۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

کارخانه تولید دستگاه کارتن سازی

.

شرکت چاپ کارتن و یا همان ماشین سازی رضازاده برترین کارخانه تولید دستگاه کارتن سازی در کشور می باشد و کارخانه تولید و سرویس دستگاه کارتن سازی ما در استان تهران شهرستان ورامین و شهرک صنعتی خیرآباد واقع شده است. می توانید جهت بازدید از ماشین آلات کارتن سازی ما با مدیر کارخانه جناب آقای مهرداد رضازاده هماهنگی های لازم را به عمل آورد و به صورت حضوری جهت بررسی کیفیت ماشین آلات کارتن سازی رضازاده تشریف بیاورید.

شایان ذکر است که ماشین سازی رضازاده همواره در زمینه تولید، سرویس و ساخت دستگاه‌های کارتن‌سازی نو و دست دوم بهترین قطعات و لوازم را استفاده می‌نماید و تضمین ۱۰۰ درصدی کیفیت به مشتریان خود می دهیم. یک کارگاه کارتن سازی قدرتمند را راه اندازی کنید و در زمینه تولید انواع کارتن در انواع گوناگون در صنعت خود یکی از قدرتمندترین‌ها باشید.

 

اگر قصد دارید که قدم اول یک کارگاه کارتن سازی راه‌اندازی کنید می‌بایست حتماً شش دستگاه کارتن سازی را در قدم اول خرید بکنیم. ما فروشنده ۶ دستگاه کارتن سازی اصلی از جمله: دستگاه چاپ کارتن، دستگاه برش کارتن، دستگاه لمینت کارتن، دستگاه تسمه کش برقی ، دستگاه چاک زن و دستگاه دایکات پینگ پنگی هستیم. در قدم اول شما می‌بایست ۶ دستگاه کارتن سازی اصلی ( دستگاه چاپ کارتن، دستگاه برش کارتن، دستگاه لمینت کارتن، دستگاه تسمه کش برقی ، دستگاه چاک زن و دستگاه دایکات پینگ پنگی  ) را خرید کنید و کارگاه کارتن سازی خود را راه اندازی نمایید و با پیشرفت صنعت خودتان و چاپ بیشتر کارتن در طی روز می‌توانید دستگاه چاپ فلکسو که قیمت نسبتاً بالایی دارد، ولی کارایی آن بسیار بسیار بالاست را خریداری کنید و صنعت خود را گسترش دهید.

 

شرکت چاپ کارتن یا ماشین سازی رضازاده از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه تولید و ساخت ماشین آلات کارتن سازی شروع کرده است و همچنین در زمینه تعمیرات دستگاه کارتن‌سازی و ساخت قطعات کارتن‌سازی ماشین‌سازی رضازاده در کشور یکی از نام آوران این عرصه است و کارخانه تولید دستگاه کارتن سازی ما یکی از کارگاه‌ها و کارخانه‌های بسیار قدرتمند در این صنعت محسوب می‌شود.

 

تعداد زیادی از کلاهبرداران از اسم شرکت چاپ کارتن و ماشین سازی رضازاده و جناب آقای مهرداد رضازاده سو استفاده می‌کنند و خود را جای ما جا می‌زنند این را بدانید که تنها صفحه رسمی ما شرکت برش کارتن و شرکت چاپ کارتن یا همان ماشین سازی رضازاده است و صفحات دیگر که خود را جای آقای مهرداد رضازاده یا ماشین سازی رضازاده معرفی می‌کند، فاقد اعتبار و جعلی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مدیر فروش ما آقای مهرداد رضازاده می‌توانید طی روزها و ساعت‌های اداری با شماره تماس‌های درج شده در بخش زیر تماس حاصل فرمایید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

.

کارخانه تولید دستگاه کارتن سازی

کارخانه تولید دستگاه کارتن سازی

.

دستگاه کارتن سازی

اگر قصد راه‌اندازی کارگاه کارتن سازی را دارید و می‌خواهید بدانید که در قدم اول چه چیزهایی برای احداث کارخانه و کارگاه کارتن سازی احتیاج است می‌بایست این را بدانید که شما در قدم اول به یک کارخانه و کارگاه کارتن سازی احتیاج دارید که حتماً می‌بایست یک کارگاه مناسب را تهیه کنید در قدم دوم باید ۶ دستگاه مورد نیاز اولیه کارتن‌سازی را خریداری و در کارگاه خود قرار دهید.

سپس در مرحله دوم باید قادر باشید که با دستگاه‌های کارتن‌سازی کار کنید و کارتن را تولید کنید اگر در این زمینه اطلاعات و آگاهی کافی را ندارید، ولی سرمایه اولیه در این زمینه را دارید می‌توانید احداث صفر تا صد کارگاه کارتن سازی خود را به تیم ماشین سازی رضازاده بسپارید.

ما همواره شما را از قدم اول تا قدم انتهایی راهنمایی کرده و با سرویس و ساخت دستگاه کارتن‌سازی درجه یک یک کارگاه کارتون‌سازی بی‌نظیر را برای شما فراهم می‌آوریم، که بتوانید تا سالیان طولانی انواع کارتن را تولید و روانه بازار کنید و جزء بهترین‌ها در این صنعت باشید.

حتماً می‌بایست ۶ دستگاه کارتن سازی را خریداری کنید و آموزش‌های کامل و لازم در این زمینه را ببینید تا بتوانید یک کارگاه ایده‌آل مناسب و فعال داشته باشید. در نتیجه اگر در قدم نخست در زمینه راه‌اندازی کارگاه کارتن‌سازی هستید می‌توانید به تیم پرقدرت و معتبر ماشین سازی خود را به کارخانه تولید دستگاه کارتن‌سازی ما بسپارید و در صنعت کارتن سازی یکی از نام آوران و قدرتمندترین کارخانه تولید کارتن در کشور باشید.

 

 

دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی

.

خرید دستگاه کارتن سازی

اگر تمایل به خرید دستگاه کارتن سازی دارید می توانید جهت خرید ماشین آلات کارتن سازی به تیم متخصص و زبده ماشین سازی رضازاده اعتماد نماید و بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های مورد نیاز کارتن سازی را از خرید نماید.

در زمینه سرویس و تولید و ساخت ماشین آلات کارتن سازی همواره از با کیفیت ترین قطعات را استفاده می کنیم و در نتیجه کیفیت تولید و چاپ کارتن ما بسیار بسیار عالی و بالاست. شما با انتخاب و خرید ماشین آلات کارتن سازی از کارخانه تولید دستگاه کارتن سازی ما می توانید همواره با کیفیت ترین کارتن ها در اندازه و سایز های گوناگون تولید نماید.

به منظور استعلام قیمت دستگاه کارتن سازی و همچنین خرید دستگاه کارتن سازی رضازاده می توانید طی روزها و ساعت های اداری با شماره تماس درج شده در این وب سایت تماس حاصل فرمایید. اگر تمایل به بازدید حضوری از ماشین آلات کارتن سازی رضازاده دارید می بایست حتما با آقای مهرداد رضازاده تماس حاصل فرمایید و بعد از هماهنگی های لازم برای بازدید جهت بازدید کیفیت ماشین آلات ما مراجعه نماید.

ماشین سازی رضازاده با تمام تلاش سعی می کند، همواره با کیفیت ترین و بهترین دستگاه کارتن سازی را تولید می نماید. ما سازنده بهترین قطعات کارتن سازی در کشور هستیم، لازم به ذکر  است که ما فروشنده دستگاه کارتن سازی احمدی و دستگاه کارتن سازی شهید باقری نیز می باشیم. در نتیجه هر نوع ماشین آلات کارتن سازی که بخواهید را می توانید از کارخانه تولید دستگاه کارتن سازی ما خرید و تا سالیان سال بدون هیچ نقصی استفاده نماید.

 

خرید دستگاه کارتن سازی

خرید دستگاه کارتن سازی

.

چرا ماشین سازی رضازاده را انتخاب کنید؟

1- سابقه بیش از یک دهه در زمینه تولید و سرویس و ساخت ماشین آلات کارتن سازی در کشور

2- استفاده از قطعات و لوازم درجه یک در زمینه ساخت ماشین آلات کارتن سازی

3-تضمین صد در صدی کیفیت ماشین آلات کارتن سازی

4- فروش و ارسال دستگاه کارتن سازی به سراسر نقاط کشور و حتی کشور های همسایه

5-آموزش رایگان در زمینه راه اندازی کارگاه کارتن سازی و استفاده از دستگاه ها

6- استفاده از خدمات پس از فروش طی سالیان طولانی مدت

7- قیمت مناسب و فروشنده دستگاه کارتن سازی نو و دسته دوم

.

کلام پایانی

ماشین سازی رضازاده و یا همان شرکت چاپ کارتن فقط و فقط یک نمایندگی فروش دستگاه کارتن سازی داشته و آن شرکت برش کارتن است. جهت استعلام قیمت خط  کامل کارتن سازی می توانید با لینک درج شده مراجعه نماید.  به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور و عدم ثبات قیمت قطعات دستگاه کارتن سازی نمی توانیم قیمت ثابت و مشخصی را برای هر یک از ماشین آلات کارتن سازی درج کنیم و بهترین شیوه استعلام قیمت ماشین آلات کارتن سازی رضازاده تماس با مدیر فروش ما می باشد.

.

کارخانه تولید دستگاه کارتن سازی

کارخانه تولید دستگاه کارتن سازی

کارخانه تولید دستگاه کارتن سازی

کارخانه تولید دستگاه کارتن سازی

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها