۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

دستگاه کارتن سازی در ایران

شرکت ما فروشنده و سازنده بهترین دستگاه کارتن سازی در ایران است و به دلیل دو دهه سابقه در زمینه تولید دستگاه کارتن سازی یک شرکت نامی در ایران می باشد.

اگر قصد راه اندازی کارگاه کارتن سازی و راه اندازی خط تولید کارتن سازی را دارید پیشنهاد می کنیم که حتما ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی درباره دستگاه و ماشین آلات کارتن سازی بدست آورید.

 

ماشین سازی رضازاده همواره سعی نموده است که ماشین آلات کارتن سازی با کیفیت و درجه یک را سرویس و یا تولید نماید و در سراسر نقاط ایران و حتی خارج از ایران به فروش برساند.

قطعا نخستین قدم در راستای راه اندازی خط تولید کارگاه کارتن سازی، خرید دستگاه کارتن سازی مناسب و کارآمد برای آن کارگاه می باشد. که شما می توانید به انتخاب ما بهترین خرید ماشین آلات کارتن سازی خود را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

شرکت چاپ کارتن و یا همان ماشین سازی رضازاده با دو دهه فعالیت در این زمینه یکی از مشهورترین و بهترین شرکت های سازنده انواع دستگاه کارتن سازی را است.

شما مشتریان و کاربران گرامی می توانید صفر تا صد راه اندازی کارگاه کارتن سازی خود را به ما بسپارید و ما یک کارگاه بسیار عالی با ماشین آلات کارتن سازی با کیفیت برای شما فراهم می آوریم، بهترین دستگاه کارتن سازی در ایران را از ما بخواهید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و استعلام قیمت دستگاه کارتن سازی در انواع مختلف می توانید در روزها و ساعت های اداری با شماره تماس های درج شده در این وب سایت تماس حاصل فرمایید.

.

مدیر فروش آقای مهرداد رضازاده :  70 21 791 0912

 

.

دستگاه کارتن سازی در ایران

دستگاه کارتن سازی در ایران

.

فروش دستگاه کارتن سازی در ایران

ماشین سازی رضازاده در زمینه خرید و فروش دستگاه کارتن سازی در ایران فعالیت می نماید. همچنین به دلیل کیفیت بسیار بالای ماشین آلات کارتن سازی ما علاوه بر ایران در کشور های همسایه نیز ماشین آلات کارتن سازی خود را به فروش می رساند.

در نتیجه فعالیت بسیاری در زمینه فروش دستگاه کارتن سازی در کشورهای همسایه ایران داریم، از جمله این کشور ها می شود به: دستگاه کارتن سازی در باکو، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، ترکیه، عراق و … اشاره نمایم.

 

کیفیت قطعات سازنده دستگاه های کارتن سازی ما بسیار عالی و مرغوب است و شعار ما این است که هیچ گاه کیفیت را فدای سود بیشتر نکرده و نمی کنیم و همواره از بهترین و عالی ترین قطعات در زمینه تولید و سرویس ماشین آلات کارتن سازی استفاده می کنیم.

با استفاده از بهترین قطعات و لوازم یک دستگاه کارتن سازی بسیار با کیفیت و مرغوب و پر سرعت تولید می کنیم، که تا سالیان طولانی بتوانید بدون هیچ نقص و ایرادی از این دستگاه ها استفاده کرده و بهترین کارتن ها را تولید نماید.

 

اگر که می خواهید در صنعت کارتن سازی یکی از مشهور ترین و نامی ترین شرکت ها باشید، حتما باید از ماشین آلات کارتن سازی درجه یک استفاده نماید، که با سرعت و دقت بسیار بالا بهترین کارتن ها را تولید کنید.

توجه داشته باشید که با خرید ماشین آلات کارتن سازی بی کیفیت، کارتن های درجه یک نمی توانید تولید کنید. شاید در هنگام خرید دستگاه کارتن سازی پول کمتری پرداخت کنید ولی با گذشت زمان دستگاه دچار نقص فنی می شود و کار کارگاه شما را لنگ می گذارد.

 

پس در هنگام خرید ماشین آلات کارتن سازی بسیار دقت کنید تا همواره بهترین ها را برای خود رقم بزنید، یک کارگاه کارتن سازی قوی و نامی برای خود را اندازی نماید.

فروش دستگاه کارتن سازی در ایران

فروش دستگاه کارتن سازی در کشور

.

راه اندازی خط تولید کارتن سازی

گام نخست در راه اندازی کارگاه کارتن سازی و یا یک کسب و کار دیگر انجام تحقیق در رابطه با میزان درآمد، هزینه و شرایط راه اندازی آن صنعت می باشد.

