۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

دستگاه اتوماتیک کارتن سازی

بهترین و با کیفیت ترین دستگاه اتوماتیک کارتن سازی و انواع ماشین آلات اتوماتیک کارتن سازی را از چاپ کارتن بخواهید و قیمت دستگاه اتوماتیک کارتن سازی ما به نسبت سایر شرکت ها مناسب تر و ارزان تر می باشد.

انواع دستگاه کارتن سازی و ماشین آلات کارتن سازی را از شرکت ما بخواهید و ما فروشنده بهترین دستگاه های کارتن سازی در ایران می باشیم.

بهترین دستگاه های اتوماتیک کارتن سازی را از شرکت چاپ کارتن و یا شرکت برش کارتن بخواهید ، هیچ محدودیتی در زمینه خرید و ارسال ماشین آلات کارتن سازی از جانب ما وجود ندارد و بعد از خرید دستگاه های کارتن سازی این ماشین آلات در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می گردد.

از جمله دستگاه های اتوماتیک کارتن می شود به دستگاه فلکسو چاپ اتوماتیک اشاره نمود ، که به صورت مفصل در این مقاله این دستگاه را مورد بررسی قرار می دهیم.

دستگاه اتوماتیک چاپ فلکسو شامل چاک دورانی و یونییت های رنگ از یک رنگ تا چهار رنگ پس چاپ زدن می شود جهت 4 خط و چاک چاپ از این دستگاه بهره مند شد و با یک سری بالا تقریبا ساعتی ۶۰۰۰ عدد در ساعت کار تحویل می دهد.

چاپ اتوماتیک از 1 رنگ تا ۴ رنگ چاپ روی کارتن به صورت همزمان انجام می شودو امکان جایگزینی چندین دستگاه را دارد از جمله چاپ برش چاک.
لازم به ذکر از برای آغاز و سرمایه گذاری در فعالیت کارتن سازی برای خرید این دستگاه لازم می باشد که دست‌کم در روز باید ۲۰ تا ۳۰۰۰۰ تا سفارش کار داشته باشید.

دستگاه اتوماتیک چاپ فلکسو یک دستگاهی است که با استفاده  آن می توان با یکی از لوح چاپ پر رنگ یا همان چاپ کلیشه و منعطف که می توان با به کار گیری از حروف و تصاویر به صورت پررنگ است که با آن می شود کلیه سطح ها پلاستیک، صفحه، فویل و یا حتی سلفون را ذیل پوشش قرار اعطا کرد.

از دستگاه چاپ کارتن در صنایع بسته بندی مواد غذایی بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین با این دستگاه می شود سطح های وسیع را به صورت یک نواخت یک رنگ نمود.

این روش یکی از شیوه های چاپی می‌باشد که بسیار سریع گسترش و پیشرفت کرد. برخی به غلط میپندارند که‌ این‌ شیوه برای فقط چاپ تولیدات خاص به کارگیری می گردد.

چنانچه که این شیوه قابلیت و امکان این را دارد که بر روی سطح مختلف و با طیف گستردگی های گوناگون از تولیدها استفاده شود.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

.

بسته بندی تولیدهای غذایی با دستگاه اتوماتیک فلکسو کارتن سازی

دستگاه اتوماتیک کارتن سازی

دستگاه اتوماتیک کارتن سازی

بسته بندی تولیدها غذایی یکی استفاده ترین کاربردترین حوزه های به کارگیری از دستگاه چاپ فلکسو می باشد اما دیگر صنایع هم از این دستگاه به کارگیری می کنند.

مانند چاپ بر روی کیسه هایی که از فرآورده پلاستیک هستند، بر روی ورق های دیواری ، چاپ مجلات و ضمایم مجله ها، چاپ کتاب ها و فرم های اداری و غیره.

دستگاه های چاپ گذشته طوری طراحی شده بودند که الکتروموتور معمولی داشتند و گیربکس، تسمه و زنجیر آنان به عنوان یک هدایت کنندخ برای غلتک ها و رول ها به کارگیری می شد.

طراحی سابق آن ها منجر شده بود که امکان اشتباه در حرکت الکتروموتور به وجود آید و یا گیربکس لق شود و یا زنجیرها  دچار حرکت اشتباه شوند .

امروزه با توسعه و گسترش و به روز رسانی در دستگاه ها و همچنین آمدن دستگاه اتوماتیک کارتن سازی  امکان اشتباه را تا حد زیادی کاسته شده است.

در دستگاه چاپ فلکسو اپراتور با دستگاه ارتباط می گیرد و خدمات فنی مهندسی از جمله اورهال کردن ماشین های دیرین، تشکیل دادن سیستم هایی که بر اساس سروو می باشد و نمایشگر رابط که فی مابین اپراتور و سیستم چاپ را ارائه می دهد.

