۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

دستگاه چاپ فلکسو

.

ماشین سازی رضازاده و یا همان شرکت چاپ کارتن در زمینه خرید و فروش دستگاه چاپ فلکسو و یا همان چاپ فلکسور نیز فعالیت می‌کند و همواره با سرویس و فروش دستگاه چاپ فلکسو کارتن بالاترین کیفیت را برای شرکت‌های کارتن‌سازی فراهم می‌آورد. دستگاه‌های چاپ فلکسور ما با استفاده از بهترین قطعات و لوازم ماشین آلات کارتن سازی ساخته شده‌اند و با خرید از ما می‌توانید تا سالیان سال با کیفیت‌ترین و مرغوب ترین کارتن‌ها را تولید نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بسیار مفیدی و جامعی را در رابطه با چاپ فلکسور به شما ارائه نماییم و اطلاعات کافی در زمینه انواع دستگاه کارتن سازی بدست آورید و بتوانید خرید ایده‌آل خود را انجام دهید.

.
چاپ فلکسور

نکته نخستی که در مورد دستگاه چاپ فلکسور به آن می بایست اشاره نمایم، انواع چاپ فلکسور است. دستگاه های چاپ فلکسو از تک رنگ تا چهار رنگ موجود هستند. طبیعتا دستگاه فلکسور چهار رنگ گران تر از دستگاه فلکسور تک رنگ است و این اختلاف قیمت دستگاه ها به علت کیفیت و نوع چاپ هر یک از دستگاه های تک رنگ الی 4 رنگ می باشد. در صنعت کارتن سازی اغلب از فلکسو دو رنگ و چهار رنگ بیشتر استفاده می شود و فلکسو تک رنگ و سه رنگ کمتر در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع فلکسو طرفداران چندانی نیز ندارد.

ماشین سازی رضازاده نیز در زمینه راه اندازی کارگاه کارتن سازی در قدم نخست به کارتن سازان توصیه می کند که برای کارگاه کارتن سازی خودشان دستگاه چاپ فلکسو 2 رنگ و یا دستگاه فلکسور 4 رنگ خریداری و استفاده نمایند. قطعا مهمترین قدم در زمینه راه اندازی کارگاه کارتن سازی انتخاب و خرید ماشین آلات کارتن سازی می باشد و هر چه انتخاب درست و دقیق تری داشته باشید در آینده می توانید کارتن های با کیفیت و مرغوب تری را تولید نماید و با استفاده از آنها می توانید در آینده نزدیک در صنعت کارتن سازی در کشور بدرخشید.
نکته دوم در زمینه چاپ فلکسو قطعات دستگاه می باشد. میز دستگاه کاربر دارای شمش آلومینیوم است که حدودا 10 میلیون هزینه این قطعه است و ماشین سازی رضازاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات در زمینه سرویس و ساخت دستگاه کارتن سازی استفاده می نماید. مهمترین قطعه در زمینه دستگاه چاپ فلکسو تیغه های آن می باشد که یک دست کامل تیغه نر مادگی حدود 80 میلیون هزینه بر است. شایان ذکر است که اگر از باکیفیت ترین قطعه در زمینه ساخت دستگاه فلکسور استفاده شود قیمت تمام شده دستگاه بالا خواهد رفت، در عین حال شما با خرید دستگاه کارتن سازی درجه یک می توانید تا سالیان سال بدون هیچ نقصی از دستگاه استفاده نماید و در صنعت کارتن سازی یکی از تولیدکنندگان درجه یک باشید.

در نتیجه در هنگام خرید ماشین آلات کارتن سازی بسیار به کیفیت قطعات استفاده شده توجه کنید، سعی کنید از شرکت های معتبر و باسابقه در این زمینه خرید مورد نظر خود را انجام دهید و به هیچ عنوان از دلالان این امر خرید نکنید چرا که آنها دستگاه بی کیفیت را با قیمت بسیار به فروش می رسانند.

نکنه سوم در زمینه دستگاه فلکسور سلیندر رنگ لاستیکی و سیلندر کروم آن است و قیمت سیلندر لاستیکی درجه یک در حدود 20 میلیون تومان و سلیندر کروم از غلطک لاستیکی رنگ را می گیرد و سپس آن را به کلیشه می دهد کلیشه نیز به غلطک چسبانده شده است آن هم همان رنگ را می دهد به روی کارتن و فرایند چاپ بر روی کارتن با کیفیت و سرعت انجام می شود. اگر سازنده دستگاه از سیلندر کروم از جنس نامرغوب استفاده کند قیمت دستگاه به شدت پایین می آید و کیفیت چاپ نیز به شدت کاهش می یابد. سیلندر های دستگاه بسیار مهم است و اگر از سیلندر کروم  و یا آنالوکس در زمینه ساخت دستگاه استفاده شود تصویر چاپ شده بر روی کارتن در حد تصویر با کیفیت خواهد بود.

ماشین سازی رضازاده همواره از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید، ولی متاسفانه شرکت های سازنده زیادی وجود دارد که از قطعات درجه 2 و نامرغوب استفاده می نمایند و قیمت تمام شده دستگاه پایین می آید و شما گول قیمت ارزان دستگاه را می خورید ولی در زمینه خرید دستگاه کارتن سازی حتما به کیفیت قطعات سازنده آن توجه کنید نه به قیمت آن. ماشین سازی رضازاده فروشنده دستگاه کارتن سازی شهید باقری و احمدی می باشد و هیچ گاه ما سود بیشتر را فدای کیفیت نکرده و نمی کنیم.

دستگاه چاپ فلکسو

دستگاه چاپ فلکسو

 

دستگاه چاپ فلکسو رضازاده

دستگاه چاپ فلکسو در هر نوع و برندی ( شهید باقری، احمدی، گودرزی و … ) حدودا 90 درصد توانایی چاپ بر روی جعبه e فلوت را ندارند. ساختار دستگاه بدین شکل است که توانایی چاپ بر روی کارتن 3 لایه (3 میل) و 5 لایه (5 میل) را دارد. ماشین سازی رضازاده دستگاه فلکسور را به نحوی می سازد که دستگاه قادر به چاپ بر روی جعبه e فلوت مثلا جعبه پیتزا ( 1 و نیم میل) ) باشد و همچنین دستگاه فلکسور رضازاده قادر به چاپ بر روی جعبه b فلوت (همانند جعبه کفش) است. ماشین سازی رضازاده همواره بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های کارتن سازی را تولید و به فروش می رساند.
نکته بسیار مهم دیگری که در مورد راه اندازی کارگاه کارتن سازی باید بیان کنیم این است که در شروع راه اندازی کارگاه کارتن سازی الزام نیست که دستگاه چاپ فلکسور خرید کنید و می توانید 6 دستگاه دیگر را برای شروع خریداری نماید و با گسترش پیدا کردن صنعت خود و سفارشات بیشتر دستگاه فلکسو را بعدا خریداری نماید. اندازه دهنه دستگاه فلکسو در حدود 2/10 و تا 2/60 متر است.

نکته بسیار مهم دیگر در این زمینه این است که حتما دستگاه را با تضمین صد در صدی بخرید تا از کیفیت آن خیالتان راحت باشد.
نگه داری دستگاه نیز بسیار حائز اهمیت است که مدیر آن شرکت کارتن سازی باید به آن بسیار توجه داشته باشد و  بسیار دقت کنید که دستگاه با کیفیت و مرغوب را خریداری کند و در صورت خرید دستگاه بی کیفیت همه روزه دستگاه دچار اختلال می شود و به صورت مداوم آن دستگاه به تعمیر احتیاج خواهد داشت و برای شخص کارتن ساز دردسر ایجاد  می کند. در نتیجه در هنگام خرید دستگاه کارتن سازی بسیار دقت نماید.

.

دستگاه چاپ فلکسو رضازاده

دستگاه چاپ فلکسو رضازاده

.

دستگاه فلکسو درجه یک

اگر شما دستگاه فلکسو درجه یک و با قطعات با کیفیت را خریداری نماید، به راحتی تنظیم می شود و ضایعات آن بسیار کمتر خواهد بود ( فلکسو درجه یک نهایتا 3 الی 4 عدد کارتن ضایعات تولید می نماید). در عین حال دستگاه چاپ فلکسور نامرغوب که در آن از قطعات درجه یک استفاده نشده باشد به سختی تنظیم می شود و ضایعات آن بسیار بیشتر خواهد بود و در حین کار دستگاه خطا می دهد.
قسمت کاربر دستگاه حتما باید از جنس آلومینیوم  و گونیای عقب دستگاه متحرک باشد و به جنس تیغه های فلکسو دقت کنید که حتما spk  باشد. بسیاری از شرکت های دیگر در زمینه تیغه دستگاه از فولاد استفاده می نمایند و به علت قیمت بالای تیغه های spk از آن استفاده نمی نمایند و در این صورت با یک ضربه کوچک تیغه لب بر شده و کارآیی خود را از دست می دهد. تیغه های spk  بسیار محکم و درجه سختی آن بسیار  بالا و طول عمر این تیغه ها بسیار زیاد است.

باید بیان کنیم که اگر سازنده دستگاه کارتن سازی از قطعات نامرغوب و درجه 2 استفاده نماید، قیمت تمام شده دستگاه بین 300 الی 400 میلیون پایین تر خواهد آمد. در نتیجه در هنگام خرید دستگاه کارتن سازی به ویژه دستگاه چاپ فلکسو به قطعات استفاده شده در دستگاه بسیار دقت کنید و فقط به فکر ارزان بودن دستگاه نباشید.

.

کلام پایانی

در هنگام انتخاب شرکت سازنده دستگاه کارتن سازی بسیار بسیار دقت نماید و گول ظاهر دستگاه را نخورید و توجه صددرصدی شما به کیفیت دستگاه خریداری شده باشد. اگر دستگاه کارتن سازی درجه یک را خریداری نماید تا سالیان سال بدون هیچ نقصی خط تولید کارتن سازی شما کار خواهد کرد و با کیفیت ترین کارتن ها را تولید خواهید نمود. ماشین سازی رضازاده همواره با کیفیت ترین دستگاه چاپ فلکسو را تولید و در سراسر نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه از جمله: عراق، باکو، ترکیه، پاکستان و … به فروش می رساند. ماشین سازی رضازاده تمامی دستگاه های کارتن سازی خود را با گارانتی طولانی مدت و تضمین صد درصدی کیفیت دستگاه به فروش می رساند. یکی از نمایندگی های فروش دستگاه کارتن سازی ما در کشور شرکت برش کارتن است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و استعلام قیمت روز دستگاه چاپ فلکسور با مدیر فروش ماشین سازی رضازاده یعنی آقای مهرداد رضازاده در تماس باشید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

جهت بدست آوردن اطلاعات جامع و کامل تر در زمینه ماشین آلات کارتن سازی می توانید وارد لینک های زیر شوید:
.
نکات مهم قبل از خرید دستگاه کارتن سازی
سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی
اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی
روش محاسبه قیمت کارتن

.

دستگاه چاپ فلکسو

دستگاه چاپ فلکسو