بررسی جامع و دقیق باعث کسب موفقیت در این امور خواهد شد، در زمان های قدیم از نایلون به منظور بسته بندی کالاهای تولید شده استفاده می شد.

 

ولی در عصر کنونی انواع کارتن جایگزین نایلون و انواع پلاستیک شده است که باعث شده است که صنعت کارتن سازی رونق بیشتری به خود بگیرد.

در عصر کنونی کارتون و مقوا به منظور بسته بندی درصد بسیار زیادی از کالاها و اقلام تولیدی را کسب نموده است و ایده راه اندازی کارخانه کارتن سازی یک گزینه بسیار عالی به منظور سرمایه‌گذاری در این صنعت است.

 

صنعت کارتون سازی به اندازه پر رونق می باشد که در کشور ایران همه ساله ده‌ها کارخانه کارتن سازی راه اندازی می گردد.

اگر قصد دارید که کارخانه کارتن سازی راه اندازی و خرید دستگاه کارتن سازی در ایران انجام دهید، به منظور اطلاع از شرایط و مراحل آن با این مقاله تا انتها همراه باشید.
.

مراحل راه اندازی کارگاه کارتن سازی

1- سرمایه اولیه برای راه اندازی کارخانه کارتن سازی

اول می بایست مشخص نمایید که چه میزان می‌توانید در این صنعت سرمایه گذاری کنید، طبق آمار در ماه‌های نخست راه اندازی یک کسب و کار احتمال شکست پروژه قوی می باشد و پس بهتر است تمام سرمایه خود را در قدم اول خرج نکنید.

چرا که امکان دارد در ماه های اولیه کارخانه به سوددهی زیادی نرسد و مجبور شوید که هزینه‌های جاری کارخانه و حتی حقوق کارکنان را از سرمایه خودتان پرداخت کنید.

قطعاً راه اندازی هر کسب و کاری احتیاج به زمان دارد تا به ثمر بنشیند، در نتیجه در هنگام خرج نمودن سرمایه اولیه خود را با احتیاط عمل نمایید و درست و حساب‌شده قدم بردارید.

دستگاه کارتن سازی در ایران

دستگاه کارتن سازی در ایران

.

2- دریافت مجوز

به جهت راه اندازی کارخانه کارتن سازی و یا راه اندازی خط تولید کارگاه کارتن سازی شما به گرفتن سه مجوز از جمله: پروانه احداث، پروانه بهره برداری و موافقت اصولی از وزارت صنایع احتیاج دارید. به جهت دریافت مجوز تاسیس می بایست به سایت بهینه یاب مراجعه نموده و بعد از دریافت نام کاربری و پسورد خود می‌بایست فرم الکترونیکی را تکمیل و ارسال کنید.

فرم ارسال شده توسط شما بررسی و بعد از واریز مبلغی به عنوان مبلغ کارشناسی و امضا و تایید خواهد شد، شرایط لازم جهت خرید زمین و دریافت تحصیلات به‌مراتب می بایست انجام می شود.

.

3- زمین مناسب برای احداث کارخانه

در مرحله دوم می بایست مکان ایده آلی را برای راه اندازی کارخانه کارتن سازی مد نظر بگیرید، زمین و مکان مورد نظر حتما می بایست وسعت کافی و لازم را داشته باشد، دلیل این امر این است که مواد خام و همچنین محصولات تولید شده کارخانه اغلب به وسیله کانتیر و تریلی انجام می‌شود.

در نتیجه فضای لازم در نظر این امور باید فراهم باشد می بایست محل مناسبی را برای تخلیه ورق خام کارتن و محلی را برای انبار کردن تولیدات کارخانه مد نظر بگیرید.

همچنین به ازای هر ۵ هزار کارتن تولید شده در روز احتیاج به ۶۰۰ الی ۷۰۰ متر فضا احتیاج است. با در نظر داشتن به تیراژ تولیدات خود مقدار فضای مورد نیاز را می بایست اندازه گیری نمایید.

از جهتی باید توجه داشته باشید که محلی که انتخاب می‌کنید شرایط دسترسی خوبی داشته باشد و مشتریان به راحتی بتوانند به کارخانه مراجعه کنند.

رعایت این نکته به شما در بازاریابی و جذب بیشتر مشتری یاری می نماید، اگر مکانی که برای این کار در نظر گرفتید خوب نیست باید در جستجوی یک مکان ایده آل در این زمینه باشد. بهترین قیمت خرید دستگاه کارتن سازی در ایران را با ما تجربه نماید.

دستگاه کارتن سازی در ایران

دستگاه کارتن سازی در ایران

.

4- خرید دستگاه کارتن سازی

لازم به ذکر است در این صنعت 30 مدل ماشین آلات کارتن سازی وجود دارد، مناسب ترین دستگاه کارتن سازی را انتخاب و خرید کنید. از خرید دستگاه های کارتن سازی بی مورد که فضای کارخانه شما را اشغال می کند بپرهیزد و این امر سبب هزینه اضافی برای شما می گردد.

در هنگام راه اندازی خط تولید کارتن دستگاه کارتن سازی احتیاج به 7 دستگاه کارتن سازی دارید. که هر 7 نوع دستگاه کارتن سازی را می توانید از ما خرید نماید. جهت خرید دستگاه کارتن سازی در ایران به ما تماس بگیرید.

 

5- تامین برق

به منظور تامین برق کارخانه کارتن سازی خود می بایست از برق سه فاز استفاده نماید و حتما باید جهت تامین برق کارخانه خود برق سه فاز را تهیه کنید و برق تک فاز برای کارخانه اصلا جواب گو نمی باشد. همچنین برق سه فاز هزینه های کمتری نیز برا کارخانه دارد.

 

سرمایه لازم جهت راه اندازی کارخانه کارتن سازی

بسته به نوع ماشین آلات و تجهیزات مقدار سرمایه اولیه برای راه اندازی کارخانه کارتن سازی فرق می کند، ولی همانگونه که در بخش های بالا اشاره نمودیم برای کامل کردن تجهیزات کارخانه کارتن سازی خود به هیچ عنوان عجله نکرده و کار خود را با دستگاه های ضروری شروع کنید و با گذر زمان و رشد کار خود و افزایش درآمد خود کارگاه خود را کم کم گسترش دهید، تجهیزات و ماشین آلات آن را تکمیل نمایید.

به طور کلی می بایست بگوییم که به منظور راه اندازی کارخانه کارتن سازی کوچک به سرمایه در حدود ۷۰۰ میلیون تومان احتیاج است و اگر تمایل به راه اندازی کارخانه کارتن سازی با تجهیزات متوسط دارید سرمایه نخست تقریباً 1 میلیارد و 300 میلیون تومان است، که این مبلغ برای احداث یک کارخانه متوسط است. اگر که احتیاج به راه اندازی کارخانه کارتن سازی بسیار مجهز دارید سرمایه اولیه نیز دو برابر خواهد شد.

.

دستگاه های مورد نیاز کارتن سازی

دستگاه برش کارتن سازی

دستگاه برش کارتن سازی، به منظور برش کارتن استفاده می شود. لازم به ذکر است که اگر از ورق های صفحه ای استفاده شود به این دستگاه گاهی احتیاج نیست. در اغلب کارخانه های کارتن سازی این دستگاه وجود دارد.

دستگاه چاپ کارتن

دستگاه چاپ کارتن دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و از اصلی ترین و مهمترین دستگاه های خط تولید کارخانه کارتن سازی محسوب می گردد. تعداد رنگ های این دستگاه چاپ کارتن امکان دارد بین یک الی شش رنگ باشد و و بسته به تعداد رنگ دستگاه قیمت دستگاه چاپ متفاوت است. اگر در حال حاضر سرمایه اندکی دارید و یک کارخانه کوچک می خواهید راه اندازی کنید توصیه می کنیم از دستگاه چاپ تک رنگ کارتن سازی استفاده نماید و بعد ها با فازایش پیدا کردن فروش و سرمایه خود می توانید دستگاه های دیگر را خرید و استفاده نماید.

این نوع دستگاه تنوع زیادی دارد و یکی از مهم‌ترین ابزار در خط تولید به شمار می‌رود. تعداد رنگ‌های این دستگاه ممکن است بین 1 الی 6 رنگ باشد و با توجه به تعداد این رنگ‌ها، قیمت دستگاه متغیر خواهد بود. اگر قصد راه‌اندازی یک کارگاه کوچک دارید، بهتر است از نوع تک‌رنگ این دستگاه استفاده کنید. بعدها با گسترش کسب و کار خود به چند دستگاه چاپ شش رنگ اتومات نیاز پیدا خواهید کرد.

دستگاه لمینت کارتن

دستگاه دایکات پینگ پنگی

دستگاه چاک زن کارتن سازی

دستگاه تسمه کش

دستگاه چاپ فلکسو

 

 

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها