۰۹۱۲۷۹۱۲۱۷۰
فهرست

مراحل راه اندازی کارگاه کارتن سازی

.

در صنعت کارتن سازی دستگاه های کارتن سازی زیادی وجود دارد و حدودا بیش از 30 دستگاه کارتن سازی وجود دارد، ولی برای راه اندازی اولیه کارگاه کارتن سازی دستگاه مورد نیاز کارتن سازی شامل 6 دستگاه کارتن سازی می باشد و جهت استعلام قیمت 6 دستگاه کارتن سازی به لینک درج شده مراجعه نماید. ماشین سازی رضازاده می توانید صفر تا صد کارگاه کارتن سازی را با استفاده از 6 دستگاه کارتن سازی دایر نماید و یک کارگاه ایده آل و کارآمد و عالی را در زمینه صنعت بزرگ کارتن سازی در اختیار شما قرار دهد.

.

در نتیجه شما برای احداث و راه اندازی اولیه کارگاه کارتن سازی خود می بایست حداقل 6 دستگاه کارتن سازی حتما خریداری نماید. که ماشین سازی رضازاده  هر 6 دستگاه کارتن سازی مورد نیاز و همچنین دستگاه چاپ فلکسو را نیز در صورت نیاز برای شما فراهم می آورد و شما می توانید با بهترین قیمت، دستگاه کارتن سازی را از ما در سراسر نقاط کشور خریداری نماید.

.

6 دستگاه کارتن سازی مورد نیاز شامل: دستگاه برش کارتن، دستگاه چاپ کارتن، دستگاه چاک زن، دستگاه تسمه کش، دستگاه دایکات پینگ پنگی، دستگاه لمینت کارتن است. در کنار این 6 دستگاه ها و با گسترش پیدا کردن صنعت تولید کارتن خود می توانید دستگاه اتوماتیک کارتن سازی یعنی فلکسور را نیز خریداری نماید و با استفاده از آن سرعت چاپ کارتن خود را افزایش دهید. از جمله سایر دستگاه های کارتن سازی می شود به دستگاه منگنه، دستگاه لب چسب، دستگاه جعبه چسبان، دایکات روتاری، دایکات فکی، لمینت اتومات، لمینت نیمه اتومات، دستگاه سلفون کش و … اشاره نمود.

.

در نتیجه برای راه اندازی کارگاه کارتن سازی و دایر نمود خط تولید کارتن در انواع مختلف به 6 دستگاه کارتن سازی احتیاج هست. در آینده می توانید با گسترش پیدا کردن صنعت کارتن سازی خود سایر دستگاه دیگر که در بخش بالا بیان نمودیم را خریداری نماید و کارگاه کارتن سازی خود را گسترش دهید و کارگاه کارتن سازی خود را به بهترین ماشین آلات کارتن سازی تجهیز کنید. ولی اگر سرمایه خرید دستگاه چاپ فلکسو را دارید قطعا یکی از کارتن سازی های نام آور و قوی در این صنعت خواهید شد و سرعت تولید و تیراژ کارتن سازی شما بسیار افزایش خواهید یافت. بهترین نوع دستگاه چاپ فلکسور، چاپ فلکسو 2 رنگ اتوماتیک است که در ماشین سازی رضازاده نیز این دستگاه با بالاترین کیفیت موجود است.

.

دستگاه مورد نیاز کارتن سازی

دستگاه مورد نیاز کارتن سازی

.

بهترین دستگاه های مورد نیاز راه اندازی اولیه کارگاه کارتن سازی

همان گونه که در بخش بالا بیان نمودیم به طور کلی برای راه اندازی کارگاه کارتن سازی به 6 دستگاه کارتن سازی از قبیل: دستگاه برش کارتن، دستگاه چاپ کارتن، دستگاه چاک زن، دستگاه تسمه کش، دستگاه دایکات پینگ پنگی، دستگاه لمینت کارتن احتیاج است و بدون داشتن این 6 دستگاه نمی شود کارگاه کارتن سازی احداث نمود. در نتیجه حداقل دستگاه مورد نیاز برای راه اندازی یک کارگاه کارتن سازی کوچک همین 6 دستگاه کارتن سازی یاد شده می باشد. اگر قادر به خرید دستگاه چاپ فلکسور نیز باشید با خرید آن می توانید یک کارگاه کارتن سازی توانمند و قدرتمند را بنا کنید و در کوتاه مدت می توانید جزو بهترین تولیدکنندگان انواع کارتن در کشور باشید.

.

