۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

مشخصات دایکات پینگ پنگی

در این مقاله از شرکت چاپ کارتن مشخصات دایکات پینگ پنگی را به طور کامل شرح می دهیم تا با دانستن مشخصات دایکات پینگ پنگی بهترین خرید دستگاه کارتن سازی را برای خود رقم بزنید. یکی از ماشین آلات کارتن سازی که حتما در می بایست در کارگاه کارتن سازی وجود داشته باشید دستگاه دایکات پینگ پنگی است و شرکت چاپ کارتن و ماشین سازی رضازاده سازنده و تولید کننده دستگاه دایکات پینگ پنگی می باشد و بهترین و با کیفیت ترین دستگاه کارتن سازی را تولید و در سراسر مناطق کشور از جمله تهران، کرج، قم، تبریز، ارومیه، رشت، ساری، زاهدان، اهواز، سنندج، خرم آباد، بندرعباس، بوشهر و … می توانید خرید ماشین آلات کارتن سازی را از شرکت ما انجام دهید.

حیطه فعالیت و فروش انواع دستگاه کارتن سازی به کشور های همسایه نیز می رسد و انواع ماشین آلات کارتن سازی شرکت ما در کشورهایی نظیر عراق، پاکستان، ترکیه، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان و … به فروش می رسانیم. شرکت چاپ کارتن و یا ماشین سازی رضازاده می تواند صفر تا صد راه اندازی کارگاه کارتن سازی شما را انجام دهد و در بهترین شکل آن را به شما تحویل دهید.

ماشین سازی رضازاده فروشنده و سازنده دایکات پینگ پنگی در سراسر مناطق کشور است و می توانید صفر تا صد امور راه اندازی کارگاه کارتن سازی خود را به تیم ما بسپارید و از ما تحویل بگیرید. ماشین سازی رضازاده با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خرید و فروش تو ساخت انواع دستگاه کارتن سازی فعالیت می کند و تا انتهای مقاله مشخصات دایکات پینگ پنگی با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری در این زمینه داشته باشیم. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مدیر فروش ما جناب آقای مهرداد رضازاده در تماس باشید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

.

مشخصات دایکات پینگ پنگی

.

ویژگی و مشخصات دایکات پینگ پنگی

  1.  1- ابعاد دستگاه سفارشی می باشد و هر اندازه که مشتری دایکات پینگ پنگی بخواهد ساخته می شود.
  2. 2- پرفروش ترین نوع دایکات، دایکات پینگ پنگی 160 با طول 4 متر و دستگاه فوق العاده عالی و با کیفیتی است.
  3. 3- انتقال نیرو دستگاه دایکات 4 تسمه می باشد. که این باعث می شود توان و قدرت دستگاه بسیار افزایش یابد.
  4. 4- موتور کیربکس دستگاه دایکات پینگ پنگی رضازاده 4.5 اسب است.
  5. 5- نوع تابلو برق آن نیز plc  و دارای سه تایمر است. ( تابلو برق طوری طراحی شده است که دستگاه هم به صورت دستی و هم اتوماتیک کار کند )
  6. 6- قلطک دایکات پینگ پنگی 15 میلیمتر است و به دلیل ضخامت خوب آن دستگاه به هیچ عنوان تاب بر نمی دارد.
  7. 7- قلطک تفلون آن از  جنس پلی اتیلن است.
  8. 8- تسمه های دستگاه دارای عرض 10 سانتی متر و طول آنها نیز بستگی به ابعاد دستگاه دارد.
  9. 9- مشخصات سرعت چاپ دستگاه دایکات پینگ پنگی در هر ساعت 1600 عدد است و به صورت رفت و برگشت و اتوماتیک کار می کند.

مشخصات دایکات پینگ پنگی

.

دستگاه دایکات پینگ پنگی

ماشین سازی رضازاده همواره با استفاده از بهترین قطعات و لوازم دستگاه دایکات پینگ پنگی را می سازد و در سراسر مناطق کشور به فروش می رساند. مشخصات دایکات پینگ پنگی  را می توانید به طور کامل در بخش بالا مشاهده کنید. شرکت ما هیچ گاه سود بیشتر را فدای کیفیت نکرده و نمی کند و همواره از بهترین قطعات و لوازم استفاده می نماید.

مثلا انتقال نیرو دستگاه دایکات را حتما 4 تسمه انتخاب و استفاده می نماید که توان و قدرت دستگاه در این صورت بسیار افزایش می یابد. سازنده های بسیاری وجود دارد که انتقال نیرو دستگاه دیکات را 2 تسمه استفاده می نمایند که این امر سبب می شود توان دستگاه کاهش پیدا کند.

در نتیجه هوشیار باشید و گول ظاهر دستگاه و قیمت ارزان بودن آن را نخورید و به قطعات سازنده آن بسیار دقت کنید تا با کیفیت ترین دستگاه دایکات پینگ پنگی را برای خود خرید نماید و با انتخاب درست بتوانید تا سالیان طولانی بدون هیچ نقصی دستگاه دایکات برای شما کار کند و خط تولید کارتن سازی بدون هیچ نقصی داشته باشید.

ماشین سازی رضازاده می توانید همواره با کیفیت ترین ماشین آلات کارتن سازی را تولید و در همه مناطق ایران و کشورهای همسایه به فروش برساند و در مورد دستگاه دایکات پینگ پنگی شرکت ما قادر هست به سفارش شما مشتریان گرامی دستگاه را بسازد و هیچ محدودیتی در این زمینه از جانب شرکت ما وجود ندارد. صفر تا صد امور راه اندازی کارگاه کارتن سازی خود را به ماشین سازی رضازاده بسپارید.

علاوه بر دستگاه دایکات پینگ پنگی ما سازنده و فروشنده دستگاه برش کارتن، دستگاه چاپ کارتن، دستگاه لمینت کارتن، دستگاه چاک زن کارتن، دستگاه تسمه کش و دستگاه چاپ فلکسور هستم و می توانید هر 7 دستگاه کارتن سازی یاد شده را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از ماشین سازی رضازاده خرید نماید و درب محل مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید. بعد از تماس تلفنی و بدست آوردن مشخصات دایکات پینگ پنگی به طور کامل و استعلام قیمت دایکات پینگ پنگی صفر و دسته دوم و با هماهنگی های لازم می توانید جهت بازدید از دستگاه دایکات و مشاهده کیفیت دستگاه به کارخانه و کارگاه ما مراجعه نماید.

.

کلام پایانی

مشخصات دستگاه دایکات پینگ پنگی را به طور کامل و به دقت مطالعه نماید و جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دستگاه دایکات پینگ پنگی دسته دوم و نو با شرکت چاپ کارتن در تماس باشید. در این مقاله از این رو در مورد قیمت دستگاه دایکات پینگ پنگی صحبتی نشده است، چرا که قیمت دستگاه دایکات پینگ پنگی نو و دسته دوم به قطعات استفاده شده آن بستگی دارد و با توجه به نوسان ارز نمی شود قیمت ثابتی را درج نمود و قیمت دستگاه دایکات پینگ پنگی نو و دسته دوم دچار تغییر می شود. در نتیجه می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز دستگاه دایکات پینگ پنگی و مشخصات کامل تر دستگاه دایکات با ما در تماس باشید.

جهت بدست آوردن اطلاعات جامع و کامل تر در زمینه ماشین آلات کارتن سازی می توانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید:
.
نکات مهم قبل از خرید دستگاه کارتن سازی
سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی
اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی
روش محاسبه قیمت کارتن

.

مشخصات دایکات پینگ پنگی

 

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها