۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

دستگاه چاپ فلکسو کارتن

دستگاه چاپ فلکسو کارتن

دستگاه چاپ فلکسو کارتن

دستگاه چاپ فلکسو کارتن

شرکت چاپ کارتن تولید کننده و سازنده بهترین دستگاه چاپ فلکسو کارتن است ، که در ساخت دستگاه چاپ فلکسو کارتن سازی از بهترین قطعات استفاده می کند تا با کیفیت ترین دستگاه کارتن سازی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

شرکت چاپ کارتن فروشنده بهترین دستگاه های چاپ فلکسو کارتن سازی در ایران می باشد و با دو دهه فعالیت در زمینه خرید و فروش انواع دستگاه کارتن سازی جز نام آوران این صنعت محسوب می شود.

شایان ذکر است که کلیه دستگاه های کارتن سازی ما از جمله فلکسو دارای خدمات پس از فروش ، ضمانت دستگاه و گارانتی بلند مدت می باشد و همچنین در صورت نداشتن از نحوه کار با دستگاه فلکسو چاپ کلیه آموزش های لازم به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

در هنگام خرید انواع دستگاه کارتن سازی بسیار دقت نماید که از شرکت های معتبر و با سابقه ماشین آلات کارتن سازی مورد نظر خود را خرید نماید.

چرا که در حوزه خرید و فروش دستگاه چاپ فلکسو دلال های بسیاری وجود دارد ، که دستگاه های بی کیفیت را با قیمت بالا به فروش می رسانند.

شرکت چاپ کارتن در زمینه فروش ماشین آلات کارتن سازی سابقه دیرینه دارد.و جزو بهترین شرکت های سازنده ماشین آلات کارتن سازی می باشد.در نتیجه در نهایت آسودگی خیال از شرکت چاپ کارتن خرید نماید.

دستگاه چاپ فلکسو کارتن سازی

دستگاه چاپ فلکسو کارتن سازی

دستگاه چاپ فلکسو کارتن سازی

دستگاه چاپ فلکسو کارتن سازی موجود در بازار های داخلی ایرانی ، چینی ، آمریکایی ، تایوان ، ژاپنی  نیز وجود دارند که در ادمه مقاله با جزئیات بیشتر دستگاه های فلکسو را بررسی می کنیم.

دستگاه های فلکسور موجود در شرکت چاپ کارتن ، تک رنگ ، دو رنگ ، سه رنگ و 4 رنگ می باشد ، لازم به ذکر است.که دستگاه چاپ فلکسو تک رنگ و 3 رنگ کارایی آن چنانی ندارد و معمولا دستگاه های چاپ فلکسور 2 رنگ و یا 4 رنگ اغلب استفاده می شود و کارآیی بسیار خوبی نیز دارد.

این کارآیی به این دلیل می باشد که اکثر کارتن ها یا دو رنگ هستند و یا 4 رنگ،به همین دلیل دستگاه فلکسو 2 رنگ و 4 رنگ بیشتر کاربرد دارد.

بهترین دستگاه های چاپ فلکسور 2 رنگ و 4 رنگ را از شرکت چاپ کارتن بخواهید ، ما سازنده بهترین و با کیفیت ترین دستگاههای کارتن سازی می باشیم.

جهت خرید دستگاه فلکسو دو رنگ ، دستگاه چاپ فلکسو 4 رنگ ، 3 رنگ و تک رنگ همین حالا با مدیر فروش شرکت چاپ کارتن تماس حاصل فرمایید و مشاوره تخصصی در این خصوص نیز کسب نماید.

قیمت دستگاه چاپ فلکسو

قیمت دستگاه چاپ فلکسو

قیمت دستگاه چاپ فلکسو

قیمت دستگاه چاپ فلکسو نیز بسته به قطعاتی است.که در آن به کار گرفته شده است ، هر چه قیمت قطعات دستگاه فلکسو بیشتر باشد در نتیجه قیمت تمام شده دستگاه فلکسو نیز بیشتر خواهد بود.

مثلا قیمت یک سیلندر لاستیکی حدودا 15 میلیون تومان می باشد ، یک دست تیغ نری و ماده گی چاگ زدن دستگاه 50 میلیون تومان است.

اگر در یک شرکت قیمت دستگاه فلکسو 2 رنگ 300 میلیون و در یک شرکت دیگر قیمت دستگاه فلکسو دو رنگ 500 میلیون می باشد این تفاوت بسیار در قیمت به علت تفاوت و کیفیت در قطعات دستگاه می باشد.

به علت نوسان بسیار زیاد ارز این تفاوت های قیمت بسیار در فلکسو و سایر دستگاه ها ایجاده شده است و در چند سال گذشته که قطعات دستگاه ارزان بود و قیمت ها ثبات داشت تفاوت قیمت دستگاه ها با قطعات مختلف 20 میلیون بود ولی امروز تفاوت قیمت دستگاه های فلکسو از 100 تا 300 میلیون می باشد.

شایان ذکر است که قطعات و لوازم دستگاه چاپ فلکسو کارتن سازی امروزه بسیار بسیار گران شده است ، که این امر سبب شده است که قیمت این دستگاه چاپ بسیار گران بشود.

دستگاه فلکسو شهید باقری

دستگاه فلکسو شهید باقری

دستگاه فلکسو شهید باقری

اگر به دنبال خرید دستگاه فلکسو شهید باقری و احمدی هستید می توانید جهت خرید این دستگاه های فلکسو کارتن سازی شهید باقری و احمدی با مدیر فروش شرکت چاپ کارتن مهندس رضازاده تماس حاصل فرمایید و خرید مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزان و کیفیت بالا انجام دهید.

دستگاه فلکسو احمدی و باقری در شرکت ما خرید و فروش می شود و جهت خرید این دستگاه ها و همچنین استعلام قیمت و مشاوره با مدیر فروش ما در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که تمامی ویدیو های دستگاه های کارتن سازی از جمله شهید باقری و احمدی در اینستاگرام ما درج شده است و می توانید با مراجعه به اینستاگرام چاپ کارتن ویدیو های لازم در این خصوص را مشاهده نماید.

دستگاه فلکسو چاپ

دستگاه فلکسو چاپ

دستگاه فلکسو چاپ

نکته بسیار مهمی که در زمینه دستگاه فلکسو چاپ مطرح می باشد این است که شخصی که به تازه گی کارگاه کارتن سازی راه اندازی نموده است ، دستگاه چاپ فلکسو کارتن سازی برای این شخص مناسب نمی باشد.

چرا که 95 درصد دستگاه های فلکسور توانایی چاپ ورق و کارتن ای فلوت ( کارتن پیتزا ، جعبه کفش ) را ندارند.

نکته دوم این است که با دستگاه چاپ فلکسو نمی شود کراتن مثلا یخچال رو چاپ کرد و برای کارتن های بزرگ اصلا مناسب نیست و توانایی چاپ کارتن های بزرگ را ندارد و همچین یک سر کارتن های ریز و خیلی کوچک را نیز نمی تواند چاپ کند.

نکته دیگری که در زمینه دستگاه فلکسور بسیار مطرح می شود و مهم است توان سرعتی دستگاه است و ساعتی 6 هزار تا سرعت دستگاه می باشد و با استفاده از این دستگاه می شود در یک ساعت 4 تا 5 هزار تا کارتن چاپ نمود.

برای افرادی که تازه کارگاه کراتن سازی راه اندازی نموده است مناسب نیست چرا که کارگاه تازه راه اندازی شده تیراژ بسیار بالا کارتن تولید نمی کنند.

دستگاه فلکسو چاپ مناسب کارگاه های کارتن سازی می باشد که در روز 30 هزار یا 50 هزار و یا بیشتر سفارش داشته باشند و با استفاده از این دستگاه با سرعت بالا کارتن چاپ و تحویل دهند.

برای شروع کار و راه اندازی کارگاه کارتن سازی بهتر است از دستگاه چاپ زنجیری تک رنگ و دو رنگ استفاده نمایند که بازده کاری بهتری داشته باشد ، به این مطلب در مقاله سود و در آمد کارتن سازی هم به طور مفصول پرداخته ایم.

سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی
اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی
روش محاسبه قیمت کارتن

دستگاه فلکسو

دستگاه فلکسو

دستگاه فلکسو

اغلب شرکت های سازنده و یا فروشنده دستگاه فلکسو از جنس و قطعات و لوازم نامرغوب استفاده می کنند تا سود بیشتری از فروش دستگاه فلکسو ببرند ، که با گذر زمان اندک دستگاه قابلیت خود را از دست می دهد.

حتما این نکته را در هنگام خرید دستگاه فلکسو مد نظر داشته باشید که ، جنس تیغ دستگاه فلکسور حتما حتما باید از ( جنس spk )  باشد. در هنگام خرید دستگاه فلکسو این نکته را حتما بررسی کنید.

بسیاری از سازندگان دستگاه های کارتن سازی از فنر یا فولادی با سختی بالاتر ( طول عمر اینا حدود 6 ماه است ) استفاده می کنند که این ها نباید این گونه باشد و حتما از تیغ برش spk کنند تا طول عمر دستگاه بالاتر برد.

شرکت چاپ کارتن و نمایندگی فروش ما برش کارتن بهترین قطعات و لوازم را در ساخت دستگاه فلکسو استفاده می نماید که طبیعتا قیمت دستگاه فلکسو نیز بالاتر می رود.

در هنگام خرید دستگاه کارتن سازی از ما تمامی ادله و مدارک استفاده از قطعات و لوازم با کیفیت به مشتری ارائه می گردد و ما بهترین دستگاه های کارتن سازی با دوام را به خریداران عزیز در سراسر ایران ارائه می کنیم.

دستگاه فلکسو دو رنگ

 

دستگاه کارتن سازی

دستگاه چاپ فلکسو کارتن

دستگاه چاپ فلکسو کارتن

دستگاه کارتن سازی در شرکت ما در انواع مختلف وجود دارند و با قیمت های مناسب به فروش می رسد ، هز گونه دستگاه کارتن سازی برای راه اندازی کارگاه کارتن سازی خود بخواهید را می توانید از شرکت ما تهیه و خرید نماید.

دستگاه فلکسو ، آمریکایی ، ژاپنی ، تایوان نیز در ایران وجود دارد که قدمت این دستگاه ها به 30 یا 40 سال می رسد ، نکته بسیار مهمی که در زمینه این دستگاه ها وجود دارد این است که قطعات این دستگاه ها در ایران وجود ندارد و اصلا پیدا نمی شود.

شرکت چاپ کارتن و برش کارتن قادر است که کلیه قطعات مربوط به دستگاه های چاپ کارتن را بسازد این گونه قطعات دستگاه های فلکسور را نمی تواند بسازد.

چرا که تمامی قطعات دستگاه های فلکسو کارتن چین ، تایوان و آمریکا با دستگاه های cnc زده شده است ، که در ایران دستگاه تراش cnc  موجود نمی باشد ، نه تنها شرکت ما بلکه هیچ جا چنین قطعاتی را نمی توانید پیدا کنید.

و با خرید دستگاه فلکسو چینی ، امریکایی ، تایوان برای خود دردسر درست نمی کنید و با خراب شدن یک قطعه از این دستگاه قطعات آن پیدا نمی شود و نمی توانید آن را تعمیر کنید.

شرکت چاپ کارتن در زمینه خرید و فروش دستگاه های کارتن سازی چینی هیچ گونه فعالیت ندارد و دستگاه کارتن سازی چینی خرید و فروش به هیچ عنوان نمی کند.

فعالیت شرکت چاپ کارتن در زمینه خرید و فروش انواع دستگاه کارتن سازی و تعمیر و ساخت قطعات و لوازم مورد نیاز دستگاه ها و همچنین راه اندازی کارگاه کارتن سازی می باشد.

دستگاه چاپ فلکسو کارتن

دستگاه چاپ فلکسو کارتن

دستگاه چاپ فلکسو کارتن