۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

دستگاه برش کارتن سازی

دستگاه برش کارتن سازی

دستگاه برش کارتن سازی

دستگاه برش کارتن سازی

عالی ترین و با کیفیت ترین دستگاه برش کارتن سازی را از شرکت چاپ کارتن و نمایندگی فروش دستگاه خط کش برش کارتن سازی ، برش کارتن بخواهید و با خرید انواع دستگاه کارتن سازی با کیفیت ترین ماشین آلات کارتن سازی را به کارگاه خود بیاورید و مرغوب ترین کارتن ها را تولید نماید.

لازم به ذکر است که کلیه دستگاه های کارتن سازی از جمله دستگاه خط کش برش کارتن همراه با آموزش رایگان ، خدمات پس از فروش و گارانتی طولانی مدت به فروش می رسد.

همچنین قیمت دستگاه خط کش برش کارتن شرکت ما نسبت به شرکت های دیگر مقرون به صرفه تر و ارزان تر می باشد و در کنار ارزان بودن با کیفیت ترین و مرغوب ترین قطعات و لوازم در ساخت دستگاه خط کش برش استفاده می شود.

جهت استعلام قیمت روز انواع ماشین آلات کارتن سازی و به ویژه دستگاه برش کارتن همین حالا با مدیر فروش شرکت چاپ کارتن تماس حاصل فرمایید و مشاوره تخصصی در این خصوص داشته باشد.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

دستگاه برش کارتن دستی

دستگاه برش کارتن دستی

دستگاه برش کارتن دستی

دستگاه خط کش برش یکی از اولویت ها و ملزومات مهم راه اندازی کارگاه کارتن می باشد که حتما برای شروع به تولید کارتن و صنعت کارتن سازی باید حداقل یک دستگاه خط کش برش کارتن دستی داشته باشیم.

چرا که ورق کارتن در ابعادهای 2 متر 1.70 و … می باشند که باید توسط دستگاه خط کش برش کارتن به ابعاد مورد نیز تقسیم و تبدیل شود.

بعد از برش سایر مراحل از جمله چاپ کارتن ، دایکات ، لمینت و … انجام می شود ، در نتیجه مهمترین و اصلی ترین دستگاه کارتن سازی در مرحله اول دستگاه خط کش برش کارتن دستی می باشد.

دیگر دستگاه ها و ماشین آلات کارتن سازی اگر نباشد می شود کارتن سازی را کار کرد و کارتن تولید کرد به شیوه های دیگر ، ولی در صورت نبودن دستگاه خط کش برش نمی توان کارتن  انجام داد و یا صنعت کارتن سازی بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

دستگاه خط کش برش کارتن سازی ، بر روی درب کارتن خط می اندازد و کارتن را در اصطلاح کارتن سازی شیت ( sheet )  و اندازه معین و مورد نظر برش می زند.

همچنین اگر که  10 تا خط دارد نصف آن تیغ است ، 12 خط 6 تا تیغ خواهد داشت ، بهترین دستگاه خط کش برش کارتن سازی را از شرکت چاپ کارتن بخواهید و از خرید خود لذت ببرید.

قیمت دستگاه برش کارتن سازی

قیمت دستگاه برش کارتن سازی

قیمت دستگاه خط کش برش کارتن متفاوت می باشد ،چرا که سازندگان این دستگاه های برش از قطعات مختلفی با کیفیت های مختلفی استفاده می نمایند.

هر چه در ساخت دستگاه خط کش برش کارتن  از قطعات با کیفیت تر استفاده شود ، در نتیجه قیمت دستگاه خط کش برش نیز بیشتر می باشد.

با توجه به این که طی چند سال اخیر شرکت های بی سابقه و مبتدی با کپی برداری از شرکت های معتبر سعی می کنند دستگاه های همانند آن شرکت تولید کنند ولی در حین ساخت خیلی از فاکتور های مهم ساخت دستگاه کارتن سازی را رعایت نمی کنند.

نکته بسیار مهمی که حتما در حین خرید دستگاه های برش کارتن باید مد نظر داشته باشید این است که دستگاه خط کش برش سنگین دسته دوم خیلی بهتر و عالی تر از دستگاه خط کش برش صفر ساخته شده شرکت های نامعتبر است.

اگر بخواهیم یک دستگاه برش سنگین با بهترین قطعات را بسازیم حداقل باید حدود 200 میلیون هزینه کنیم و قیمت این دستگاه ها بالاست ولی کیفیت آنها بسیار فوق است.

همان گونه که بیان شد قیمت دستگاه رابطه مستقیم با قطعات و لوازم به کار گرفته شده دارد ، شرکت چاپ کارتن بهترین فروشنده انواع ماشین آلات کارتن سازی در ایران می باشد.

