۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست
فروش دستگاه های کارتن سازی

فروش ماشین آلات کارتن سازی

فروش دستگاه منگنه کارتن

دستگاه منگنه کارتن در سایزهای 90*120*140 موجود میباشد، دستگاه منگنه زن کارتن ساخت بهترین شرکت چین و همراه با یک سال گارانتی شرکت چاپ کارتن میباشد.

دستگاه منگنه زن کارتن معمولا برای کارتن هایی استفاده میشود که وزن زیادی را تحمل میکنند و اکثرا با دستگاه منگنه کارتن ،کارتن هایی که قرار است اینجا بسته بندی و به کشورهای همسایه صادرات شوند منگنه میکنند، اجرت کارتن هایی که منگنه میشوند بیشتر است چون زمان صرف شده برای کارتن های منگنه شده بیشتر و هزینه ی اضافی دربردارد. قابل توجه خریداران دستگاه منگنه کارتن: قطعات و لوازم دستگاه منگنه کارتن در ایران ساخته نمیشود و حتی شرکت چاپ کارتن قطعات دستگاه منگنه زن را نمیسازد چون دستگاه چینی هست و قطعات بسیار ریزی دارد ارزش ساختن ندارد و یک سال گارانتی که برای دستگاه منگنه کارتن میباشد که اگر عیب ونقصی داشت تعویض میکنیم و99% ماشین آلات کارتن سازی که ساخت کشور چین هستن تعمیر نمیکنیم و قطعات آنهارا نمیسازیم.

البته دستگاه های ایرانی را تمام قطعات و لوازم را همیشه آماده داریم و اگر نباشد نهایت 24 ساعت ساخته میشود در قسمت خدمات شرکت چاپ کارتن بهتر وکامل تر در این باره توضیح داده ایم.

اصول کارکردن با دستگاه منگنه کارتن بسیار ساده و بدون نیاز به آموزش میباشد، که فیلم دستگاه منگنه و فیلم دیگر دستگاه های کارتن سازی در گروه تلگرامی کارتن سازی و جعبه سازی موجود میباشد.

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها