۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

فروش دستگاه چاپ کارتن و جعبه

فروش دستگاه چاپ کارتن و جعبه

فروش دستگاه چاپ کارتن و جعبه

در شرکت چاپ کارتن هر نوع دستگاه مربوط به راه اندازی کارگاه کارتن سازی ساخته و به فروش می رسد ، در زمینه فروش دستگاه چاپ کارتن و جعبه می توانید به روی ما حساب کنید و خرید با قیمت مناسب دستگاه چاپ کارتن را شرکت ما تجربه نماید.

فروش دستگاه چاپ کارتن و جعبه با قیمت بسیار منصفانه صورت می گیرد ، بعد از فروش نیز ما شما را تنها نمی گذاریم و در زمینه خدمات پس از فروش شما را همراهی می نماییم.

تمامی دستگاه های چاپ کارتن در شرکت ما شامل گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش می باشد.

قیمت بسیار عالی دستگاه چاپ کارتن در کنار کیفیت بسیار عالی را می توانید با انتخاب ما برای خود رقم بزنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه چاپ کارتن و استعلام قیمت دستگاه چاپ کارتن با شماره تماس زیر در ارتباط باشید و تجربه متفاوت و با کیفیت را برای خود رقم بزنید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

.

 

ساخت و خرید دستگاه چاپ کارتن و جعبه

دستگاه چاپ کارتن توان تولید کارتن 3لایه و5لایه و تولید جعبه پیتزا و تولید انواع جعبه ها درکارگاه کارتن سازی در سایزهای مختلف با چاپ و رنگ های مختلف را دارد.

درانتهای صفحه نحوه تولید کارتن و نحوه نگهداری دستگاه تولید کارتن بیان شده است.

فروش دستگاه کارتن سازی لیست قیمت دستگاه کارتن سازی راه اندازی خط تولید کارتن سازی فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم

کارایی دستگاه چاپ کارتن تک رنگ

دستگاه چاپ تک رنگ در تمام کارتن سازی های کوچک و بزرگ موجود و درحال کار میباشد. برای تولید تمامی سفارش ها از تک رنگ تا2 رنگ استفاده میشود.

و چون تنظیم آسان و سریع دارد بنابرین در تولید کارتن که سفارش کمتر از 5000 تا میباشد دستگاه چاپ تک رنگ بسیار کارایی دارد.

و چون کاربر زنجیری دارد توان تولید انواع جعبه و مقوا e,b,c مثل جعبه پیتزا میباشد.

کیفیت دستگاه چاپ فقط به سیلندر لاستیک و نورد فلزی که رنگ را به کلیشه میدهد بستگی دارد. فروش دستگاه کارتن سازی وجعبه سازی فروش ماشین آلات کارنن سازی دست دوم

نکات مهم درباره دستگاه چاپ

حتما پس از اتمام کار با دستگاه چاپ سیلندر لاستیک و سیلندر فلزی که بارنگ آغشته شده تمیز شسته شود.

و مخزن رنگ نیز تمیز شود پس از تنظیمات دستگاه که آماده تولید میشود آچارها را از روی دستگاه جمع کنید چون هنگام روشن کردن دستگاه مقدار لرزش باعث میشود.

که آچار داخل سیلندرها یا دنده ها رفته و به دستگاه آسیب برساند. برق دستگاه چاپ کارتن ۳فاز میباشد و اگر برق ۲فاز شد اصلا کار نکنید.

روش تولید کارتن با دستگاه چاپ

قیمت دستگاه چاپ کارتن

قیمت دستگاه چاپ کارتن

راه اندازی خط تولید کارتن از ابتدا تا قسمت بسته بندی توضیح داده میشود،

توضیح چکیده،پس از نصب دستگاه و کارتن شیت شده که آماده شد قسمت ورودی دستگاه چیده میشود و آماده چاپ خوردن میباشد.

اول کلیشه کارتن را در مرکز سیلندر کلیشه میچسبانیم، سیلندر کلیشه دارای خط های موازی و در ابعاد بسیار دقیق که با دستگاه تراش روی آن خط کشی شده است.

دوم سیلندر لاستیک را با آب چک میکنیم که تنظیم سیلندر لاستیک و فلز را به دست آوریم و خط ها را نیز تنظیم کرده و شروع به تولید میکنیم.

فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم خریدوفروش دستگاه های کارتن سازی راه اندازی خط تولید کارتن فروش دستگاه کارتن سازی دست دوم راه اندازی خطوط تولید کارتن سازی قیمت دستگاه کارتن سازی فروش ماشین آلات کارتن سازی دست دوم

سوال درباره دستگاه چاپ کارتن

هنگام تولید کارتن با دستگاه چاپ اگر کارتن ۲تا ۲تا وارد دستگاه شد چه کار کنیم؟ این حرکت فقط در دستگاه های فلکسو با کاربر پارویی میباشد.

اصلا در دستگاه کاربر زنجیری چنین اتفاقی نمی افتد. که در دستگاه چاپ فلکسو هم قسمت گونیای دوم کارتک ها یک میل پایین تر باشد حتما درست میشود.

لرزش دستگاه چاپ در چند مورد میباشد، یا دستگاه خوب تراز نشده یا کف کارگاه کارتن سازی سنگ مرمر باشد.

قیمت دستگاه کارتن سازی(دستگاه چاپ)

دستگاه ساخته شده توسط شرکت چاپ کارتن بسیار متفاوت است، قابلیت تنظیم سرعت آن به راحتی و سریع دستگاه و همچنین  توان تولید کارتن باکیفیت را دارد. شاسی و بدنه های سنگین باعث کمتر شدن لرزش دستگاه میباشد.

جهت دریافت لیست قیمت دستگاه کارتن سازی تماس بگیرید. تصاویر دستگاه کارتن سازی(چاپ) را که مشاهده میکنید در اکثر شهرهای ایران در کارتن سازی ها نصب وراه اندازی شده و درحال کار میباشد.

خدمات و تعمیرات دستگاه کارتن سازی را در قسمت خدمات شرکت مطالعه کنید.

.

سایت دوم شرکت چاپ کارتن : www.boreshecarton.com

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

.

 

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایران پک
ایران پک
2 سال قبل

Awlі bood