۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

دستگاه برش کارتن


ماشین سازی رضازاده در زمینه سرویس و ساخت دستگاه برش کارتن و یا همان خط کش برش زیر فعالیت می نماید و شما می توانید با انتخاب ما با کیفیت ترین دستگاه برش کارتن را خریداری و در کارگاه کارتن سازی خود تا سالیان سال بدون هیچ نقصی استفاده نماید. هیچ محدودیتی در زمینه فروش دستگاه های کارتن سازی از جانب شرکت ما وجود ندارد و در جای جای ایران می توانید انواع دستگاه کارتن سازی را از ما خرید کنید. ماشین سازی رضازاده یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین شرکت های فروشنده در زمینه ماشین آلات کارتن سازی می باشد که تمامی دستگاه های کارتن سازی خود را با گارانتی و ضمانت طولانی مدت و آموزش رایگان و خدمات پس از فروش در سراسر نقاط کشور به فروش می رساند. در ادامه با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی را در مورد دستگاه خط کش برش به شما ارائه دهیم، تا شما با اطلاعات کافی بتوانید بهترین دستگاه را برای خود خرید نماید.

قیمت دستگاه برش کارتن سازی

قیمت دستگاه برش کارتن سازی

.

قیمت دستگاه برش کارتن سازی

در زمینه قیمت دستگاه خط کش برش باید بیان کنیم که اختلاف قیمت این دستگاه های برش براساس تعداد تیغه های موجود در آن متفاوت است. مثلا برخی دستگاه ها 14 عدد برخی 12 عدد و برخی دیگر 10 عدد و … تیغه دارد و هر چه تعداد تیغه های موجود در دستگاه برش بیشتر باشد در نتیجه قیمت دستگاه نیز بیشتر می شود. در حال حاضر قیمت یک عدد تیغه به همراه چدن آن حدود 5 میلیون تومان است. مورد دومی که در قیمت دستگاه برش تاثیرگذار است جنس تیغه ها بوده و بهترین نوع جنس تیغه ها spk می باشد که متاسفانه برخی از شرکت ها به دلیل قیمت بالای تیغه های spk از آن استفاده نمی کنند و از تیغه های فولادی استفاده می نمایند و قیمت تمام شده دستگاه در صورت استفاده از این تیغه ها پایین تر می شود.

ماشین سازی رضازاده همواره از بهترین قطعات و لوازم استفاده می نماید و هیچ گاه کیفیت را فدای سود بیشتر نکرده و نمی کنیم. با سرویس و ساخت دستگاه های کارتن سازی درجه یک و فروش تضمینی دستگاه های خود بهترین کارگاه کارتن سازی را برای شما هم وطنان در سراسر کشور دایر می نماید. در هنگام خرید ماشین آلات کارتن سازی بسیار هوشیار باشید که دستگاه بی کیفیت را خرید نکنید و علاوه بر قیمت دستگاه کارتن سازی به قطعات و لوازم سازنده دستگاه بسیار دقت کنید و گول ظاهر و یا ارزان بودن دستگاه را نخورید.

ابعاد دستگاه برش هم بدین صورت است که دهنه دستگاه 1.60 الی 2.45 است و بیشترین استفاده در صنعت کارتن سازی را دستگاه برش با دهنه 2.40 دارد و با استفاده از آن می شود انواع گوناگون کارتن را برش زد. میز دستگاه دارای عرض 1 متر و یک متر استاندارد آن است.

قیمت دستگاه برش کارتن سازی

قیمت دستگاه برش کارتن سازی

.

.

خط کش برش 

یک نکته ای دیگری که در زمینه دستگاه خط کش برش وجود دارد این است که این دستگاه ها می بایست تعداد خط هایش 2 برابر تیغه هایش باشد. مثلا اگر 5 جفت تیغ در دستگاه موجود دارد باید 10 عدد خط داشته باشد، اگر که کم باشد همانند این است که تیغ ها اضافه هستند و دستگاه کارآیی خود را از دست می دهد. در نتیجه می توان این گونه بیان نمود که اگر مثلا 5 جفت تیغ دارد 2 برابر باید خط داشته باشد.

دستگاه خط کش برش به صورت کلی دارای چهار غلطک و طول غلطک ها حدودا 2.40 است و این غلطک ها 2 عددش نری و مادگی هست و 2 عدد دیگر آن تیغ است و این دستگاه برش دارای دینام نیز می باشد و نکته مهم دیگری که باید بیان کنیم این است که این دستگاه های برش مخصوص کارتن های 3 لایه (3 میل) 5 لایه (5 میل) است. باید توجه داشته باشید که با استفاده از این دستگاه ها نمی شود جعبه شیرینی را برش داد.

دستگاه برش کارتن و یا همان خط کش برش همانند دستگاه چاپ فلکسو نیست ( دستگاه فلکسور همگامی که نصب می شود باید به صورت دقیق تراز شود چون داخل آن مخزن رنگ وجود دارد و اگر دستگاه فلکسو تراز نباشد کیفت چاپ از بین می رود) در عین حال دستگاه خط کش برش به هیچ عنوان همانند دستگاه فلکسور نیست و در هر مکانی می شود دستگاه را قرار داد و از آن استفاده نمود، ولی در هنگام روشن کردن دستگاه باید آن را جوری تنظیم کنیم که اصلا لرزش نداشته باشد. اگر دستگاه را در حالتی که لرزش دارد روشن و شروع به استفاده کنید برش ها درست و منظم نخواهد شد و امکان دارد که سبب آسیب به تیغه ها نیز شود. در نتیجه پیش از استفاده از دستگاه خط کش برش بسیار دقت داشته باشید که دستگاه را به نحوی تنظیم کنید که فاقد هیچ گونه لرزشی باشد.

.

کلام پایانی

در هنگام استفاده از دستگاه برش کارتن سعی کنید که آموزش های لازم  در این زمینه را دیده باشید، تا بتوانید بیشترین کارآیی از دستگاه را ببینید و بسیار توجه کنید که دستگاه خط کش برش با بهترین قطعات را خرید کرده باشید و از شرکت های معتبر در این زمینه خرید دستگاه کارتن سازی انجام دهید و به هیچ عنوان از دلالان این امر خرید نکنید. ماشین سازی رضازاده همواره با تولید دستگاه های کارتن سازی بسیار باکیفیت سعی می نماید که شما عزیزان بتوانید با استفاده از آن ها بهترین کارگاه کارتن سازی را برای خود دایر نماید و بتوانید تا سالیان سال بدون هیچ نقصی بهترین خط تولید دستگاه کارتن سازی را داشته باشید.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین جهت استعلام قیمت دستگاه برش کارتن می توانید با مدیر فروش ما آقای مهرداد رضازاده در ارتباط باشید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

جهت بدست آوردن اطلاعات جامع و کامل تر در زمینه ماشین آلات کارتن سازی می توانید وارد لینک های زیر مراجعه فرمایید:
.
نکات مهم قبل از خرید دستگاه کارتن سازی
سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی
اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی
روش محاسبه قیمت کارتن

.

خط کش برش 

خط کش برش

دستگاه چاپ فلکسو