دستگاه چاپ فلکسو 

دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی

در دستگاه اتوماتیک چاپ فلکسو کارتن سازی یک کلیشه پر رنگ و منعطف به عنوان یک لوح چاپ به عمل گرفته می گردد که لاستیک های قالب گیری شده و یا مواد فتوپلمیری که در آن‌ها قسمت های تصویری بالاتر از قسمت های غیر چاپی می باشد ایجاد شده است.

روش های آنالوگ و یا دیجیتال در تولید این کلیشه ها می‌توانند مورد استفاده قرار گیرد، بهترین دستگاه اتوماتیک کارتن سازی را از ما بخواهید.

زمانی که با چاپ فلکسو  کار می‌کنید نحوه چاپ به صورت مستقیم است که کلیشه به مرکب رنگی آغشته می گردد و به سطح چاپ شونده نزدیک می گردد و تصویر مورد نظر را بر روی آن منتقل می کند.

در این مرحله نورد آنیلوکسی مرکب را از محل ذخیره مرکب به کلیشه منتقل می کند و کلیشه آن را بر سطح مورد نظر منتقل می کند.

بر روی این نورد آنیلوکسی حفره هایی به چشم می خورد که از آنها مقدار مشخصی از مرکب را بر روی کلیشه منتقل می کند. با توجه به سفارشی که شما پذیرش کرده اید و طرحی که به دستگاه داده اید، تعداد حفره های موجود با تمرکز به چاپ و کیفیتی که مد نظر مشتری می باشد تغییر می کند.

شناخت انواع دستگاه چاپ فلکسو

دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی

چاپ فلکسو با کمک دستگاه های چاپ رول کارش را انجام می دهد و در مورد ها معدودی با دستگاه های ورقی کار می کند. با تمرکز به نحوه قرار خریداری کردن واحدهای چاپ می توان آن‌ها را در نوع متفاوت و مهم طبقه بندی کرد.

-دستگاه چاپ فلکسو کارتن که ساختار ستونی دارند : در این نوع از دستگاه واحدهای چاپ به طور عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این دستگاه ها جزءنخستین دستگاه های چاپ فلکسو بودند که به بازار ارائه شدند.

کار کردن با این دستگاه ها انطباق رنگ ها و همچنین ثابت نگه داشتن آن ها بسیار سخت  است. از این دستگاه اغلب هنگامی که چاپ سطح های رول بسیار قطور می‌باشد و یا وزن بالایی دارد استفاده می شود که دستگاه کشش آن‌ها را ندارد.

–دستگاه چاپ فلکسو که ساختار افقی دارند : در این دستگاه هم مثل دستگاه ستونی از واحدهای جدا جهت چاپ به کارگیری می گردد و تفاوتی که با دستگاه چاپ فلکسو کارتن ساختار عمودی دارد در این است که واحدهای این دستگاه به صورت افقی است.

در این دستگاه ها به دلیل فاصله واحدهای چاپ در برخی مواقع اشکالاتی در کنترل انطباق چاپ به وجود می آورند. این دستگاه ها برای چاپ کارتون ها و یا چاپ های سریع رول های معدود عرض که به آنها لیبل و یا برچسب استفاده می شود.

دستگاه چاپ فلکسو کارتن

دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی

-دستگاه چاپ سیلندر مرکزی: این دستگاه بر خلاف دو دستگاه پیشین که واحدهای چاپ آنها کاملاً مستقل می‌باشند، در این دستگاه واحدهای چاپ در اطراف یک سیلندر فشار چاپ مرکزی ایجاد شده اند.

اغلب از این دستگاه ها برای چاپ بر روی سطوح نازک مثل پلاستیک مناسب است. به کمک این دستگاه ها به آسانی می توان فرآیند کنترل انطباق را انجام داد.

قطر سیلندر دستگاه چاپ فلکسو  کارتن سازی سیلندر مرکزی در مواقعی به بیشتراز 2 متر میرسد به گونه ای که با آن می شود 8 واحد چاپ در حول آن قرار اعطا کرد. تنها عیبی که می توان برای این دستگاه نام برد این است که این دستگاه تنها می تواند بر روی یک سمت از رول  چاپ را انجام دهد.

شما عزیزان برای مطلع شدن از قیمت دستگاه چاپ فلکسو کارتون می توانید با مشاوران و متخصصان ما  تماس حاصل فرمائید.

کارشناسان  ما پاسخگوی همه سوالات شما خریداران گرامی درباره دستگاه چاپ فلکسو کارتن می باشند و کارشناس چاپ کارتن شما را راهنمایی می کند که متناسب با کارتان بهترین دستگاه را خریداری نماید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صنعت کارتن سازی و آشنایی بهتر و جامع تر با ماشین آلات کارتن سازی می توانید به مقالات زیر مراجعه نماید :

.

نکات مهم قبل از خرید دستگاه کارتن سازی

سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی 

اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی

روش محاسبه قیمت کارتن

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها