۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

قیمت دستگاه کارتن سازی

 

ماشین سازی رضازاده بهترین قیمت دستگاه کارتن سازی را در انواع مختلف را در کشور ارائه می دهد و می توانید بهترین لیست قیمت دستگاه کارتن سازی را با کیفیت بی نهایت عالی ماشین آلات کارتن سازی را از شرکت ما بخواهید و هیچ محدودیتی در زمینه فروش انواع دستگاه کارتن سازی از جانب ما وجود نداشته و ندارد و در هر شهر و شهرستانی که هستید می توانید انواع مختلف ماشین آلات کارتن سازی را از ما خریداری نماید و صفر تا صد امور راه اندازی کارگاه کارتن سازی خود را به تیم ما بسپارید.

از آنجا که شرکت ماشین سازی رضازاده در زمینه صادرات ماشین آلات کارتن سازی نیز فعالیت می کند، انواع دستگاه کارتن سازی ساخته شده خود را به کشور های همسایه از جمله عراق، ترکیه، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ارمنستان و … به فروش می رساند و می توانید بهترین و با کیفیت ترین نوع دستگاه های مورد نیاز کارتن سازی را از شرکت چاپ کارتن و یا همان ماشین سازی رضاده بخواهید.

شرکت ماشین سازی رضازاده فروشنده انواع دستگاه کارتن سازی است که همواره از بهترین و عالی ترین قطعات و لوازم در ساخت دستگاه کارتن سازی استفاده می نماید و همواره ملاک اصلی شرکت ما کیفیت بسیار بالای ماشین آلات کارتن سازی است و شما می توانید با خرید از ما از جانب کیفیت و خدمات پس از فروش خیالتان راحت باشد و تا سالیان طولانی مدت دستگاه بدون هیچ نقصی برای شما کار خواهد کرد و در زمینه تولید کارتن با این ماشین آلات یکی از برترین تولیدکنندگان خواهید شد.

دستگاه کارتن سازی با کیفیت و مرغوب و همراه با خدمات پس از فروش و گارانتی طولانی مدت را از شرکت ماشین سازی رضازاده بخواهید و می توانید به صورت در روزها و ساعت های اداری جهت با مدیر فروش ما جناب آقای مهرداد رضازاده تماس حاصل فرمایید و با انتخاب شرکت ما بهترین دستگاه کارتن سازی را برای خود رقم بزنید.

 

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

..

قیمت دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی

.

خط تولید کامل کارتن سازی

قبل از اینکه کارگاه کارتن سازی خود و خط تولید کارتن سازی خود را دایر نمایید، بهتر است که با مراحل تولید کارتن آشنا گردید ورق‌های کارتن پایه سلولزی داشته و در بسته‌بندی‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند و اغلب از کارتون ۳ تا ۵ لایه در کارتون‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وابسته به نوع دستگاه در صنعت کارتن سازی بالاتر از ۲ میلی‌متر ندارند و با استفاده از دستگاه برش و یا دستگاه چاک زن ایجاد می‌شوند و برای بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع دیگری از کارتن‌ها هم وجود دارد که در خط تولید کارتن‌سازی تولید می‌شود کارتن‌های مدل‌دار هستند که به وسیله قالب‌های تیغ‌دار ساخته می‌شود.

 

شرکت ماشین سازی رضازاده علاوه بر ساخت انواع ماشین آلات کارتن سازی خدمات تخصصی در زمینه راه‌اندازی کارتن‌سازی را به شما ارائه می‌دهد و اگر قصد داشته باشید که در این صنعت وارد شوید و به دستگاه‌های کارتن‌سازی احتیاج داشته باشید ما می‌توانیم صفر تا صد آموزش و دستگاه‌های مورد نیاز کارتن‌سازی را با بهترین قیمت برای شما فراهم آوریم، جهت کسب اطلاعات جامع و کامل‌تر با شماره‌های درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

شما صنعتگران عزیز می‌توانید صفر تا صد راه‌اندازی کارگاه کارتن سازی خود را توسط مدیر فروش ما آموزش ببینیم و اطلاعات کافی و لازم را در این زمینه به دست بیاورید و بهترین کارگاه کارتن سازی را با استفاده از دستگاه‌های کارتن‌سازی ما و هم همچنین اطلاعات مورد نیاز در این زمینه واقف است و می‌تواند شما صنعتگر عزیز را در این زمینه به صورت کامل راهنمایی کند.

 

در صورت ندانستن نحوه کار کردن با ماشین آلات را به شما آموزش می‌دهد تا شما با آگاهی و اطلاعات کافی در این صنعت وارد شوید و بهترین کارتن‌ها را تولید نمایید. کیفیت ماشین آلات کارتن سازی ما بسیار عالی بوده و همواره از بهترین قطعات در ساخت دستگاه‌های کارتن‌سازی استفاده می‌شود، به همین دلیل تا سالیان سال بدون هیچ نقصی ماشین آلات کارتن سازی کار خواهد کرد و برای شما هیچ دردسری نخواهد داشت.

قیمت دستگاه کارتن سازی

قیمت دستگاه کارتن سازی

.

انواع دستگاه‌های مورد نیاز کارتن‌سازی

به منظور تولید کارتن به فضایی برای کارگاه احتیاج است و برای شروع به ماشین آلات و دستگاه‌های کارتن‌سازی احتیاج داریم از مهم‌ترین دستگاه‌های مورد نیاز به منظور تولید انواع کارتن سه لایه پنج لایه می‌شود به دستگاه های زیر اشاره نماییم:

دستگاه خط‌کش برش

  • دستگاه چاک زن
  • دستگاه تسمه کش
  • دستگاه چاپ کارتن
  • دستگاه دایکات پینگ پونگی
  • دستگاه لمینت
  • و غیره

ماشین آلات کارتن سازی به منظور راه‌اندازی خط تولید کارتن‌سازی احتیاج است و برای راه اندازی نمودن خط تولید کارتون‌سازی به ۶ دستگاه احتیاج داریم که با وجود این شش دستگاه می‌توانیم یک خط تولید عالی را بنا کنیم و با استفاده از آنها بهترین دستگاه‌ها بهترین کارتن‌ها را تولید نمایید. ماشین آلاتی که در بخش بالا به آن اشاره نمودیم برای خط تولید دو نوع کارتون احتیاج است.

اگر کارتن چاپی هم به محصولات ما اضافه شود به دستگاه خط‌کش برش و دستگاه چاپ کارتن و چاک زن احتیاج داریم شرکت ماشین سازی رضازاده متخصص و تولید کننده انواع ماشین آلات کارتن‌سازی ذکر شده است که علاوه بر فروش و ساختن انواع ماشین آلات کارتن سازی در زمینه تعمیرات و ساخت قطعات کارتن سازی هم بسیار فعال است و یکی از نام آوران این عرصه می‌باشد با مدیر فروش شرکت در تماس باشید. بهترین لیست قیمت دستگاه کارتن سازی  را از شرکت چاپ کارتن بخواهید.

 

قیمت دستگاه کارتن سازی

قیمت دستگاه کارتن سازی

.

مواد مورد نیاز خط تولید کارتن سازی

کاغذ از اصلی‌ترین مواد اولیه در صنایع کارتن سازی محسوب می‌گردد اگر خط تولید کارتن سازی دارید باید قبل از آن به فکر برطرف کردن نیاز اولیه کارگاه خود یعنی کاغذ باشید. کاغذ که برای ساخت کارتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه در کدام لایه از کارتن استفاده می‌شود که خود شامل دو بخش می‌باشد وزن این کاغذ به منظور لایه بیرونی مقوا بسیار مهم است و می‌بایست ۱۰۰ تا ۳۵۰ گرم باشد.

