
روش محاسبه قیمت کارتن

.

دستگاه چاپ زنجیری

دستگاه چاپ زنجیری

دستگاه چاپ کارتن

دستگاه چاپ کارتن