دستگاه برش کارتن دست دوم

دستگاه برش کارتن دست دوم

دستگاه برش کارتن دست دوم

به علت کیفیت فوق العاده ای که دستگاه های برش کارتن دست دوم دارد ، این دستگاه برش سنگین و با لوازم بسیار عالی ساخته شده است.

شرکت چاپ کارتن فروشنده دستگاه برش کارتن دست دوم  می باشد که دستگاه های برش کارکرده را خریداری کرده و با سرویس کامل ، آن را به بهترین دستگاه برش تبدیل می نماید.

انواع دستگاه و ماشین آلات کارتن سازی دست دوم و صفر را می توانید از شرکت ما و یا نمایندگی فروش ما برش کارتن تهیه و با قیمت ارزان خرید نماید.

در زمان سرویس دستگاه برش کارتن دست دوم ما برای سرویس کردن دستگاه از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و لوازم استفاده می نمایم.

جهت خرید انواع دستگاه کارتن سازی و به ویژه دستگاه برش کارتن دست دوم با مدیر فروش ما ( آقای مهندس مهرداد رضازاده ) تماس حاصل فرمایید.

ابعاد دستگاه خط کش برش

دستگاه برش کارتن دست دوم

دستگاه برش کارتن دست دوم

ابعاد دستگاه خط کش برش معمولا دارای ابعاد 2.45 تا 2.50 می باشد ، این ابعاد به این دلیل است که ورق های خام تولید شده نهایتا دارای ابعاد 2.50 می باشد.

همچنین دهنه دستگاه خط کش برش معمولا داری ابعاد 2.50 است و یکی سری دستگاه برش چینی می باشد که ابعاد بیشتری دارد و قیمت آنها نیز بالاتر می باشد.

شرکت چاپ کارتن فعلا در خصوص دستگاه کارتن سازی چینی هیچ گونه فعالیتی ندارد ، ولی بهترین دستگاه های مورد نیاز کارگاه کارتن سازی را می توانید از شرکت ما خرید نماید.

انواع دستگاه خط کش برش

دستگاه برش کارتن دست دوم

دستگاه برش کارتن دست دوم

در حال حاضر در ایران 2 نوع دستگاه خط کش برش موجود می باشد ، دستگاه خط کش برش زنجیری( جدید ) و  دستگاه خط کش برش دنده ای ( قدیمی ) .

هر دو دستگاه خط کش برش از نظر عملکرد ، دقت ، سرعت هر دو یکسان هستند و از دقت و سرعت و عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند.

فقط تنها تفاوت دستگاه خط کش برش دنده ای و زنجیری این می باشد که دستگاه برش دنده ای صدای بیشتری در حین برش دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کارگاه کارتن سازی ، اطلاعات جامع تری در خصوص صنعت کارتن سازی و دستگاه های کارتن سازی بدست آورید می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید و با اصلی ترین موضوعات مربوط به کارتن سازی آشنا شوید.

.

سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی
اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی
روش محاسبه قیمت کارتن

 

 

همه ی لوازم مورد نیاز دستگاه خط کش برش کارتن  تیغ،خط،سیلندر،نگهدارنده بلبرنگ و اکسنتریک ها و حتی دنده زنجیرهاو …. همیشه موجود می باشد.

.

سایت دوم شرکت چاپ کارتن : www.boreshecarton.com

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

دستگاه برش کارتن شهید باقری

دستگاه برش کارتن شهید باقری

دستگاه برش کارتن شهید باقری

شرکت چاپ کارتن در زمینه فروش و خرید دستگاه برش کارتن شهید باقری و شهید احمدی نیز فعالیت داشته و این دستگاه های شهید باقری را به مشتریان سراسر کشور می فروشد.

جهت استعلام از قیمت دستگاه برش کارتن شهید باقری می توانید با مدیر شرکت آقای مهرداد رضازاده در تماس باشید و خرید خود را با بالاترین کیفیت انجام دهید.

شرکت چاپ کارتن در زمینه دستگاه های کارتن سازی شهید باقری فروش ویژه ای داشته است و با خرید انواع دستگاه کارتن سازی شهید باقری از تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید.

همچنین با استفاده از دستگاه خط کش برش کارتن می توانید کارتن پیتزا ، کارتن کفش و هر ابعادی که بخواهید کارتن تولید نمایید.

انواع دستگاه های کارتن سازی شرکت چاپ کارتن

دستگاه برش کارتن پیتزا

دستگاه برش کارتن سازی

دستگاه برش کارتن سازی

دستگاه برش کارتن

دستگاه برش کارتن

دستگاه برش کارتن

قیمت دستگاه برش کارتن سازی

قیمت دستگاه برش کارتن سازی