شایان ذکر است 6 دستگاه کارتن سازی یاد شده به صورت تمام اتوماتیک نیز در بازار داخلی وجود دارد، ولی قیمت دستگاه های کارتن سازی تمام اتوماتیک بسیار بالا است. ماشین سازی رضازاده توصیه می کند که در اولین قدم برای شروع راه اندازی کارگاه کارتن سازی بهتر است که همان شش دستگاه کارتن سازی اولیه را خرید نماید و کارگاه کارتن سازی خود را آغاز نموده و سپس با ورود به صنعت کارتن سازی و تقاضای کارگاه خود بسنجید که چه نوع کارتنی را بیشتر سفارش می گیرید و تقاضای مشتری های شما چه چیزی می باشد و براساس احتیاج مورد نیاز دستگاههای دیگر را خریداری نماید.

.

به عنوان مثال اگر ما یک دستگاه لمینت تمام اتوماتیک ( قیمت دستگاه لمینت تمام اتوماتیک حدود یک میلیارد و خورده ای) و همچنین اگر یک دستگاه دایکات تمام اتوماتیک ( قیمت دستگاه دایکات تمام اتوماتیک حدود 4 میلیارد ) را خریداری نمایم و در کارگاه کارتن سازی خود قرار دهیم. بعد از شروع کار متوجه می شویم که تقاضای کارتن چاپی و سفارش این نوع کارتن از کارگاه ما بسیار است، در نتیجه در این صورت دیگر دستگاه های لمینت و دایکات تمام اتوماتیک خریداری شده ما بی استفاده خواهد ماند. پس نتیجه می گیریم که نخست عاقلانه هست که کارگاه کارتن سازی خود را با 6 دستگاه کارتن سازی شروع کرده و بعد از تقاضای بازار از ما دستگاه های مورد نیاز دیگر را در آینده خریداری نمایم و با این کار سرمایه اولیه خود را نیز می توانیم حفظ کنیم.

.

اگر که در هنگام شروع راه اندازی کارگاه کارتن سازی خود سرمایه اولیه خرید دستگاه چاپ فلکسور را داشته باشید بسیار بسیار عالی است. چرا که دستگاه چاپ فلکسو تمام اتوماتیک یکی از دستگاه های بسیار عالی در زمینه کارگاه کارتن سازی می باشد که چند کار را به طور هم زمان انجام می دهد و شما می توانید با خرید این دستگاه بسیار عالی سرعت عمل و سرعت چاپ کارتن را تا چندین هزار برابر افزایش دهید و یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان کارتن های مختلف باشید.

.

در حال حاضر تمامی مصرف کنندگان کارتن در انواع مختلف به دنبال کیفیت خوب چاپ و تولید کارتن هستند و رقابت اصلی کارتن سازان بر سر کیفیت کارتن ها می باشد. در سالهای گذشته (قبل از سال 1397) رقابت کارتن سازان در کشور بر سر قیمت کارتن بود و اگر یک کارتن ساز قیمت را پایین تر از کارتن سازی دیگر اعلام می کرد آن برنده این رقابت بود. ولی در عصر کنونی رقابت اصلی بر سر کیفیت کارتن های تولید شده می باشد. در نتیجه شما کارتن سازان گرامی می بایست با خرید دستگاه های مورد نیاز کارتن سازی با بهترین کیفیت برنده این رقابت تنگا تنگ باشید. ماشین سازی رضازاده همواره فروشنده و سازنده بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های کارتن سازی می باشد. پس با خیال راحت می توانید راه اندازی اولیه کارگاه کارتن سازی خود را به ما سپرده و یک کارگاه با کیفیت و عالی را از تیم ماشین سازی ما دریافت نماید.

.

دستگاه مورد نیاز کارتن سازی

دستگاه های کارتن سازی

.

دستگاه های کارتن سازی

ماشین سازی رضازاده دارای نمایندگی فروش دستگاه کارتن سازی نیز می باشد، نمایندگی فروش شرکت ما شرکت برش کارتن است. نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد این است که مقوله ای کیفیت به دو عامل  مواد اولیه کارتن و سپس دستگاه های کارتن سازی بر می گردد. با داشتن دستگاه کارتن سازی با کیفیت و جدید شما می توانید کارتن مرغوب و درجه یک به مشتری خود تحویل دهید. نکته دیگری که باید بیان کنیم این است که همان 6 دستگاه کارتن سازی اولیه نیز که به صورت نیمه اتومات هستند نیز، نباید دستگاهایی قدیمی باشند و اگر مثلا دستگاه برای 30 سال پیش باشد دستگاه کیفیت تولید کارتن خوب را نخواهد داشت. در نتیجه در هنگام خرید دستگاه های کارتن سازی برای کارگاه های خود دقت بسیاری داشته باشید و دستگاهای با کیفیت و به روزی را برای کارگاه خود خرید کنید.

.

نکته بسیار مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که ماشین آلات کارتن سازی درجه یک و کاملا سالم با قطعات مرغوب و بسیار با کیفیت را خریداری نماید. چرا که اگر شما با مشتریان گوناگون قرارداد ببندید و دستگاه در حین کار دچار نقص فنی شود و خراب گردد و احتیاج به تعمیر داشته باشد، در این صورت شما ضرر خواهید نماید و نمی توانید به بندهای قرار داد خود عمل کنید. در نتیجه در هنگام خرید دستگاه کارتن سازی بسیار به شرکت سازنده و فروشنده و کیفیت ماشین آلات کارتن سازی دقت کنید.

.

ماشین سازی رضازاده هیچ گاه کیفیت را فدای سود بیشتر نکرده و نمی کند و همیشه از بهترین قطعات در زمینه سرویس و ساخت ماشین آلات کارتن سازی استفاده می کند و عالی ترین دستگاه را به شما با تضمین طولانی مدت صد درصدی می فروشد. در نتیجه با انتخاب و خرید از ما می توانید خیالتان از بابت کیفیت دستگاه های کارتن سازی تماما راحت باشد. شایان ذکر است که تمامی ماشین آلات کارتن سازی رضازاده شامل خدمات پس از فروش نیز می باشد.

.

نکته دیگر بسیار مهم این است که گول ظاهر دستگاه کارتن سازی که با قیمت ارزان به شما پیشنهاد می شود را نخورید و ملاک اولیه و نخست شما می بایست کیفیت دستگاه و خدمات پس از فروش و پشتیبانی دستگاه باشد. در این صنعت دلالان بسیاری وجود دارد و سعی کنید که به هیچ عنوان از دلالان این صنعت دستگاه کارتن سازی خرید نکنید. چرا که دستگاه بی کیفیت را به شما می فروشند و دستگاه خریداری شده شامل خدمات پس از فروش و پشتیبانی نمی شود. در نتیجه همواره سعی کنید از شرکتی دستگاه مورد نیاز کارتن سازی خود را خرید نماید که خود آن شرکت سازنده دستگاه کارتن سازی باشد و همراه خرید دستگاه، تضمین صد درصدی و خدمات پس از فروش داشته باشد، تا در صورت بروز هر نقصی در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل حل شود و صنعت کارتن سازی شما دچار هیچ خلل و آسیبی نشود.

 

دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی

.

کلام پایانی

در هنگام انتخاب شرکت سازنده دستگاه کارتن سازی بسیار بسیار دقت نماید و گول ظاهر دستگاه را نخورید و توجه صددرصدی شما به کیفیت دستگاه خریداری شده باشد. اگر دستگاه کارتن سازی درجه یک را خریداری نماید تا سالیان سال بدون هیچ نقصی خط تولید کارتن سازی شما کار خواهد کرد و با کیفیت ترین کارتن ها را تولید خواهید نمود. ماشین سازی رضازاده همواره با کیفیت ترین دستگاه های مورد نیاز کارتن سازی را تولید و در سراسر نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه از جمله: عراق، باکو، ترکیه، پاکستان و … به فروش می رساند.

 

ماشین سازی رضازاده تمامی دستگاه های کارتن سازی خود را با گارانتی طولانی مدت و تضمین صد درصدی کیفیت دستگاه به فروش می رساند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و استعلام قیمت روز دستگاه چاپ کارتن با مدیر فروش ماشین سازی رضازاده یعنی آقای مهرداد رضازاده در تماس باشید.

.

مدیر فروش شرکت چاپ کارتن :    09127912170

 

جهت بدست آوردن اطلاعات جامع و کامل تر در زمینه ماشین آلات کارتن سازی می توانید وارد لینک های زیر شوید:
.
نکات مهم قبل از خرید دستگاه کارتن سازی
سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی
اطلاعات کلی درباره کارگاه کارتن سازی
روش محاسبه قیمت کارتن

.

 

دستگاه مورد نیاز کارتن سازی

دستگاه مورد نیاز کارتن سازی

مراحل راه اندازی کارگاه کارتن سازی

مراحل راه اندازی کارگاه کارتن سازی

مراحل راه اندازی کارگاه کارتن سازی

مراحل راه اندازی کارگاه کارتن سازی

 

 

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها