۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

دستگاه لمینت کارتن چاپ

دستگاه لمینت کارتن چاپ

ماشین سازی رضازاده سازنده دستگاه لمینت کارتن چاپ با بهترین کیفیت و مرغوب ترین قطعات در ایران است و شما می توانید دستگاه لمینت کارتن چاپ را با بهترین قیمت و تضمین صد در صدی کیفیت دستگاه از شرکت ما خریداری نماید. هیچ محدودیتی در زمینه فروش ماشین آلات کارتن سازی ما وجود ندارد و از جای جای ایران می توانید جهت خرید دستگاه کارتن سازی با ما در تماس باشید.

ماشین سازی رضازاده همواره سعی می کند که از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و لوازم در زمینه سرویس و ساخت دستگاه های کارتن سازی استفاده کند و ملاک اول شرکت ما کیفیت بالای ماشین آلات کارتن سازی می باشد. ما هیچ وقت کیفیت را فدای سود بیشتر نکرده و نمی کنیم و می توانید با خیال راحت دستگاه کارتن سازی درجه یک را از ما خرید نماید و هیچ محدودیتی در زمینه فروش دستگاه کارتن سازی از جانب شرکت ما وجود نداشته و ندارد. در نتیجه می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مدیر فروش ما در تماس باشید. دستگاه کارتن سازی نو و صفر و دسته دوم نیز در شرکت ما موجود است.

 

دستگاه لمینت کارتن

نکته بسیار مهمی  که در زمینه دستگاه لمینت کارتن چاپ وجود دارد این است که قطعات دستگاه از چه نوعی هستند، در حال حاضر قیمت دستگاه لمینت کارتن 110 میلیون تومان است و این قیمت دستگاه لمینت درجه یک است ولی شرکت های زیادی وجود دارد که از قطعات بی کیفیت استفاده می کنند و قیمت تمام شده دستگاه پایان می آید و حدودا قیمت دستگاه را 80 میلیون تومان بیان می کنند. شما نباید گول ظاهر و ارزان بودن دستگاه را بخرید و ملاک نخست و اساسی شما کیفیت دستگاه باید باشد. در نتیجه در هنگام خرید دستگاه کارتن سازی بسیار بسیار دقت کنید و دستگاه کارتن سازی درجه یک را خرید نماید. اندازه های لمینت دستی دارای دهنه های 50، 80، 90 ، 100 است.

دستگاه لمینت کارتن چاپ

دستگاه لمینت کارتن چاپ

.

کلام پایانی

در هنگام انتخاب شرکت سازنده دستگاه کارتن سازی بسیار بسیار دقت نماید و گول ظاهر دستگاه را نخورید و توجه صددرصدی شما به کیفیت دستگاه خریداری شده باشد. اگر دستگاه کارتن سازی درجه یک را خریداری نماید تا سالیان سال بدون هیچ نقصی خط تولید کارتن سازی شما کار خواهد کرد و با کیفیت ترین کارتن ها را تولید خواهید نمود. ماشین سازی رضازاده همواره با کیفیت ترین دستگاه لمینت کارتن چاپ را تولید و در سراسر نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه از جمله: عراق، باکو، ترکیه، پاکستان و … به فروش می رساند. ماشین سازی رضازاده تمامی دستگاه های کارتن سازی خود را با گارانتی طولانی مدت و تضمین صد درصدی کیفیت دستگاه به فروش می رساند. یکی از نمایندگی های فروش دستگاه کارتن سازی ما در کشور شرکت برش کارتن است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و استعلام قیمت روز  دستگاه لمینت کارتن چاپ با مدیر فروش ماشین سازی رضازاده یعنی آقای مهرداد رضازاده در تماس باشید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

جهت بدست آوردن اطلاعات جامع و کامل تر در زمینه ماشین آلات کارتن سازی می توانید وارد لینک های زیر شوید:
.
نکات مهم قبل از خرید دستگاه کارتن سازی
سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی
اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی
روش محاسبه قیمت کارتن

.