۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

چاک زن کارتن

چاک زن کارتن

.

ماشین سازی رضازاده یا همان شرکت چاپ کارتن در زمینه فروش و ساخت دستگاه چاک زن کارتن نیز فعالیت داشته و همواره این دستگاه را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت و همراه با خدمات پس از فروش و تضمین صد درصدی و گارانتی طولانی مدت در سراسر نقاط کشور از جمله: تهران، کرج، سمنان، شیراز، مشهد، قم، تبریز، اصفهان و … به فروش می رساند و به دلیل گستردگی فعالیت ما در این زمینه و کیفیت بی مانند دستگاه های کارتن سازی ماشین سازی رضازاده به کشور های همسایه از قبیل: عراق، باکو، ارمنستان، تاجیکستان، پاکستان و … ارسال می گردد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و مفیدی را در زمینه دستگاه چاک زن کارتن سازی در اختیار شما قرار دهیم.

.

دستگاه چاک زن کارتن

نکته نخستی که در مورد دستگاه چاک زن می بایست به آن اشاره نمایم، اختلاف قیمت دستگاه های چاک زن می باشد. قیمت دستگاه های قدیمی چاک زن با دستگاه های جدید و درجه یک قطعا با هم متفاوت خواهد بود. در هنگام خرید دستگاه چاک زن بسیار به قطعات آن توجه کنید و مهترین قطعه آن، تیغه های دستگاه چاک زن است. تیغه های پرفراژ از تیغه های ساده در حدود 5 الی 6 میلیون تومان گران تر است. دستگاه چاک زنی که دارای قطعات کاملا سالم و محکمی بدون هیچ نقصی باشد قطعا دستگاه بهتر و گرانی خواهد بود.

.

دستگاه چاک زن دارای دهنه ی تا ابعاد 190 الی 2 متر است و استاندار اکثر دستگاه های چاک همان 2 متر است و دستگاه های با ابعاد 2.10 و 2.20 بسیار کم هستند. دارای یک میز نیم متری بوده و طول دو متری و دارای 3 تیغ  می باشد که بر روی انواع کارتن چاک می زند و دارای یک تیغ گوشه زن نیز هست که برای لب چسب استفاده می شود. در اصل این دستگاه دارای چهار فک هست که سه عدد آن تیغ و دیگری تیغ آن گوشه زن است. کار کردن با دستگاه چاک زن بسیار ساده است و دستگاهی نیمه اتوماتیک محسوب می شود.

.

در زمینه قیمت دستگاه چاک زن نیز باشد بیان کنیم که به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت قطعات و تیغه های دستگاه نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را در این وب سایت درج نمود و شما کاربران گرامی در صورت نیاز می بایست جهت استعلام قیمت دستگاه چاک زن با شماره تماس درج شده در این وب سایت در تماس باشید.

.

دستگاه چاک زن کارتن

دستگاه چاک زن کارتن

.

کلام پایانی

در هنگام استفاده از دستگاه چاک کارتن سعی کنید که آموزش های لازم  در این زمینه را دیده باشید، تا بتوانید بیشترین کارآیی از دستگاه را ببینید و بسیار توجه کنید که دستگاه چاک زن با بهترین قطعات را خرید کرده باشید و از شرکت های معتبر در این زمینه خرید دستگاه کارتن سازی انجام دهید و به هیچ عنوان از دلالان این امر خرید نکنید. ماشین سازی رضازاده همواره با تولید دستگاه های کارتن سازی بسیار باکیفیت سعی می نماید که شما عزیزان بتوانید با استفاده از آن ها بهترین کارگاه کارتن سازی را برای خود دایر نماید و بتوانید تا سالیان سال بدون هیچ نقصی بهترین خط تولید دستگاه کارتن سازی را داشته باشید.

نمایندگی فروش دستگاه کارتن سازی ما شرکت برش کارتن است. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین جهت استعلام قیمت دستگاه چاک زن کارتن می توانید با مدیر فروش ما آقای مهرداد رضازاده در ارتباط باشید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

جهت بدست آوردن اطلاعات جامع و کامل تر در زمینه ماشین آلات کارتن سازی می توانید وارد لینک های زیر مراجعه فرمایید:
.
نکات مهم قبل از خرید دستگاه کارتن سازی
سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی
اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی
روش محاسبه قیمت کارتن

 

دستگاه چاک زن کارتن

دستگاه چاک زن

دستگاه چاک زن کارتن

ماشین سازی رضازاده