لایه کنگره‌دار نیز نوعی از کارتن هست که به صورت لایه‌های موجدار ایجاد می‌شود و وزنی معادل ۱۱۳ الی ۱۸۵ گرم دارد. این لایه سبب سفتی کارتن می‌شود و در برابر ضربه محافظت به عمل می‌آورد این لایه در درون کاغذ در برابر رطوبت باعث مقاومت بیشتر می‌شود و از الیاف بازیافتی ساخته می‌گردد. ولی از نظر بهداشتی می‌بایست نکات بهداشتی در آن رعایت شود.

زیرا امکان دارد در این کارتن‌ها مواد غذایی هم نگهداری شود، در اصل مواد بازیافتی کارتن مصرف شده‌ای هستند که بعد از جمع آوری و انجام مراحل گوناگون بر روی کاغذ به کارتن تبدیل می‌شود و در تولید کارتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت استعلام قیمت دستگاه کارتن سازی در انواع گوناگون می توانید به شماره تماس های درج شده در این وب سایت در تماس باشید.

خرید دستگاه کارتن سازی

خرید دستگاه کارتن سازی

.

فضای مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه کارتن سازی

به منظور تولید کارتن احتیاج به فضایی برای نصب دستگاه‌های کارتن‌سازی و کار کردن کارگران احتیاج است که هرچه که مساحت  کارگاه بیشتر باشد مسلماً کار کردن در آن آسان‌تر می‌شود به فضای بیشتری نیز احتیاج دارید، در نتیجه حداقل مساحت مورد نیاز ۲۵۰ متر است که در صورت گسترش کار حتماً می‌بایست مساحت کارگاه خود را افزایش داده و دستگاه‌های بیشتری را نیز خرید بکنید.

شروع کار با دستگاه‌های کارتن سازی به برق سه فاز احتیاج دارید البته تمام دستگاه‌ها به برق سه فاز احتیاج ندارد و به جهت شروع کار نیروی زیادی هم احتیاج نیست ولی به مرور زمان و با افزایش دادن میزان تولید کارتن خود به کارگران بیشتری نیز احتیاج خواهید داشت. دلیل این امر استفاده بهینه از دستگاه‌ها می‌باشد که می‌توانید صنعت کارتن سازی خود را با افزایش نیروی انسانی افزایش دهید.

در حال حاضر استقبال بسیار خوبی از تولید کارتن در و انواع بسته‌بندی‌های کارتنی در صنایع گوناگون شده است، زیرا کارتن به راحتی قابل بازیافت است و دوباره می‌توان مواد اولیه آن را وارد کارخانه‌ها کرد به همین دلیل در میان افرادی که دوستدار محیط زیست هستند از کارتن بسیار استفاده می‌شود در نتیجه یکی از شغل‌های پردرآمد در صنایع جدید راه‌اندازی خط تولید کارتن‌سازی است بهترین قیمت دستگاه کارتن سازی را از شرکت ما بخواهید.

ماشین‌سازی رضازاده به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان دستگاه‌های کارتن‌سازی در کشور محسوب می‌شود و همواره آموزش‌های لازم را در زمینه استفاده بهینه از دستگاه‌های کارتن‌سازی به شما عزیزان می‌دهد و جدیدترین راهکارها را در زمینه نصب و راه‌اندازی کارگاه کارتن سازی به شما ارائه می‌نماید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با انواع و اقسام دستگاه‌های کارتن‌سازی ما با بهترین قیمت می‌توانید با شماره تماس‌های درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه ماشین آلات کارتن سازی می توانید از طریق لینک های زیر مقاله ها مطالعه نماید.

.

نکات مهم قبل از خرید دستگاه کارتن سازی
سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی 
اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی
روش محاسبه قیمت کارتن
خرید دستگاه کارتن سازی

خرید دستگاه کارتن سازی

فروش دستگاه کارتن سازی

فروش دستگاه کارتن سازی

لیست قیمت دستگاه کارتن سازی

لیست قیمت دستگاه کارتن سازی

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها